OFICIAL: Mercedes-Benz prezintă ML 63 AMG facelift

Publicat miercuri, 09.06.2010 19:00 de Sebastian Toma

Germanii de la Mercedes-Benz au prezentat facelift-ul discret aplicat lui ML 63 AMG. Modelul nu a primit noul motor V8 twin-turbo de 5.5 litri, ci a rămas la unitatea aspirată de 510 CP şi 6.2 litri.

Mercedes-Benz a împrospătat gama ML cu facelift-ul aplicat versiunii de performanţă ML 63 AMG. Modelul păstrează motorul V8 aspirat de 6.208 centimetri cubi ce a echipat această unitate încă de la debutul pe piaţă. În mod suprinzător, cei de la Mercedes-Benz nu au integrat noua unitate V8 twin-turbo de 5.5 litri ce oferea 544 CP şi 800 Nm în versiunea standard, respectiv 571 CP şi 900 Nm în versiunea echipată cu pachetul sport. Nemţii au preferat să rămână la "clasicul" V8 aspirat ce dezvoltă 510 CP şi 630 Nm.

Unitatea V8 livrează puterea maximă la 6.800 rpm şi este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 5.0 secunde. Motorul respectiv a fost premiat în 2009 cu titlul "Cel mai bun motor de performanţă" în cadrul prestigiosului concurs "Motorul Anului", la categoria "peste patru litri". Propulsorul este cuplat unei transmiii AMG Speedshift 7G-Tronic echipată cu trei moduri de funcţionare, iar puterea este împărţită 40:60 între punţile faţă/spate. Deşi are un motor aspirat ce dezvolta cu 45 CP mai puţin decât rivalul BMW X5 M, modelul este cu doar 0.3 secunde mai lent la accelerarea de la 0 la 100 km/h, iar ambele SUV-uri germane au o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.

Facelift-ul lui Mercedes-Benz Ml 63 AMG este disponibil deja pentru comandă şi are un preţ de pornire de 105.077 de euro în Germania. Modificările estetice includ o nouă capotă, blocuri optice cu xenon ce au fundalul fumuriu şi benzi de LED-uri pentru a oferi un contrast deosebit şi o imagine mai modernă. Comenzile pentru acest model s-au deschis deja, dar livrările încep în luna iulie. Acelaşi regim ar putea fi aplicat şi de divizia română a mărcii "în stea" din Stuttgart

Via | Mercedes

  • Hugo_Ungaro, miercuri, 09.06.2010 19:33

    Superba masina !

  • BMW_CS, miercuri, 09.06.2010 19:59
    ...

    @Hadouken sa stii ca i-au sters profilu de fiecare data insa se pare ca isi face un cont nou in fiecare zi . Acuma are un 10 la final, inainte a avut un 5 si pe urma un 6... ON topic: desi nu sunt un mare fan al ML-ului, de data asta imi place cum arata

  • McLaren, miercuri, 09.06.2010 23:09
    si scopul masinii?

    Si care mama naibii e scopul unui astfel de monstru? Masina sport nu e, SUV nu e, offroader nu e.

  • .marius., joi, 10.06.2010 00:10
    The purpose

    @McLaren Fite, omule . :)

  • @mclaren, joi, 10.06.2010 02:38
    745

    au vazut si romanii top gear, si testele cu suvurile fara nici un scop si gata stiu si ei una si buna....mereu cand e vorba de un suv sport apare un comentariu unui intelectual care ne explica el domne ca nu au nici o utilitate.....altceva mai stiti? asa a fost romanul mereu, a vrut sa para ceea ce nu este, ori bogat, ori destept etc.... asta e tara in care traim.

  • p-george, joi, 10.06.2010 04:23
    @ @meclaren

    Poate ne explici tu totusi cu argumente dece este utila asa o masina, la cayenne pot sa inteleg ca masina aia se misca incredibil, aproape ca o berlina, la Range Vogue Supercharged pot sa inteleg, masina aia chiar poate offroad ( desi 100% nimeni nu o duce acolo ) si este simbol de eleganta, dar amg ul asta ???

  • C-G-C, joi, 10.06.2010 08:10
    Mercedes

    Din pct meu de vedere in ultimii 5 ani Mercedes a adoptat o linie de design mult prea comerciala, care stirbeste din eleganta tipica lor. Acum acest facelift la ML sau ML in general nu pot spune ca ma da pe spate, dar este totusi o masina respectabila si mai mult ca sigur sunt oamenii care o plac cu adevarat. Eu am o singura nelamurire totusi, trecand peste utilitatea sau neutilitatea unui SUV, si anume de ce motor aspirat? Acest V8 este un motor incredibil, insa cred ca pe un SUV un turbo este mult mai indicat tocmai pt a putea profita de cuplul mai bun.

  • Flaviu C, joi, 10.06.2010 14:31
    scopul

    pai asta este masina sport pentru tari cu drumuri ca si ale noastre....pe drumuri bune (daca gasesti) poti sa mergi f.repede, iar in restul timpului (99%) nu-ti este frica de gropi, borduri, denivalari ce s-ar putea sa-ti sparga baia de ulei, sa freci pe jos...etc oricum....sunt in continuare de parere ca orice masina peste 200cp (la clasa mare(E,5,A6,S-type etc))in Romania este o absurditate

  • casa, joi, 10.06.2010 17:41
    de nebuni

    DACIA DUSTER

  • gtrazvan, joi, 10.06.2010 19:32
    @p-george

    Ai mers vre-odata cu vre-un ML 63 AMG ??? Dupa ce o sa mergi sa vedem daca o sa mai pui intrebari cretine.

  • p-george, joi, 10.06.2010 21:29
    @gtrazvan

    Ai mers tu cumva ? Am zis eu cumva ca am condus o si nu mi a placut ? Ai adus tu vre un argument ? Bai hitler mic ce esti nu mai are voie lumea sa spuna opinia... Daca e mare si scumpa TREBUIE sa fie tare...nu ?! Serios, culca te la loc. Apropo, pe circuit este mai incet si decat cayenne GTS MK2, nu mai vorbim de x5m sau noul turbo...mai interesant nu este dat fiind ca faceliftul nu ascunde varsta de 5 ani a modelului....dar pardon, e mercedes TREBUIE sa imi placa...

  • nelutu, joi, 10.06.2010 21:49
    este

    am un logan 1.5 dci si sunt foarte multumit de el

  • ics, joi, 10.06.2010 21:50
    lights

    ....si premiul pentru blocurile optice ale anului 2010 ii revine luuuuui:OPEL! serios acu, sunt farurile de la Antara aici. si aceeasi linie e pe val in cat mai multe firme:)

  • Victor, vineri, 11.06.2010 00:10
    ML

    Imbecila masina...astia de la AMG au inceput primii sa faca aidioteniile astea,si mai ales au distrus G cu tampenia aia de G 55 AMG