OFICIAL: Dacia Spring Extreme debutează cu 65 CP și 220 km autonomie

Publicat vineri, 13.01.2023 10:24 de Alexandru Monenciu

Constructorul de la Mioveni lansează o nouă versiune pentru modelul electric Spring. Denumită Spring Extreme, aceasta vine echipată cu un motor mai puternic, capabil de 65 CP.

Dacia a lansat modelul cu zero emisii Spring în primăvara lui 2021. De atunci, peste 100.000 de clienți au optat pentru mașina electrică a producătorului de la Mioveni.

Acum, Dacia Spring a primit o nouă versiune. Denumită Spring Extreme, aceasta vine echipată, înainte de toate, cu un motor electric mai puternic, fiind capabil de 65 CP. Unitatea cu 45 CP va putea fi comandată, în continuare, alături de nivelul de echipare Essential.

Potrivit Dacia, noul Spring Extreme are și o transmisie îmbunătățită. Cu o singură încărcare, autonomia ajunge până la 220 de kilometri, în ciclul mixt WLTP, sau la 305 kilometri, în ciclul WLTP City.

Apoi, Dacia Spring Extreme introduce o nouă nuanță exterioară: Albastru Slate. Nu lipsesc o serie de elemente noi de design, majoritatea fiind vopsite în culoarea Maro Copper (capacele oglinzilor, barele de pavilion etc.).

O serie de ornamente și cusături în culoarea Maro Copper pot fi regăsite și la interior.

Reprezentanții Dacia mai transmit că, acum, nivelul de echipare Extreme este disponibil pe patru modele ale mărcii: Spring, Sandero, Duster și Jogger

Noua Dacia Spring Extreme va putea fi comandată, în Franța, din 17 ianuarie, la un preț de 22.450 de euro. Livrările vor debuta la jumătatea anului 2023.

via Dacia

  • Banditos, vineri, 13.01.2023 10:48

    Mie mi se pare "extreme" de tupeist sa-ti denumesti o versiune de masina de 65CP. E adevarat ca o crestere de putere de 45% o poti numi si extrema. Cine nu si-ar dori un up-grade (din fabrica) la propriul motor cu un astfel de castig? Dar parca e prea pretentioasa denumirea.

  • Adrian, vineri, 13.01.2023 10:58

    Ba e foarte bine ca au denumit-o extreme, pentru ca senzatiile vor fi cu siguranta extreme. Ai mers cu asta de acum? Zici ca mergi pe o trotineta de 45cp. Nu ai siguranta deloc, simti ca esti o bila intr-un joc de Pinball.

  • Banditos, vineri, 13.01.2023 10:59

    :) m-a ferit Dumnezeu de "experienta" Spring.

  • ds, vineri, 13.01.2023 11:35

    "Reprezentanții Dacia mai transmit că, ulterior, nivelul de echipare Extreme va fi disponibil și alături de modelele Sandero, Duster și Jogger." Cum adică ulterior??? Nivelul de echipare Extreme există, și chiar de ceva timp, și pe Sandero Stepway și pe Duster și pe Jogger. Reprezentanții Dacia nu știu ce este în curtea lor?

  • PMC, vineri, 13.01.2023 11:47

    am condus si eu una. Chestia nu ar trebui sa se numeasca "masina", ci quadriciclu, ca minunatia cealalta de la Citroen. Ca practicalitate e f ok, nu am ce comenta. Marea problema e siguranta: daca te lovesti de ceva, te faci sarmale. Confort nu exista, materialele sunt pur si simplu de cea mai proasta calitate din cate exista. Totul ar fi ok daca porcaria ar costa 10.000 de eur. Dar la 18.000 - 22000 de eur, mi se pare un scuipat in fata consumatorului.

  • Seriff, vineri, 13.01.2023 11:54

    O masina strict de oras pentru cei care stau la casa si clar au si o masina normala pe benzina sau motorina. Este strict sa te duci cu ea la Lidl si inapoi, mai mult nu ai ce sa faci cu troaca.

  • Kap, vineri, 13.01.2023 12:24

    DS, am citit pe mai multe site-uri, de specialitate sau nu, exprimările nelăsând nicăieri dubii, iar cea mai neclară fiind de genul ”acest nivel de echipare va fi disponibil în viitor pe patru modele ale mărcii (Spring, Sandero, Duster și Jogger)”. Adică va fi și pe Spring, fără a nega ceea ce oricine poate verifica în 20 secunde, că este deja pe celelalte. Probabil că aici pe automarket este vorba doar de o exprimare neglijentă, fără a verifica cineva pe site-ul Dacia. Le scapă lor altele mai grave, darămite așa un mizilic.

  • Mircea Badea, vineri, 13.01.2023 12:37

    se numeste extreme pt ca trebuie sa ai iq peste medie ca sa o cumperi..

  • Octavian, vineri, 13.01.2023 12:57

    Parca e titlu din "Times New Roman"

  • Mike, vineri, 13.01.2023 15:04

    Dacia rupe din nou concurenta pe genunchi! Oau, 43% mai multa putere 20 cp dintr-un foc, formidabil! Si totul la acelasi pret, fabulos! Bravo, haideti cu 43% in plus si la baterie si gata, a inchis la non-stop!

  • Seriff, vineri, 13.01.2023 15:45

    @Mike tu nici de asta n-ai bani, nu mai visa.

  • 777 AA, vineri, 13.01.2023 16:52

    E asa de bună încât după ce o cumperi nu știi cum sa scapi de ea! Căutați pe site-uri .... Rezolvați problema etanșări, au fost cazuri când unii proprietari le foloseau ca masina de spalat..

