OFICIAL: Dacia Sandero, cea mai vândută mașină nouă din Europa
Cele mai recente cifre arată că Dacia Sandero este cea mai vândută mașină nouă din Europa. În primele 6 luni ale anului, au fost comercializate peste 160.000 de unități, o creștere de 18.5%.
Dacia Sandero este cea mai populară mașină din Europa. Nu o spunem noi ci o demonstrează cifrele de vânzări.
În ultimii 7 ani, Sandero a fost cea mai vândută mașină pe piața de retail. Acum, însă, este cea mai comercializată mașină nouă de pe Bătrânul Continent, indiferent de categoria în care se regăsește.
În primele 6 luni ale anului 2024, Dacia a vândut 164.789 de exemplare Sandero la nivel global. Cu 18.5% mai multe decât în același interval din 2023.
Totodată, de la debutul său, în 2008, Dacia Sandero a fost comercializată în peste 3.1 milioane de unități.
via Dacia
-
nsrei, vineri, 19.07.2024 10:39
s au vandut mai bine alea de la Pitesti sau alea de la Morocco ? Eu nici nu stiu ce sa spun daca sa ne bucuram sau sa ne intristam. Totusi europenii au decazut ca nu isi mai permit sa cumpere masini scumpe, au trecut la d-astea ieftine, de buget. Ei barem o cumpara cu 3 salarii, nu fac credit pe 5 ani ca romanii.
-
Matei, vineri, 19.07.2024 11:26
Europenii vestici nu sunt asa de snobi precum cei estici. Dacă o mașină le oferă tot ce au nevoie nu cumpără una mai scumpa doar de dragul de a se afișa cu ea, doar ca sa arate ca pot.
-
ds, vineri, 19.07.2024 12:12
@nsrei de vreo doi-trei ani se fac exclusiv în Maroc. Cât privește prețul, stai liniștit că nici ei n-o cumpără cu 3 salarii.
-
Sak, vineri, 19.07.2024 14:36
Intreb pana nu o sa mai se stearga. Cate sunt achizitionate de persoane fizice si cate juridice? Ca persoana fizica nu as cumpara una din multe motive, dar ca [ersoana juridica.... fara numar pentru angajati. Nu le trebuie mai mult. Aici gandesc vesticii.
-
Mihai, vineri, 19.07.2024 15:09
1. Saracia isi spune cuvantul. 2. Dovada ca la unii nu le pute Dacia si nu sufera dupa BMW-URI sh din Germania!
-
Matei, vineri, 19.07.2024 15:09
Asa gândești tu. În realitate, în vest, pentru angajați cumpăra mașini cu 5 stele NCAP pentru ca dacă fac economie la asta se trezesc cu procese, dacă moare un angajat din cauza ca nu a avut masina nu știu ce sistem de siguranță sau protecția pasagerilor nu e suficient de buna. Poate in Romania merge sa "fara numar pentru angajati. Nu le trebuie mai mult."
-
D(R)ACIAN, vineri, 19.07.2024 16:26
O cumpara pentru ca e ieftina, cum cumperi hartie igienica, sa iti faci treaba. Stati linistiti, ca nu are niciun adolescent poster cu Dacia pe perete. :-))
-
eu, vineri, 19.07.2024 17:57
@Sak, nu cred ca jurnalistii dispun de datele cerute de tine, altfel, probabil ca ni le-ar fi prezentat. pe de alta parte, poti fii sigur ca grosul de sandero este cumparat de pf. in restul europei nu e ca in romania, unde piata vehiculelor noi pentru pf este cvasiinexistenta. daca n-ar fi firmele sa mai cumpere masini noi, toate reprezentantele ar muri imediat.
-
Dacia Egunoi, vineri, 19.07.2024 23:06
Calitate slabă, putere mică, siguranță zero și preț de mașină, ce ai putea vrea mai mult decât nimic?!? Până se hotărăște CE de când interzice orice și taxează oricum, merge și o troacă în care poți să crapi în poarta școlii.
-
Dacia Egunoi, vineri, 19.07.2024 23:24
Dacia a crescut cu 10k, iar Sandero cu 25k. Ce model a scăzut cu 15k? hahahahahahahahahaha
-
Ambulanța, sâmbătă, 20.07.2024 00:27
Ni-no-ni-no!
-
Dutz, sâmbătă, 20.07.2024 05:24
Are lumea bani de premium și-și ia Dacia… serios??? Da pana acum nu erai sfioși? Nu li se rupea de ce cred alții? Cine pana mea își lua mașini premium in Germania, Franța, Anglia etc. Ba da-o naibi de logică, nu mai știți cum să vă dați mai bombastici dar reușiți să păreți niște parveniți ipocriți… este greu dar reușiți, poate chiar sunteți de aceea vă iese așa bine. Am o grămadă de colegi mai ales în Germania și Anglia… unul nu își ia sub premium, excepție daca nu își permit. Majoritatea le iau in leasing că de unde cash… Deci și ei fac eforturi să-și ia o mașină peste ce își permit în multe cazuri. WE plăcut!
-
Ambulanța, sâmbătă, 20.07.2024 10:47
Ni-no-ni-no!
