Oficial: Dacia Logan Pickup

Publicat luni, 10.09.2007 23:22 de Mircea Meșter

A patra versiune de caroserie in noua gama Dacia isi face astazi aparitia. Este Logan Pickup, utilitara low-cost.

Dacia a publicat primele fotografii oficiale ale celei de-a patra versiuni de caroserie Logan: Pickup. Constructorul roman ne-a luat astfel prin surprindere, anuntand noua premiera in aceeasi seara in care Volkswagen Group prezenta la Frankfurt o serie de opt modele noi extrem de importante in economia industriei auto din urmatorii ani.

Conform comunicatului publicat de Dacia, Logan Pickup va fi asamblat in prima faza la Pitesti, urmand sa intre pe piata incepand cu 2008. Evident, motoarele si constructia raman identice cu cele ale celorlalte modele ale gamei Dacia.

Cifrele cheie ale versiunii Pickup sunt: 800 de kilograme capacitate de incarcare in bena, 1.80 metri lungimea maxima a obiectelor transportate si 300 de litri spatiu de depozitare in spatele celor doua scaune.

Nu se stie inca daca Dacia are in vedere construirea unei versiuni Double Cab, ca in cazul vechiului Pickup.

  • mosu, luni, 10.09.2007 23:48
    pana departe mai e mult....

    sper ca versiunea de serie sa arate CHIAR asa...

  • insane, marţi, 11.09.2007 00:39
    urata

    urata urata urata urata urata la infunut au taiat un logan de la jumatate si i-au lipit o caruta.. urata.. urata.. urata.. urata.. urata..

  • laurro, marţi, 11.09.2007 01:10
    ca naiba !!

    tot cu muci-n fasole se da cu loganul asta !! defapt atat se poate scoate din acest model. francezii n=au nevoie sa-si faca concurenta singuri, asa ca se merge pe prototipul asta pana in panzele albe, spre diaperarea noastra, care stim ca suntem capabili sa scoatem masini mult mai bune. vive la france !!

  • Alex, marţi, 11.09.2007 07:25
    nu

    Usile ar fi trebuit facute mai mari. Asa , gemuletele alea arata ca la submaruin..................

  • Stefan, marţi, 11.09.2007 07:54
    Domnule Laurro

    Iti doresc sa ai o zi frumoasa. Poate te mai linistesti nitel pentru ca ciuda nu iti face bine. Si e pacat sa stai asa, cu glanda umflata, numai pentru ca nu esti capabil sa scoti decat abjectii din tine. Iar cand te saturi sa scuipi in sus poate ne explici ce inseamna prototip si cum anume ai face tu niste masini mult mai bune.

  • levis, marţi, 11.09.2007 07:54
    ce poti sa cari pana in 800 kg si 300 litri?

    masina de camp pt transportat oi, capre, porci, k altceva nu se poate cara cu ea, si e si foarte urata

  • io, marţi, 11.09.2007 08:31
    damn

    acas' cu voi francezi imputiti !!! cumparati-le voi pe astea. Vedeti domnu' Tariceanu si ceilalti imbecili: acum nu mai umplem tara de gunoaie?

  • LordPunckyII, marţi, 11.09.2007 08:43
    Daca....

    Daca este la vanzare la pretul de pana in 2000 E e OK...daca vor cere mai mult pe ea...ramane pe stoc....dar de fapt e viziunea mea...nu si a romanilor in general.....ei cumpara tot ce e nou ( necontand calitate ) asa a fost si cu varianta de 7 locuri...scumpa si tot s a cumparat...

  • ronyn, marţi, 11.09.2007 08:49
    bai desteptilor

    e masina de marfa cum draq vrei sa arate ....ca un ferrari ..e perfecta ..ptr mici intreprinzatori .asa ati zis si de logan van si se cumpara in prostie ...baaa!! daca vrei sa faci bani la o firma investesti in asa ceva .ieftin si bun ptr noi .nu .altceva ...sau de fapt voi sunteti de astia care altceva nu stiti decat sa ..va ardeti in figuri cu audi a4 si passat de 10.000 bucata ca altceva romanu nu stie

  • horhel, marţi, 11.09.2007 09:08
    nu-mi place logan, dar e buna

    daca ai firma de termopane ... ce vrei sa-ti cumperi L200???? sau Navara ;-)

  • Ciprian, marţi, 11.09.2007 09:13
    pickup

    Imi spuneti si mie ce pickup este frumos? Se vedeti voi ce vanzari o sa fie la aceasta masinuta!

  • io, marţi, 11.09.2007 09:22
    mdeah...

    sigur ca se va vinde...romanului nu poti sa-i scoti din cap sloganuri de genul" nu ne vindem tara" , " dacia e sfanta..." si pe urma, crudul adevar: suntem o tara saraca, de-asta isi permit francezii, fratii nostri ticalosi, sa vanda trompete pe aici...

  • florin alex, marţi, 11.09.2007 09:37

    buna masina ,daca nu v-ati dat cu ea comentati aiurea ,eu am un van si e masina perfecta ptr. o firma mica

  • Cosmin, marţi, 11.09.2007 09:37
    Ciprian

    Pick Up fumos? l200, navara, ranger... dar alea sunt peste 20.000eu. pt varzarii care isi cara salata la piata in schimb asta e perfect. iar infloreste industria de carosari :) cum sa ii punem capac la pick up:)

  • gigi, marţi, 11.09.2007 09:46
    pickup

    Nu sunt fan Logan dar asta parca arata mai bine.Cred ca de aici a derivat tot proiectu lagan de la papucu asta. P.S Intrasem in panica deja erau din ce in ce mai putini "papuci" prin Buc. acum sa vedem mers haotic de papucar dement

  • lotus, marţi, 11.09.2007 09:48
    Vorbeşte Romanul

    Romanul daca tacea filozof ramanea. Masina arata exact asa cum trebuie sa arate o masina facuta pentru o tara care inca mai cauta solutii pentru iesirea din conul de umbra al saraciei. Am toata stima pentru francezi, pentru ca au avut curajul sa vina si sa investeasca aici si pe deasupra sa realizeze si un asemenea succes de piata. In curand absolut tot ce reprezinta tara asta va fi cumparat de straini, pentru ca noi nu suntem capabili decat de stat la colt de strada si de barfit pe unul si pe altul. Un popor, nu departe de noi, acum 62 de ani a reinceput viata de la zero absolut, iar acum se poate lauda cu multe realizari. Noi ce am facut ? lamentari, critici si hotii. Daca eram capabili, probabil ca acum lider european in industria auto era Romania. Vom vedea ce ne rezerva viitorul!!! P.S. Nu am Logan. Am o cu totul alta masina.

  • carcotasu' de serviciu, marţi, 11.09.2007 09:57
    E chiar frumusica...

    ...si sper sa inlocuiasca incet-incet papucii Dacia. Sa speram ca masinuta de serie o sa arate tot asa. si sa speram ca pretul o sa ramana de Logan.