  • Mike, vineri, 13.01.2023 16:54

    @Mike la 13.01.2023, 15:04 Ai probleme grave. Te faci de râs. Şi dacă crezi că mă afectezi , influenţezi sau mai ştiu eu ce, te înşeli amarnic. Patetic. PS despre articol: Dacia Spring este eminamente o maşină doar de oraş (sau drumuri judeţene, maxim naţionale).

  • Dutz, vineri, 13.01.2023 17:07

    Dacă asta este ce pot Electricele acuma, și știm ca atâta pot ce sa spun… extrem de plictisitor!!!

  • Mike, vineri, 13.01.2023 17:29

    @Mike Am dreptate bateria ii inportanta 39 kw ar fi bonba!!!!

  • joe, vineri, 13.01.2023 18:14

    Bine ca n-au marit capacitatea bateriei,ca o facea de 30 de mii de coco!

  • CCA, vineri, 13.01.2023 19:07

    Si eu zic ca e extreme…65 CP…aia da! Serioasa treaba, extrema de-a dreptul. Pacat ca are autonomie cat prelungitorul !

  • r, vineri, 13.01.2023 21:53

    Sunt pe drumul cel bun. Au ajuns la puterea Daciei 1410 din 1985. Și ca să nu uităm Dongfeng de 45 CP costă în China 9500 dolari, asta înainte de ai pune sigla de Dacia. Ar trebui să fie sigla bătută cu diamante ca să fie o legătură logică cu prețul mai mult decât dublu din Europa. Singura logica rămâne lăcomia Renault.

  • cornel, duminică, 15.01.2023 20:54

    Nu este nici o legatura intre constructorul de la Mioveni si Dacia Spring. Este 100 % facuta in China. Dar statul da aproape 10000 euro subventie si inca vor sa dea si mai mult. Subventia luata din buzunarele noastre ca sa mearga la chinezi si la Renault. Cea mai mare prostie. Tineti cont ca mai multe masini electrice= mai putin curent= curent mai scump pentru toti.

  • idic, luni, 16.01.2023 10:55

    "Salut, am avut și eu eroarea aceasta (avarie electrica pericol), pe o mașina primită de 8h și 7km rulați, dar la mine eroarea nu a dispărut nici după 2h și nici nu a mai pornit motorul electric. Am sunat la Dacia Service și au ridicat-o cu platforma. După o săptămână de teste au concluzionat că trebuie înlocuit motorul electric și acum aștept să vina piesa de la Uzina Dacia si sa o schimbe." Emil Chertes via youtube Se pare că lotul pe decembrie a mers cel mai puțin, dar eroarea apare și la alții. Dacă știți voi vreo mașină care se strică după 8 km, dați exemple. :)

  • Seriff, luni, 16.01.2023 12:12

    @idic si Trabantul era mai fiabil

  • Gigi, vineri, 20.01.2023 17:38

    Eu am Spring de un an si 2 luni, am mers cu ea cam 15.000 si sunt f. multumit de ea. Am cumparat-o cu 8.000 eruo prin Rabla+, ca a doua masina, am zis sa pastrez o masina pe benzina pt. drumuri mai lungi. Ciudat e ca masina pe benzina am mai folosit-o doar o data in cele 4 luni de cand am Spring-ul (in concediu la mare). In rest, doar am mai pornit-o la 2 saptamani sa nu i se duca bateria. Am mers si drumuri de 150 km dus-intors, fara probleme, cu o incarcare la destinatie. Ca masina de oras e absolut perfecta, te strecori, parchezi usor, are portbagaj de 290l si 600 daca rabatezi bancheta. Nu mai mesteci continuu in cutia de viteze, bagi in Drive si atat, se conduce extraordinar de usor. Nici nu simt nevoia de mai mult decat cei 45 CP, 65 mi se par chiar prea multi, daca asta scade autonomia, care la mine nu a scazut nici macar iarna (care e ca primavara) sub 200 km.

  • Domnul Berbenciuc., miercuri, 26.04.2023 15:57

    Domnilor, pe langa Logan 3 SCE65 CP, sunt om mai sarac din fire, am si un SPRING de 45. Sincer , Logan e de calatorie lunga, Spring doar de oras. Sunt multumit de ea, merge cu ea si sotia si eu, si stand la curte si avand trifazic, am unde sa o incarc...mi-am montat statie acasa. Eu nu mai stau sa ma duc la alte statii cand ajung acasa, am acasa. Dar totusi, stiind ca aceste masini mai pot lua foc, am facut o platforma betonata. Fara vegetatie in jur si acolo o pun la incarcat. Spring e masina buna daca stai la curte si ai unde sa o incarci. Daca stai la bloc, este o alegere proasta. Eu tin si loganul deoarece mai plec din tara. Per total: - este o masina ok doar daca ai stai la curte si ai unde sa o incarci ca ai statie acasa. E bine sa ai statie de incarcat. - Nu este masina de drum intins ! Am mers cu ea la Ploiesti si la Brasov, dar nu e comoda deloc. - Este masina doar de oras. Poate eventual si ilfov. Am prieteni in Adunatii copaceni Giurgiu si am fost cu ea acolo, merge. Pentru oras, cumparaturi, firme de curierat si prestari servicii este optima. Daca vrei mai mult...ia-ti Tesla. Dar de ce vei fi dezamagit de Spring, vei fi si mai dezamagit de Tesla. Mie, Tesla mioritica ( a se citi dacia spring) imi place, iar cine zice ce troaca e Dacia, e cel care isi ia toate cazanele si tarabele din targ. Ia sa mai lasam fitele.