OFICIAL: Infiniti M, rivalul nipon al lui BMW Seria 5
Infiniti M va fi lansat si pe piata din Europa la sfarsitul anului viitor. Modelul a debutat saptamana asta la Salonul Auto de la Los Angeles si rivalizeaza BMW Seria 5 si Mercedes-Benz E-Klasse.
Japonezii de la Infiniti au anuntat ca noul M va fi vandut si in Europa. Modelul a debutat la Salonul Auto de la Los Angeles din aceasta saptamana si este amplasat deasupra lui G37 in gama constructorului premium din Japonia. Gama de motorizari a lui Infiniti M include motoare V6 pe benzina, cat si o versiune diesel. Ulterior, Infiniti M va fi disponibil si intr-o versiune hibrida, echipata cu un motor otto in configuratie V6. Unitatea otto V6 de 3.7 litri al lui Infiniti M dezvolta 320 CP si 360 Nm si este cuplata la o transmisie automata cu sapte trepte.
Motorul este amplasat in fata, iar tractiunea este realizata exclusiv pe puntea spate. Directia activa bracheaza toate cele patru roti la actionarea volanului, iar noul M beneficiaza de un selector al modului de ruale Infiniti, care ofera optiunile Eco si Sport. Printre elementele deosebite ale acestui model putem enumera controlul activ al zgomotorului, sistemul de climatizare "Forest Air" si sistemul de interventie in unghiul mort.
Noua aparitie a producatorului japonez este primul model M care va fi disponibil pe toate cele 34 de piete pe care marca nipona este prezenta, inclusiv in Europa de Vest. Modelul se prezinta ca fiind o alternativa mai exclusivista la traditionalele modele rodubste din clasa medie superioara, cum ar fi BMW Seria 5 si Mercedes-Benz E-Klasse. Vanzarile lui Infiniti M in Europa vor debuta in septembrie 2010 atat pentru versiunile pe benzina echipate cu motor V6, cat si pentru versiunea V6 diesel.
Sistemul de interventie in unghiul mort este o premiera mondiala si reprezinta un mijloc activ de protectie in cazul in care soferul ignora avertizarile privind vehiculele aflate in unghiul mort si incearca sa schimbe directa astfel incat sa ajunga in calea celuilalt vehicul. Interventia vehiculului este executata automat si este sub forma unui reglaj al directiei, care este realizata prin franarea selectiva pe o parte a vehiculului pentru a crea un efect de schimbare a directiei, lucru care aduce masina pe banda initiala.
Pedala Eco de la Infiniti va fi disponibila in premiera pe noul M, aceasta fiind o modalitate de a reduce consumul de carburant. Mai exact, in cazul in care soferul aplica un stil de condus prea agresiv, acesta va simti ca pedala de acceleratie opune un nivel marit de rezistenta pentru a atrage atentia asupra consumului excesiv de carburant.
Constructorul nipon de automobile va anunta performantele si preturile noului M in decursul anului 2010.
Via | Infiniti
Arata bine si din cate vad e full de optionale dar are un defect....Nu e bmw ! :))