  • VanPicup, marţi, 11.09.2007 10:07
    Picap sau pijos

    Sper sa le limiteze puterea electronic la 20cp, asta ca sa le mai taie avintul papucarilor dementzi care iau fatza aiurea.... Traiasca colonia franceza aka Romania. Ce va mira? faptul ca francezii isi fac treaba aici cum vor ei sau faptul ca noi nu meritam altceva mai bun? "Conul de umbra al saraciei" ni-l facem noi cu mentalitatea noastra de "jmecheri" si de spagari... Visam aiurea la masini germane... Ma umfla rasul!

  • ., marţi, 11.09.2007 10:07

    ii trebuiau roti mai mari si transmisie 4x4 si o duceai si in varf de munte ... apoi cu ea in prapastie, la cum arata :))

  • ufx, marţi, 11.09.2007 10:09

    arata ok ,numa k deja e cam sec...tot ce vine nou de la dacia e golan...sa mai skimbe placa k deja e sec.

  • :), marţi, 11.09.2007 10:32
    noua generatie

    noua generatie 1310=logan :)))masina de carat porci in targ

  • Fritz, marţi, 11.09.2007 10:38
    Doamne da-mi putere

    Est o utilitara.....nu tre sa fie frumoasa. Doamne de ce romanii sunt asa batuti in cap. Revenind: era timpul pt acest model.

  • Sorin, marţi, 11.09.2007 10:52
    Urata esti tu cand te uiti in oglinda

    Cei care spun ca este urata, nu gandesc, oamenii astia nu gandesc....este o utilitara, cum ati fi vrut sa arate ....LOL

  • unu, marţi, 11.09.2007 11:19

    Continuati sa jucati nfs si nu mai invadati netul cu prostii.Toti copii isi spun parerea despre ce logan ar vrea ei cu 500 de cai care sa arate ca un mert.Bafta la nfs!!!Pentru cei care se simt

  • Alex, marţi, 11.09.2007 11:20
    Nu imi vine sa cred

    ideea cu noul model Logan nu e rea deloc si precum spuneau ceilalti era nevoie de un model pickup sa mai scoatem din circulatie jafurile de Dacii papuc, un pas spre modernizare nu se face prin salt, mai ales la noi in tara, se face prin pasi marunti dar care merg inainte.Nu mai comparati Dacia cu alte masini pentru ca vreti sau nu asta este masina pe care un roman mediocru si-o permite ca si masina noua.Deci opriti sifonul din voi si nu mai criticati munca altora ...

  • steff, marţi, 11.09.2007 11:31

    nu-i rea pt o utilitara... sa vedem pretul...in special la DIESEL

  • lex, marţi, 11.09.2007 11:44

    e ok fratilor ce tot comentati atata, pentru romanu' care are o mica afacere si nu are super posibilitati logan van sau logan pickup e ok. Am cochetat si eu mult timp pentru achizitionarea unui logan van, din pacate insa masina nu prea se potriveste cu profilul de activitate, adica deja trebuie sa ma gandesc la ceva mai mare. Pentru firmele de curierat, pentru gradinari, pentru producatorii de legume, eu cred ca e ok. Pana una alta mai producem si noi ceva! ;)

  • Maka, marţi, 11.09.2007 11:47
    E necesara, dar...

    ...cred ca desi e foarte utila micilor intreprinzatori ca sa fie o afacere buna (la acestia adoar asta conteaza, nu cum arata, cum sta pe drum sau ce dotari are) Dacia ar trebui sa aiba si preturi de intretinere la fel de mici ca cele de achizitie. Din pacate piese comune Logan - Clio sunt mai scumpe la Logan. Din aceasta cauza pierdem noi romanii si vor face profit bun francezii. Pe de alta parte cu vechile Dacii papuc eram in comuna primitiva si acest pas inainte (e clar ca va fi mai scumpa decat vechiul papuc) va crea loc pe piata si pentru modelele similare ale producatorilor straini (Fiat Strada de exemplu e o masina excelenta).

  • Billy, marţi, 11.09.2007 11:52
    Pentru horhel

    in sfarsit un om realist, ma bucur ca ai ajuns la concluzia asta. Nue o masina prea frumoasa in schimb este chiar prea buna. Tata are logan si nu a avut nici o problema cu ea, singurul stres fiind repartitorul de franare care face ceva zgomot aproape la toate modelele...in rest, 40000 km si nici o problema.Eu am passat din noiembrie 2006, si ce pot sa spun, o masina frumoasa dar proasta. Prin ianuarie am aflat ca nu e facuta in europa...ci in Mexic...si am avut destule probleme cu ea, cu cutia de viteze, scartaie bordul, s`a ars o boxa, desi are sistem Bose...si nu sunt singurul care se plange de Passaturi.Asta e, nemtii nu mai fac ce faceau odata.Astept sa termin leasingul si iau o masina Japoneza.Ce pot sa zic...viata lunga LOGAN,masina e chiar reusita, nu am vazut niciodata logan tras pe dreapta cu capota deschisa.Invidiosii...sa moara, nu stiu nimic despre masini aceia care critica Loganul.Sa aveti o zi buna.

  • claudiu, marţi, 11.09.2007 12:01
    " CRITICI "

    .....hai mai nu mai criticati atata, ar trebui sa promovam marca autohtona, si sa nu mai aducem toate vechiturile din afara, care sunt ele cum sunt, km dati inapoi, vicii ascunse de la accidente, computere de bord resetate si etc etc...., ca asa promovam economia altora nu a noastra.

  • Mr. Honda, marţi, 11.09.2007 12:28
    din nou o strutzocamila, precum vanul cu portiere pe spate

    La un pick-up inteligent facut bena ar fi fost mai mare si TRACTIUNEA OBLIGATORIU PE SPATE, fiindca acolo e incarcatura. Daca incarci zdravan bena unui pick-up si tractiunea e pe fata, se invirt rotile in loc pina se urneste. Toate pick-up-urile ADEVARATE (Mitsubishi L200, Toyota Hilux, Mazda B2500, Ford Ranger, etc, etc) au tractiune 4x4 ne-permanenta (nu e musai sa fie 4x4 un pick-up), dar cind sint in mod 4x2, tractiunea e doar pe SPATE! Loganul asta pick-up avind tractiunea pe fata, e doar pentru carat chestii usoare, maxim un porc acolo... :))

  • exact ce trebuie, marţi, 11.09.2007 12:37
    de geo

    o sa vedeti ca o sa fie o masina foarte cumparata,asa ca nu are rost sa faceti tot felul de comentarii!papucul ala vechi era foarte prost facut mai ales cel diesel...mai ales cutia de viteze care nu se potrivea cu motoru ala deloc! cel mai important factor este pretul....iar acesta o sa fie mai mic fata de alte marci!

