OFICIAL: Hyundai i20 facelift, în România de la 9.690 de euro

Publicat vineri, 10.09.2010 15:05 de Sebastian Toma

Facelift-ul lui Hyundai i20 este deja disponbil în România şi are un preţ de pornire de 9.690 de euro, cu TVA inclus.

Hyundai i-a aplicat lui i20 un facfelit şi i-a modificat motorizările. Facelift-ul este minor şi implică modificări atât la exterior, cât şi la interior. Partea frontală a fost schimbată subtil pentru a se integra mai bine în oferta constructorului din Coreea de Sud. La interior, modelul a primit iluminarea în nuanţe de albastru, în timp ce volanul, feţele de uşi şi maneta schimbătorului de viteze au fost restilizate.

Hyundai i20 este oferit alături de două motorizări Euro 5: 1.2 benzină DOHC 78 CP şi 1.4 CRDi de 75 CP. Pentru a reduce consumul de carburant în regim extraurban, cei de la Hyundai au integrat un deflector de aer la nivelul aripilor spate, lucru care duce la reducerea coeficientului de frecare cu aerul. Totodată, vopseaua lui i20 este pe bază de apă şi modelul este construit în Izmit, Turcia.

"Clasa mică reprezintă un teren foarte disputat al pieţei auto în România. Pentru a asigura ascensiunea noului model i20, reţeaua Hyundai promovează o politică dotări-preţ superioară concurenţei. Marca Hyundai creşte continuu la capitolul calitate, astfel încât ne permitem să asigurăm clienţilor noştri 7 ani de garanţie şi numeroase alte beneficii post-vânzare", a declarat Doru Brusalis, Director Vânzari Hyundai Auto România.

Versiunea pe benzină a lui Hyundai i20 prezintă emisii CO2 reduse cu 6 procente faţă de modelul pre-facelift, iar emisiile de CO2 se ridică la nivelul de 119 grame de CO2 per kilometru, în timp ce versiunea diesel emite 109 grame de CO2 per kilometru. Cei de la Hyundai au crescut nivelul de dotări standard şi au echipat modelul şi cu o capotă izolată, pentru a reduce nivelul de zgomot al motorului şi pentru e eficientiza modelul subcompact din punct de vedere termic.

Oglinzile laterale au primit câte un semnalizator, iar versiunile diesel ale lui i20 pot fi echipate şi cu un sistem de pilot automat. La nivelul interiorului, pe lângă modificările estetice, i20 a primit un sistem Bluetooth cu recunoaştere vocală sau comenzi audio pe volan.

Via | Hyundai

  • Replikate, vineri, 10.09.2010 15:53

    Hyundai i-a aplicat lui i20 un facfelit....ceva nu e in regula

  • unckle, vineri, 10.09.2010 16:11

    eu nu inteleg cum draq in epoca reducerii greutatii masinii o "minicaruta" d'asta este mai grea decat masina mea.. care este cu juma de metru mai lunga in rest arata OK pentru uz "intern" , daca o mai ajuta si o fiabilitate satisfacatoare o sa fie concurent serios pe "segment"

  • razvanis, vineri, 10.09.2010 16:48
    Masa

    Am citit de 2 ori si nu vad nici o valoare pentru masa masinii ca m-ai facut curios . Cat are dom'le?

  • sebaa, vineri, 10.09.2010 16:55
    @razvanis

    Masa lui i20 facelift nu a fost anunţată. Nu te aştepta să fie diferită cu mult de cea a versiunii standard.

  • C-G-C, vineri, 10.09.2010 16:55
    Facelift

    Mi se pare mie sau in ultima perioada chiar se abuzeaza de aceste facelift-uri. Si nu ma refer doar la Hyundai. Practic nici nu trec 2-3 ani si gata, facelift. Ceva nu este in regula ...

  • werewolf3, vineri, 10.09.2010 18:11
    x

    Cu motor de 1.2 are 1160kg, iar cu 1.4 diesel 1127kg.Cat draq credeati ca are, 2 tone?

  • vol, vineri, 10.09.2010 19:14

    Pai si tu ai Logan de este mai usoara si mai lunga?:)

  • Rio, luni, 13.09.2010 09:21

    @vol are Solenza, ca si mine, care are DOAR 900kg. Loganul chel, daca nu ma insel, are undeva la 1200kg.