-
Kap, sâmbătă, 20.07.2024 11:40
Trebuie să fie o viață tare tristă prin gunoi la dezmembrări de par amuzante cocălărismele astea despre cea mai ieftină mașină și votatul multiplu cu mâna care n-a obosit, probabil și ultimii doi neuroni au preferat să crape de rușine.
-
oricine, sâmbătă, 20.07.2024 13:03
În loc să privim cu mândrie că acest produs românesc se vinde datorită designului frumos, fiabilității și prețului decent, a fost încă un motiv de bălăcăreala între români. Și de fapt spuneți că occidentalii sunt tâmpiți că le cumpăra iar voi sunteți deștepți că v-ați cumpărat skode, hyundai sau vw sh. De fapt e balada lui Cașai frustrat și supărat pe orice și oricine.
-
Matei, sâmbătă, 20.07.2024 17:08
Dați prea multa atenție limbricului egunoi cu voturi multiple.
-
///COR/// 33', sâmbătă, 20.07.2024 17:55
Stati bre linistiti ca europenii nu cumpara Dacia si atat ca unica masina. E a doua sau a treia masina la ei Dacia ca si masina de uz noua. Au si o masina premium in garaj toti pe langa Dacia. Numai cine nu a iesit niciodata din tara sau a fost doar in locuri sarace nu a observat acest aspect. Si DA. E super buna Dacia ca a treia masina de zi cu zi. Merita ! De ce ti-ai uza BMW-ul Bentley-ul aiurea cand e mai mutl de drum lung cand poti da cateva salarii de ale lor pe o Dacia si tot masina e.
-
xxx, luni, 22.07.2024 08:34
Vorbesc in cunoștința de cauza fiind posesor de Stepway CVT 2021 si Sandero diesel robotizata 2017 luat la mana a doua din Belgia 5000€ am luat-o in 2022 60000km ( o folosesc doar eu) Stepway CVT: Sa te duca din punctul A in B pentru 2 persoane este OK. Nu-i frumoasa, nu-i urata, nu-i buna, nu-i rea. Fără stres financiar îmi permit o mașină intre 20000-23000€, diferența de preț fata de o alta marca in bugetul sus menționat nu merita. In 2002 am avut un Sh premium (16000 dolari 120000km), fix după un an s-a stricat cutia automata, așa a fost norocul meu, de atunci am evitat sh „scumpe” Nu înțeleg ura viscerala fata de acest brand in Romania, in intervalul 15000-23000€ nu poți sa alegi vreo „scula” de mașină (de mașini cu prestații serioase vorbești de la 35000€ in sus)
-
ds, luni, 22.07.2024 08:56
@XXX Absolut corect și pertinent comentariul. Sandero3 și SS3, Logan 3, au crescut mult fața de generația precedentă. Numai cine nu a condus noile modele nu știe că pe segmentul ei este cea cu raportul preț/dotări cel mai bun. Numai dacă te gândești că cvt-ul sau gpl-ul nu le găsești ca dotare pe nicio marcă din intervalul acesta de preț. Ca unul care a facut destule drive test cu mașini din zona 15.000-23.000 confirm ceea ce spui. Și, da, decât un sh hărtănit și mănărit, la prețul acesta, mai bine o dacia cinstită, cu garanție și toate cele.
-
xxx, luni, 22.07.2024 09:48
@ Ds totul este un raport intre „dorință/putință”. De principiu, toți ne-am dori o super mașină, dar nu se poate! Eu m-am oprit sa judec acest lucru, de principiu mașina cea mai buna, este cea pe care o ai si nu exista o alegere perfecta! Dau exemplu cel mai elocvent: mulți au sărit in sus cand noul Duster a obținut doar 3* la NCAP, dar 99% dintre ei au mașini mai vechi de 4 ani care după noile reguli sunt maxim 1*. Atenție nu spun ca noile reguli NCAP nu sunt bune! Stepway CVT al meu, este încă zgomotos in rulaj, ștergătoarele sunt încă mizerabile la prestație, iar scaunele la drum lung sunt in continuare obositoare, dar fata fostul de Dusterul al meu din 2010 este mult mai bine
-
ds, luni, 22.07.2024 10:58
@xxx Puțini știu regulile de acordare a stelelor NCAP, dar asta nu-i împiedică să comenteze, și mai puțini s-au urcat, sau au condus, ca să poată vorbi în cunoștință de cauză. Desigur, nu e perfectă, are lipsuri destule dar, una peste alta, nu-i rea. Iar ștergatoarele, da, sunt execrabile, mai ales cănd e frig. Din cauza cauciucului de slabă calitate, partea proastă este că au un sistem de prindere care este diferit și nu le poți schimba cu ceva after market.
-
Andrei, luni, 22.07.2024 11:07
Dacia e o mașină cinstită, cam cum era Skoda pe vremuri. Are cam tot ce are nevoie marea majoritate a șoferilor.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
Pentru acuratețe, s-au vândut 143.000 de Sandero în Europa, dacă tot vorbim de locul 1 la vânzări, că global sigur nu e primul. Tesla Y (prima pe 2023) a ajuns pe locul 8, cu o scădere de 26%.