  • George, marţi, 11.09.2007 12:38

    De ce critica lumea aceasta mica utilitara? E o masina de carat nu de fite.Fata de vechea dacie e o schimare.Eu as fi bucuros daca in loc de toate daciile vechi care umbla nestingherite pe strazile noastre ar fi logan ptr ca nu ar mai fi atmosfera atat de poluata de Daciile din 82 care sunt pline de rugina.Sa fim seriosi.Omul daca nu are bani decat de un logan cu ce este el de vina?Credeti ca daca lumea ar avea bani nu ar cumpara altceva? La noi se critica dar pun pariu ca jumatate din cei care critica nu au condus un logan.Masina e buna,cam scumpa intr-adevar ptr ce ofera... (app: nu am Logan )

  • Iuian, marţi, 11.09.2007 13:30
    Hai ca nu-i asa de rau

    Mie mi se pare ok, cu obiectia ca usile sunt intr-adevar cam mici si s-ar putea renunta la hublourile alea din spate prin marirea usilor, insa asa vor creste costurile de fabricatie... Nu-i rau..

  • EMANUEL, marţi, 11.09.2007 13:55

    Daca aceasta masina va avea tractiune pe fata, va fi o catastrofa de masina! Acestei masini ii trebuie tractiune spate de baza, cu posibilitatea cuplarii 4*4 cand e necesar, ca la vechiul pickup.

  • yoyo, marţi, 11.09.2007 14:04
    hmmmmm..

    Tara de hoti si critici obositi!!!!Voi aveti idee cat se fura din uzina dacia pana sa vina francezii? Ieseau muncitorii pe poarta cu seturi intregi de segmenti, motoare, planetare...masini intregi...fura si ala care spala pe jos...si le vindeau pe preturi de nimic...daca nu veneau francezii sa preia fraiele se ducea de rapa de tot uzina iar aproximativ 12 000 de oameni umflau randurile somerilor. Multa bafta si inainte sa criticati interesati-va un pic si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza!!!!

  • usci, marţi, 11.09.2007 14:13
    prosti mai sunt romanii :(

    mor pe astia care nu stiu decat sa critice.Dacia scoate diselul de 85 cai...varza, praf, nu mai avea vanzari si mai scot un rahat sa ia ochii la lume.Uita k toti marii construcori pe parcurs aduc noi motorizari.e ceva logic, e un progres.Acum cu pickup-ul la fel...In loc sa zica bravo k nu mai exista pe piata pickup care sa inlocuiasca vechiul papuc...Il compara cu Navara, Ranger...niste idioti...trebuia sa nu aiba curajul vina Renault in Romania si sa ne lase cu daciile 1310 de acum 35 de ani.dar asa e romanul prost...in loc sa faca si el ceva folositor sta si ii critica pe altii.D'asta suntem o tara vai de mama ei din cauza voastra.

  • eugen, marţi, 11.09.2007 14:35
    E frumoasa

    MAi taceti drq ca masina e frumoasa pt un Pickup , e chiar draguta sincer , numna asa sunt romanasi nostri ei habar nu au da isi dau si ei cu parerea si critica de mama focului. Foarte bine DAcia logan succes pe viitor.

  • mmm, marţi, 11.09.2007 14:48
    sunteti niste tampiti !!

    ce tot aberati ma ? ...ca e naspa si ...aiurea ...ce plmea vreti sa fie ? normal ca nu arata ca nissan ... multi care comenteaza nu o au nici pe asta ... ramaneti voi la papucurile vechi ....cred ca pe alea le iubiti mai mult asa doar din ciuda, romani tziganizati ce sunteti ... sunteti in stare sa va cumparati BMW-uri din 85' de FUDUI ce sunteti !!!

  • laurro, marţi, 11.09.2007 15:47
    D-lui STEFAN

    spre exemplu SOLENZA este mult mai reusita decat loganul, si e cu mult mai romaneasca, daca puteti intelege asta, cu mintea D-voastra de loganist limitat !!

  • florin, marţi, 11.09.2007 16:40
    pt antiromani

    snteti niste boi, capre, oi, prosti etc

  • Stefan, marţi, 11.09.2007 16:40
    Pentru Laurro

    Pentru ca te vad ca insisti: - Solenza a fost lansata pe piata la inceputul lui 2003, ca o versiune profund restilizata a SupeRNovei. Nici SupeRNova si nici Solenza nu ar fi existat daca Dacia nu ar fi fost preluate de Renault. Solenza a insemnat, inainte de toate, o repetitie generala pentru uzina Dacia si pentru furnizorii ei inainte de lansarea modelului Logan. Poti sa spui asadar ca este mult mai romaneasca decat Loganul, insa, foarte sincer, nu vad cum imi poti argumenta - obiectiv - ca este si mai buna. Fireste, daca tie iti face placere sa spui ca e mai buna, n-ai decat! Atentie, ca sunt deja vreo 500 000 de loganisti limitati (din care peste 10 000 in Germania) si se tot inmultesc...

  • alinn, marţi, 11.09.2007 17:20

    mie cel mai aiurea la toate loganurile mi se pare masca aia din fatza de plastic negu....arata ca ***** .... daca nu ar fi aia neagra ar arata toate masiniile mult mai bine....si loganu pickUP....arata binishor....fata de loganu normal...parerea mea :))

  • AndreiRN, marţi, 11.09.2007 17:22
    Practica

    Foarte practica pt multi care fac transporturi usoare de marfa sau chiar si motociclete de cross.

  • parpandel, marţi, 11.09.2007 17:52
    deci

    HHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHA sincer... e o roaba buna (desi nu imi place Logan.Nu ca nu ar fi masina dar e prea moale de supsensii si greoaie) de carat orice.Daca iasa cu tractiune 4x4 nepermanenta e ok.Dar si asa..decat un kangoo sau cine stie ce peugeot de carat marfa...la banii ei mere.Hai roaba autohtona =))) AHAHHAHAHAA

  • ali, marţi, 11.09.2007 18:06
    L-pikup

    are osia spate...mult prea in spate,e disproportionata,nu se vede?;in rest e ok!

  • titit, marţi, 11.09.2007 19:14
    mai ramane de vazut...

    la comentarii se pricep multi io zic ca e ok pt romaniaca si celelalte versiuni sunt ok.ar mai trebui facute mici modificari dar ...asta e

  • Adrian, marţi, 11.09.2007 20:26
    macar Dacia nu a fost privatizata si vanduta pe bucati

    Sariti toti cu gura dar Loganul este o schimbare? Timp de 30 de ani Dacia ne intoxicase cu aceleasi modele putin restilizate, care mereu le vedeai pe marginea drumului cu cate 10 oameni priceputi care isi dadeau cu parerea sau comeantau ca poate e de la..., sau de la... (la fel ca si in opiniile de mai sus). Terminati cu atata gargara ca daca arata ca..., si costa... si daca avea nu stiu ce sistem de stabilitate si sistem de navigatie + ecrane LCD in tetiere in varianta standard, totul la jumatate din pretul actual, atunci poate si-ar cumpara-o. Ar trebui totusi sa fim mandrii ca dupa privatizare Dacia a ramas unele din fabricile care inca mai produce, continua sa scoate modele noi, chiar daca pe aceeasi platforma. Daca si Dacia ar fi avut soarta Aro, Tractorul, etc. credeti ca celelate marci ar fi putut fi cumparate la fel de ieftin daca nu exista concurenta din partea Daciei?

  • romanul, marţi, 11.09.2007 20:35
    dacia

    Toti prostii care critica Loganul nu au nici bicicleta dar isi fac iluzii si bat campii.Masina este o utilitara reusita la raportul pret- calitate.RENAULT:MERCI!

  • vicu, marţi, 11.09.2007 20:58
    tare frate

    comparativ cu pick-up-ul actual e super tare. si o sa putem sa ne-o permitem noi toti micii producatori din orice domeniu....astept modelul double cab.BRAVO DACIA

  • nelutzu, marţi, 11.09.2007 21:48
    dacia

    am o dacie papuc pe benzina din '98 tot ce pot sa spun ii ca sper ca macar la Loganu sa ii puna motor klumea ,a mea are 60 CP cand ii incarcata are demaraj de puch nu alta ,oricum cati nervi mio facut masina mea nui doresc nimanui, am zis ca nu mai imi cumpar niciodata dacie pot sa o faca in Japonia sau Germania...oricum daca pune pe loganu asta motoru de 1.4 benzina sau ala de 1.5 (dieselu de 70 de cai) sa si-o tina mult si bine in Pitesti ca cine cunoaste nu o sa cumpere

  • Bebe, marţi, 11.09.2007 22:10
    meeeeeeerge

    o singura obiectie ... daca o faceau macar mai lunga ..era altceva ... da' asa are "capul" prea mare ...arata ca un copil disproportionat ... daca n-ar fi fost asa de inalta ...

  • auras, marţi, 11.09.2007 22:14
    logan pickup

    da stiti cv de preturi?

  • Bebe, marţi, 11.09.2007 22:16
    apropo de cel ...

    care zicea ca pt o firma de termopane e buna ...crede-ma .. nu e !! am condus un papuc double cab incarcat ochi cu geamuri si profile ... si la un moment dat pe o rampa cam de 1:2 am fost nevoit sa o iau pe alta parte ca aveam tractiune fata si patinam in draci ...(drum pietruit...normal )

  • megatron, marţi, 11.09.2007 22:22

    Romani indoctrinati de tiganii samsari de prin targuri pline cu ciurucuri sh.de la nemti

  • asdf, marţi, 11.09.2007 23:29
    asdf

    Citesc si ma minunez. No comment.

  • ignis, miercuri, 12.09.2007 12:11
    nu-ţi place, nu cumperi

    Ce naiba atâta vorbărie, că este aşa şi pe dincolo. Nu-ţi place, nu cumperi. E ca şi cum ai urla în gura mare că o fabrică de cămăşi face cămăşi cu buline roşii şi ţie nu-ţi plac, deşi alţii cumpără.

  • Radu-Cristian, miercuri, 12.09.2007 18:39
    Logan Pick-UP

    s-a lansat acum o moda intre masinele care o facut furori anii trecuti, sa scoata utilitare in baza lor; are sa iasa buna Loganul asta.. iar daca pt o firma de termopane nu ar fi bun.. pt o frima de curierat rapid ar fi buna(am inteles ca iese cu o serie de carosari utile) abia astept sa vad un Double cab.. is preferatele mele

  • ala_rau, miercuri, 12.09.2007 23:36
    e destul de buna

    masina asta din poze mi s epare ok acu depinde de pret si costuri la revizi.pt un mic intreprinzator e ok

  • olimpiu, joi, 13.09.2007 11:14
    logan pick-up

    daca sare de 8000 eur.pentru ce da, este scumpa.

  • costin, joi, 13.09.2007 12:51
    daca o cumpara nemtii...

    ...si ungurii, o s-o cumpere si romanii... si nu e chiar urita...

  • omu, joi, 13.09.2007 13:33
    pick-up de jucarie

    nu are nici o legatura cu pick-upul vechi; nu poti cara nimic greu (nu are arcuri pe foi, tractiunne spate, sasiu, etc) eu am carat in mod frecvent o tona si ceva pe un pick-up model vechi eu nu cred ca poti pune 800 kg pe saracia asta

  • dvdltd, joi, 13.09.2007 18:06
    Logan pick-up

    Interesanta, pacat ca nu are platforma putin mai lunga, ex: 2 m, sper sa detina aceeasi putere macar ca vechiul papuc diesel si ar fi fost grozav sa detina 4x4. Cei care folosesc aceste utilitare or sa-mi dea dreptate. Nu facem comparatie cu camionetele americane sau japoneze.

  • booss, joi, 13.09.2007 20:39
    mama voastra de fraieri

    bah voi stiti cum se fac banii sa va iau fata in p... de fraieri masina e bijuterie pt romani

  • l, duminică, 16.09.2007 15:10
    k

    asa e romanu vrea numai Mercedes,Audi si BMW , bineinteles tunate si cu ffff multi cai putere probabil unii isi imaginau ca o sa arate ca un Ferrari cu lada in spate + eleron romanu e SNOB fudul si prost (nu toti), dar vanzarile o sa le dea peste nas Snobilor iar masina arata O.K si sunt sigur ca se va vinde si in Franta, Germania, Spania,etc.

  • dan, luni, 17.09.2007 22:40
    picup

    eu acum am la munca o dacie1310 papuc4X4 1.9d si miam facut cruce pe unde mam urcat cu ea....cu 4X4 cuplat, iti faci treaba cu ea....asa ca abia astept loganu papuc , sper sa fie 4X4 ca ajuta foarte mult. PS pentru un papuc arata bine...ias pune-o odata :D

  • NEIL, marţi, 18.09.2007 15:04
    PIK-UP

    Penrtu cei care critica acest model:santeti varza mai baieti!!!Am o veste pt.voi-cica cei de la Porche o sa fabrice spre multumirea voastra un super model care va avea un cost de piata de 500 de euro.....becul de la far fraierilor!!!

  • Stelistul_Lacatus, miercuri, 19.09.2007 10:35
    Dacia Pick-UP

    e suuuuuuuper misto masinuta si sper sa fie si 4x4 k cam asta ar fi un defect si dak lar face si double-cab ar fi buna avand in vedere caroseria...ramane de vazut cu interioru dar kred k se vor descurca HAI DACIA!!!

  • Andrew, miercuri, 19.09.2007 14:10
    asa da

    Asa ii sta bine. Si e numai buna pt. carat. Au reusit cei de la Renault sa faca o masina care sa arate bine.

  • romanasu, miercuri, 19.09.2007 20:11
    logan pick-up

    Eu am o solenza din 2004,am 85.000 de km.si in afara de revizii nu am bagat decat vreo 300 de euro in masina si merge foarte bine.Romanii sunt un popor de cacaciosi care isi merita soarta.Se spetesc dincolo sunt sclavi in occident pentru 1000 de euro pe luna iar cand vin in tara fac pe desteptii cu un opel sau un fiat de 15 ani.Loganul a fost facut pentru tari ca si Romania,spre disperarea cacaciosilor a avut succes si in alte tari,iar acum cautam tot felul de motive.Si vreau sa le mai spun ceva celor care cauta motive,veniti iarna la Straja pe un drum neamenajat sa vedeti care masini urca mai bine,papucurile noastre,sau "gipurile"voastre de fite?Sunt de acord ca niciodata nu va fi comparat loganul cu un pasat sau o octavia dar el nu a fost construit pentru asa ceva

  • 321, joi, 27.09.2007 22:35
    I'd like to pick-up this Logan

    Mie-mi place la nivelul ca mi-as cumpara, in cazul in care fac si cu volan pe dreapta. La ce scoruri au pick-up-urile in Anglia, Loganul asta ar fi numai bun. Si marimea e buna pentru afacerea mea (amenajari interioare).

  • cristi, vineri, 28.09.2007 00:31
    pikup

    ma ziceti ce vreti o utilitara ok pe tehnologie renault.ce vreti mai mult, o masina fiabila si ieftna.pt carat una si alta,pt micii intrprinzatori.etc.daca apare cu 5 locuri imi iau si eu.:))

  • YonutZ, vineri, 28.09.2007 22:48
    E buna fratzilor :D

    E pacat sa bagi Loganul in lucru...el este fumos ca masina de familie...care aproape orice roman si-o poate permirte...uni increzuti si-or bagat de la inceput in cap ca loganu arata nashpa...Pt romani ii chiar buna....si FAINA mai ales modelul acesta ...abia astept sa apara SUV-ul....daca apare.

  • Bose, sâmbătă, 29.09.2007 23:09
    E chiar misto

    E chiar misto...pe bune.Parca trebuia un pic mai lunga bena. Ar fi prins bine avand in vedere specificul.Dar altfel arata chiar bine.Mi se pare mai faina decat Kangoo.Pentru toti criticii,avand in vedere ca nici unul n-a adus argumente de luat in seama si ca vorbiti absolut aiurea:VAI DE CAPU VOSTRU.TOT MICI RAMANETI.

  • un.guru, duminică, 30.09.2007 13:00
    nice

    categoric frumoasa. daca ar avea pretul mai mic ca sedanul, ar fi super-super

  • Vam-pirelu, joi, 04.10.2007 13:17
    Golanu ....

    Mah asta e buna ... sa vedeti voi ce castiga romani pe vanzari de pe mashina asta, si pt aia care zik k e naspa ... inseamna k ei au bani de le sar din jeburi ... sau poate au o rabla de dacie ... si nu isi permit sa cumpere una noua :))) ... numa de bagat de vina sunteti buni ... dacia e carutza romanului pt cei care nu stiu ...

  • paul, joi, 04.10.2007 15:46
    logan papuc

    Eu am o durere, si aceasta durere sunt acesti insi care isi dau cu parerea despre orice mai mult ptr a se simti si ei importanti. Pun ramasag ca mai bine de jumatate dintre acestia nu detin nici macar o batrana dacia 1310.Nu stiu la ce se asteapta oamenii cand vad o autoutilitara, ca despre o autoutilitara este vorba. NU sunt un impatimit al marcii DACIA, mai ales avand in vedere ca in curte am un opel, un ford si un wv LT.Deci pot sa spun ca stiu ce inseamna o sa detii o masina si o autoutilitara si mai ales sa le si folosesti. Acest logan papuc, dupa parerea mea arata foarte bine (doamne ce pret are - maxim 10000 euro). Sa mi spuna mie acesti "pareristi" de profesie unde gasesc o astfel de masina la pretul asta mai ales ca modele in genul acesteia nu produce decat TOYOTA si daca nu ma insel si MAZDA restul producatorilor au VAN-uri (kangoo, doblo, berlingo,etc)Este super abia astept sa iasa pe piata ca sa scap de LT ca ma rupe la taxe. NUMAI BINE CELOR DE LA DACIA PENTRU ACEASTA DACIA LOGAN PAPUC

  • anonim, joi, 04.10.2007 16:45

    mai urat ca si dacia papuc dar sa vedem ce performante are

  • amdrei, joi, 04.10.2007 19:16

    kat costa?

  • mircea, joi, 04.10.2007 20:09

    domnii de la renault,trebuiau sa se gandeasca la varianta duble cab,inainte de-a scoate din procesul de fabricatie dacia papuc pick up. unde nu-i cap vai de picioAre domnilor.

  • daryus, vineri, 05.10.2007 19:19
    ptr toti cei ce apra si apreciaza masinile romanesti

    cei care ies cu masina o data pe luna din garaj,si atunci ca sa se duca pana la biserica atunci sa cumpere o masina romaneasca.sant varza. eu unul m-am lecuit de asa ceva.cum dr.... vedeti voi ca LOGANUL sau DACIA PIKUP e o masina f buna?? eu unul conduc un PIKUP in fiecare zi si logan si am ramas fara masele si cu dureri de cap de la ele .Numai de la portiere te nenorocesti la ce gauri au pe la chedere.bafta babalacilor si cei nationalisti sadea la cumparat astfel de masini.sa faca ceva ca lumea si atunci sigur vor fi toti romanii NATIONALISTI.Iar pt LOGAN PIKUP DACA NU ARE TRACTIUNE SPATE SI 4*4,NICI VARZARII DIN PIATA NU AU CE FACE CU EA.DE FRUMOASA E INTRADEVAR FRUMOASA.

  • paul, vineri, 05.10.2007 20:01
    Se poate si mai bine

    Avnd in vedere ca am pornit de la o roaba cu masinile fabricate in romania cred ca am ajuns destul de departe,ar trebui putin lucrat la designul viitoarei masini facute sub semnul DACIA.De ce romanu nu poate face o masina puternica,aratoasa si sa isi intoarca si dupa o dacie oameni capul pe strada?Se poate,pune-ti osul la treaba si proiectati o masina cu un aspect mai placut de aceeasi marime sa vedem poate or sa fie si mai multe dacii in romania.

  • kiki, vineri, 05.10.2007 21:08
    Dacia

    Romanul tot roman .Da-ti o raita prin servisuri si vedeti ca-i plin de dacii uitativa in targurile auto 50% sunt dacii alege intre Dacia Logan Pickup 2007 si Mercedes Vito 2002 Pretul o sa fie aproximativ acelasi Avand in vedere ca un papuc avea un pret de 8000 euro

  • ionut, vineri, 05.10.2007 21:39
    cea mai tare dacia pikup

    Sinteti cei mai tari pentru nivelul nostru de trai , dar pretul sa fie pentru buzunarul tuturor romanilor care vor sa-si faca un trai mai bun .sint detinator LOGAN MCV

  • kentim, sâmbătă, 06.10.2007 04:11
    Arata cel mai bine

    dintre modelele anteroare.Se mai pot schimba gentile impreuna cu cauciucurile,apoi vopsita in fata si va arata si mai frumoasa.Sa auzim si de o varianta 4x4,o berlina(care sa arate mai bine in partea de sus spate a cabinei),iar la break o vaianta mai scurta.

  • enache2007, sâmbătă, 06.10.2007 09:01
    logan pikup

    se poate oare pune bena?

  • vlad, sâmbătă, 06.10.2007 10:32
    logan pikup

    astia care vb. naspa de logan sunt niste foamete care nici nu au macar masina

  • Ranger of Night, sâmbătă, 06.10.2007 14:45
    super tare frate

    ce vrei mai mult de atata:800kg sarcina utila.spatiu de depozitare 300l.....si totate astea la 7-8000euro.cumparato ca merita.astept versiune cu 5locuri si-mi cumpar si eu.

  • liviu, sâmbătă, 06.10.2007 18:31
    logan

    masina e chiar frumoasa...pt a cara marfa...

  • cico, duminică, 07.10.2007 14:33
    despre papuci

    am un 4x4 dacred ca e mai bun la carat decat alea.parea prea finut pt ce fac eu cu astalalt vechi.

  • cico, duminică, 07.10.2007 14:38
    despre papuci

    daca ar fi bena de 2 m ar fi buna .si dacia daca ar scoate mai multe caroserii si dotari tot ok ar fi.

  • COJOCARU RAZVAN, duminică, 07.10.2007 19:36
    LOGAN PIK-UP

    SUNT SOFER DE PIK-UP DE 13 ANI . NU STIU LA CE AR FOLOSII SPATIUL DE DEPOZITARE DE 300 L DIN SPATELE SCAUNELOR IN DEFAVOAREA BENEI. OARE ACEASTA AR FI O AUTOUTILITARA DOAR PT. SERVETELE SAU 100 DE FURCULITE ? RECOMANDARE ; PASTRATII VARIANTA CU OBLOANE SI LONJEROANE PE SPATE MAI GROASE , TRACTIUNE PE SPATE SAU 4X4

  • Adrian, duminică, 07.10.2007 21:17
    prea multa trufie

    multi caracterizeaza logan din auzite asa gandeam si io dar nu mere asa e masina nu fier vechi adus de nush unde,cu privire la pickup imi place f mult 800 kg e bine si care gandeste ca e pt carat porci aia nu e afacere daca iti trebuie un picup pt ei.concluzie daca nu aveam partner asta era masina mea

  • sefu vostru GIGI!!!, luni, 08.10.2007 23:47
    Hahalelelor

    Mai zdremtelor care sunteti voi niste nesimtiti asta sunteti si niste rautaciosi acum "mam" gandit sa cumpar vre-o 2000 de loganuri ca sa imi car oile la munte ca se tot plang ca le dor picioarele si ca transhumanta asta le omoara... asta e pofta mea P.S. Care mai vorbeste de rau loganu pun pe Zmara pe voi si va taie bugati si va car cu pickup-u!!!

  • yulian, miercuri, 17.10.2007 20:26
    logan pick-up

    la drumurile din tara noastra este o super masina IEFTINA /ECONOMICA/ MAI SPATIOASA/ARATA ...SE PUTEA MAI BINE/OK... Probabil ca este sloganul perfect nu????

  • cristy, duminică, 21.10.2007 13:36

    este urata

  • Tavi, miercuri, 07.11.2007 21:33
    pick-up

    Yo cred ca sa realizat un pas f.f.f mare de la pick-ul vechi cu care romanul isi facea treaba yo am o dacie pick-up din 2003 cu motor diesel si am la bord 276000 km si inca merge f. bine asa primitiva cum e ea.Asa ca lasati fitele,cui nu-i place sa nu cumpere,nu cred ca ii baga cineva masina pe gat.Dar si vulpea cand nu a ajuns la struguri o zis ca sunt acrii....

  • Gab, miercuri, 14.11.2007 23:13
    Logan devine...Nissan Aprio

    Ce spuneti de chestia asta? http://www.automarket.ro/stiri/in-mexic-logan-devinenissan-aprio-4749.html

  • logan pick-Up, luni, 19.11.2007 18:51
    de A.S.

    imi place foarte mult...Abia astept sa-mi cumpar

  • Yo, joi, 22.11.2007 12:00
    GENIAL

    nici nu stiti de cand astept masina asta. Din momentul in care va iesi pe piata ma duc sa comand cateva. Pt firma este masina ideala ieftina, economica si buna. TRAIASCA 1,5 Dci. Pt cei care nu au ceface sa taca mai bine ca nu stiu ce vorbesc.

  • Zalan, vineri, 23.11.2007 21:25
    Celelalte

    La 8200 euro varianta 1.5 dci este foarte competitiva.In clasa aceasta design-ul nu este un factor prea important, desi Logan Pick up arata foarte bine. Pentru cei care nu stiu: Pick up-urile nu sunt proiextate sa transporte volume si tonaje mari de marfa!!! Logan Pick-up este pentru a transporta scule, echipamente si marfuri de tonaj redus. Cine vrea sa transporte materiale brute de constructii sa si achizitioneze autocamion cu macacra sau T.I.R.!!!

  • logan, marţi, 04.12.2007 20:46
    de la marius

    arata naspa e oribila bahhhhh .... e nasoala sa scoata shi asti ceva mai ingenios..

  • momo, vineri, 07.12.2007 13:52
    bun

    fratilor nu conteaza aspectul e o masina utilitara o sa se vanda bine

  • NICU, vineri, 07.12.2007 15:40
    PIKAP

    E BUNA dar cred co sa fie prea scumpa

  • scm, duminică, 09.12.2007 21:29

    totul despre pret nu se stie? sper ca nui mai mult de 8000e varful de gama

  • george_magic, miercuri, 19.12.2007 15:08
    logan? pik-up?

    da... ideea e buna sa inlocuiasca vecile dacii dar nu e nimic impresionant . probabil k vor mai trece 20 de ani pentru k sa ne mandrim si noi cu automobilele autohtone... sau poate k dacia moare.... incet dar sigur....

  • golomoz mugurel - galati, duminică, 30.12.2007 16:01
    mai lunga cu cel putin 50 cm

    nu poti cara nimic cu ea, am un pick-up 1307 si e carosat. Pot sa zic ca am carat si 2 tone de castraveti , cu asta daca car 2 kile , e tare. pacat ! ca e totusi frumusica :):):)

  • jon, duminică, 30.12.2007 23:46
    e ok

    lucrez pe un papuc 1.9d e foarte reusit pana acuma e ok dar cred ca noul e si mai reusit nu e masina de fitze e autoutilitara de un 4x4 ce se aude

  • catalin, sâmbătă, 05.01.2008 02:11

    lasa-ti vrajeala ca e buna masina...ce ma deranjeaza pe mine mai mult e ca nu dau si ei alta forma o mentin tot pe cea stas in rest totul ok....cine o va cumpara sa se bucure de ea

  • ciprian, duminică, 06.01.2008 14:39
    e super

    masina arata super bine ....cei de la renault au scos cv deosebit pt piatza romaneasca ...... oricum cred ca va fi cel mai vandut pe 2008

  • momo, duminică, 06.01.2008 20:41
    fain

    daca loganul nar fi romanesc,nu ar mai fi asa de criticat,dar find romanesc este criticatde romani de parca ar aea bani de bmw

  • ady, marţi, 08.01.2008 19:12
    pik-up

    cand o sa apara camioneta logan?

  • loganel, vineri, 11.01.2008 19:04
    4x4

    fara 4x4 n-o sa poata porni de pe loc iarna nici cu lanturi. daca va fi 4x4 e ok binenteles cu un pre adecvat.

  • pt loganel, vineri, 11.01.2008 19:20
    4x4

    Sunt de acord cu loganel. Si eu conduc la servici un pick up 19d si daca nu cuplez 4x4 acolo ma iarta Dumnezo'.

  • florin, sâmbătă, 12.01.2008 11:25
    pickup

    e belea pentru termopane.

  • ionelr, duminică, 13.01.2008 15:26
    despre logan oikup

    arata desul de bine pentr inceput. se poate si mai bine. sper sa mai umble mai mult la aspectul exterior ca sa-i dea o forma mai aerodinamica.

  • Dan, joi, 17.01.2008 14:54
    logan pick-Up

    Cand apare ?

  • domn, joi, 17.01.2008 20:14

    nu stiu......, mie mi se pare simpatica sa vedem si pretul.totusi e o masina romaneasca.nu-i poti cere mai mult

  • simon, vineri, 18.01.2008 17:06

    imi place . e tare .cand apare cu cinci locuri,imi iau si eu .succes fabricantilor.

  • nixdorf, sâmbătă, 19.01.2008 18:19
    numai critici

    fratiilor daca nu va place nu va luati,ca nu este destul de lunga?luatiiva duba pt ati transporta sculele este perfecta si apropo mici retusuri puteti face si voi cate loganuri nu sunt tunate by amatori in parcare si unele chiar reusite probabil o sa apara si 4x4 ca asa a fost si cu papucu vechi pana atunci sunt si insemne cu 4x4 :)

  • claudiu, miercuri, 23.01.2008 20:23
    dragut....

    e super masinuta...la ce drumuri avem noi e si prea buna.totusi mergea un 4x4.

  • ynu, joi, 24.01.2008 17:29
    logan pick up

    cat va costa?

  • ady]], luni, 28.01.2008 16:22
    ok...

    Eu zi ca este ok, este o masina fainuta, nu stiu ce tot comenteaza uni ca este urata? Dar asa e romanu' tot nemultumit.

  • marian, miercuri, 30.01.2008 21:40

    e prea atre noua dacie dar sa o lanseze mai repede

  • Roman, sâmbătă, 02.02.2008 11:00
    Oare?

    Oare asta nu mai pierde ulei la distributie? Oare la asta au facut mai comoda pedala de acceleratie? Oare nu mai zdranganesc toate in habitac? Oare intra marchearriere-ul din prima? Oare nu mai haraie franele? Oare e mai eficienta frana de motor? Nu stiu. Eu am Logan berlina nou, 8000km cu problemele enumerate plus altele. Pot sa va spun sigur insa ca la varianta pickup vezi mai bine cand dai cu spatele, ca nu mai arde aiurea lumina in portbagaj,(adica in timpul zilei, sau oricand deschizi portierele fata), ca nu mai bat in marfa transportata balamalele de la capota portbagajului si poate e mai usoara. Cred ca este dedicata micilor intreprinzatori si este binevenita. Deci nu e o masina de fite, ci una masina cu care sa faci bani. Poate cineva sa ma contrazica?

  • Crin, vineri, 08.02.2008 16:20
    Sa vedem

    Sa o vedem la treaba. Asa, nu a rata rau. Dar sa nu uitam, e ca mireasa la starea civila. Cand vine acasa din luma de miere si/si ia capotul, s/ar putea sa nu mai fim atat de entuziasmati. Eu merg mult pe munte. Daca ar fi 4X4 si ar avea rotile mai mari, as fi incantat sa/mi cumpar una.

  • Sorin, sâmbătă, 09.02.2008 14:01
    se poate ieftin si bun ?

    daca nu ar fi dacia,care ar fi cea mai ieftina masina care sa ne convina? calitate-pret

  • johnny, duminică, 10.02.2008 21:12
    pick-up

    ce tot criticati noua dacie logan. nu stiti ce e bun. chiar arata bine. daca se face double-cab plus 4x4, ar avea comenzi si ar sta lumea la rand 5 ani ca sa-si ia un exemplar (ca pe vremea lui Cească). oricum primul exemplar e al meu.

  • ion, duminică, 10.02.2008 21:24
    pick-up

    critica...critica...critica. Toata lumea critica. Masina asta e facuta pentru tarani. la tara s-a renuntat la cal, vaca, căruta. e mai curata, mai frumoasa si mai eficienta masina indiferent cum arata fata de un animal. orasenii n-au decat sa-si ia pe.jos-uri. cu masina asta mai fac si un ciubuc.

  • georgică, duminică, 10.02.2008 21:28
    prostilor...

    ...criticati voi bunatatea de masina. daca vrei sa faci o afacere tot un pick-up trebuie nu un bmw cu care nu poti decat sa-ti muti coaiele dintr-o parte in alta

  • ionutz, luni, 11.02.2008 19:45

    asta nui prea faina dar in schimb logan facelit ii tzoper

  • ALEX, sâmbătă, 16.02.2008 17:48
    jaga jaga

    ia baga melodia aia noua

  • tavi, marţi, 19.02.2008 22:08

    poate ofac si decapotabila pina la urma

  • vasy, duminică, 24.02.2008 10:25
    cumpar

    vreau versiunea 4x4 cand apare???????????/

  • cris, marţi, 04.03.2008 15:36
    logan pik up

    sa dispara geamul ala mic nu are rost sa faca spatiu de depozitare mai mare

  • cris, marţi, 04.03.2008 15:36
    logan pik up

    sa dispara geamul ala mic nu are rost sa faca spatiu de depozitare mai mare

  • eu, duminică, 16.03.2008 19:47

    bai.... dak era mai mare si cu tractiune pe spate , dak nu 4X4 , si sa aiba draq macar 1.4 tone sarcina in pula mea

  • LOGANIST, miercuri, 19.03.2008 22:11
    VAND 1.5dci cumparMCV DE 85CP DAR SI PAPUC

    AM FACUT TAXI CU 1.5DCI IMI CUMPAR MCV DE 85CP MA DUC LA ,,CAUTIS"SRL (CAROSARI) SI IL INALT CA LA AMBULANTA LOGAN SI VOI AVEA SPATIU CA INTRUN MONOVOLUM SI MA MAI GANDESC DACA IMI CUMPAR UN VAN SI IL INALT LA FEL SAU IMI CUMPAR UN PAPUC PE SCURT SANT MULTUMIT SI IMI PLACE CUI NU-I PLACE SA-SI IA SH-URI LOVITE ADUSE DE BUNE DE SAMSARI CE LE ,,GARANTEAZA KM. SI STAREA TEHNICA BINE INTRETINUTA"

  • MARCEL, sâmbătă, 29.03.2008 01:05
    LOGAN PAPUC

    FRATILOR !!! MAI LUNGA !!! MAI CIVILIZATA !!!SA SEMENE CA O AUTOUTILITARA VEZI TOYOTA !!!!!!!!SI CE MOTORIZARE 1.5 DCI 85KV SA MA LASATI CU BOMBELE ASTEA !!!!LUATI EXEMPLU DE LA TOYOTA .

  • stefan, vineri, 04.04.2008 21:06
    papuc,logan

    am vazut papucul,cei care vorbesc de rau sunt,ori inconstienti ori afacerile lor produc miliarde pe zi,ori vad masini doar pe internet.masina nu este facuta sa te ividieze vecinul ci sa-ti faci treaba si sa amortizezi cheltuielile cat mai repede.marcile renumite nu le iei sub 30000 de euro.papucul nu ajunge la 10000 de euro.varianta dizel 70 cp carosata ajunge la 9300 de euro.am vazt-o carosata,are un volum de 3,85 m cubi,si osa apara si ia varianta 4x4.am avut si dacie am o scodita,stiu ce inseamna o masina straina,dar ca atunci cand cumpei o utilitara trebuie sa gindesti rational.masina este perfectibila ca oricare alta,dar reusita daca ne uitam la raport pret-calitate-dotari.sunt sigur ca va avea succes iar cei cre is-i permit toyota,mercedes sau hummer nici o lacrima pentru papuc,variante sunt cacalau.

  • andrei razvan, duminică, 06.04.2008 08:56
    logan pick-up

    cand si cum va face sa puna caroserie m-ar interesa frigorifica tel o740 216250

  • nasu, luni, 07.04.2008 17:09
    dacia si renault

    ba romanilor dacia e dacie si renault e renault sant la fel naspa si sa fie gratis santem prea saraci sa le cumparam au servisu mai scump decat megedesu si bmw-ul .p.s. am si renault si dacie si mam prajit

  • tataia, sâmbătă, 24.05.2008 08:33

    Mai eu cind va aud cum va certati, ca e bun loganul ca nu e bun..Sa va spun eu care e realitatea. Solenza, Supernova nu sint mai bune decit loganul, sint mai proaste! Dacia "clasica" nu este deloc o roaba, este o masina mai mult decit OK la banii care ii dai pe ea. Papucul "clasic" este mai bun decit loganul pick-up prin faptul ca are propulsie (RWD) si nu tractiune (FWD), precum si arcuri de foi pe spate, ambele caracteristici permitind incarcaturi utile de pina la 1500 Kg fata de 800. E adevarat ca loganul cistiga in fata pick-up-ului clasic prin design, confort si finisaje dar sa nu uitam prncipalul scop al unui pick-up, acela de a cara marfa! Cit mai multa.

  • cristi, luni, 02.06.2008 22:41
    pikup

    frumos...reusit...dar,mic...si se poate mai multa tehnologie avansata?

  • ana, sâmbătă, 28.06.2008 19:23
    pikup

    bagati si voi odata loganu cu 5 locuri.................hai ca vreau sa merg in vacanta si nu incap si eu in masina voastra cu 2 locuri

  • Ana, luni, 07.07.2008 21:30
    Logan papuc cu 5 locuri

    .............bagati si voi odata loganu papuc cui 5 locuri ca vrea taicamiu si ii trebuie repede.............ce nu intelegeti........am sa pun comm aici pana o sa scoateti odata masina ai..........doamneeeeeee............ !!!!!!!!!!!!

  • maricel, sâmbătă, 12.07.2008 11:00
    pikup

    e cea mai tare daca-i pui ornamente de inox la praguri si 4 proectoare sus frumos pozitionate

  • garincea, vineri, 18.07.2008 13:06
    logan

    daca dacia logan pick-up era 2000E cumparam 4 poate 8

  • Naghiu Gh, vineri, 25.07.2008 14:34
    Dacia Pikup

    Sunt modele si cu tractiune dubla ??? Daca DA cumpar urgent . Pentru Romania sunt foarte necesare.

  • tetea, marţi, 29.07.2008 21:05
    logan pick-up

    PICK-UP FARA 4X4? MIE UNUL NU-MI SUNA DELOC BINE. DECI, D-LOR DE LA DACIA, AVETI INCA MULT DE LUCRU.

  • Mioara, duminică, 19.10.2008 09:19
    logan pikup cu 5 locuri

    Va ros scoateti odata pe piata loganul pikup cu 5 locuri. anuntati-ma si pe mine cand apare

  • ion, joi, 25.12.2008 13:31
    pic-up

    Prea scurt. Trebuia sa aiba minim 2m.

  • adialldi, miercuri, 28.01.2009 22:12
    grija la curbe iarna!

    aveti mare grija la curbe iarna ! abs?wacks! sanie cu zurgalai... 1,5dci consum bun,zgomot mai mare la pornire iarna,in rest ,Doamne cu mila !

  • anonim, luni, 09.03.2009 19:06
    masina da, si in rest grija mare

    ca masina, acceptabila dar atentie mare la casco, daca ai facut la ASTRA din start ai luat TAPA !!!!!!!!!!!!

  • gabi_ola_4u, joi, 21.01.2010 22:19
    romanul,ca de obicei,nu-i convine nimic

    Mie unul mi se pare o idee buna a producatorului,nu stiu de ce noi,romanii,suntem asa de fudui si de critici la absolut orice produs romanesc,mai ales cand este vorba despre DACIA!oamnei buni,voi ganditi cand faceti comparatii cu Ford Ranger si L200?fratilor,Ford-ul poate ajunge pana la 30.000 de euro!!!si voi comparati cu Dacia Pick-up care este 8000!dar bine...se stie ca romanul prefera sa-si ia o RABLA de BMW cu 250.000 de km la bord din Germania,decat o Dacia noua,caci de....este Dacia si BMW-ul ala nnu se strica ca e din platina....vai...imi este mila de voi,sincer!sa auzim de bine!

  • vvv, marţi, 02.02.2010 22:05
    logan

    este ok .