Oficial: Mercedes C63 AMG Estate
Mercedes va aduce la Frankfurt si versiunea de performanta a C-Klasse Estate. Motorul V8 dezvolta 457 de cai putere.
La mai putin de o zi dupa ce Audi si-a prezentat break-ul supersportiv, Mercedes dezvaluie primele imagini si informatii oficiale ale variantei supersportive C 63 AMG Estate. Break-ul de performanta al celor de la Mercedes, despre care va vorbeam si acum cateva zile, va fi prezentat in premiera la Frankfurt si va fi echipat cu acelasi propulsor regasit si pe varianta sedan.
C63 AMG Estate va gazdui sub capota deja celebrul V8 de 6.3 litri capabil sa dezvolte 457 de cai. Puterea motorului este transmisa rotilor prin intermediul unei cutii automatice dezvoltata de AMG si botezata SpeedShift 7G-Tronic. Pentru un condus mai sportiv, Mercedes a pozitionat doua padele ale schimbatorului in spatele volanului. Cutia de viteze AMG va oferi trei niveluri de pozitionare: C, M, S si un indicator care informeaza soferul asupra treptei corespunzatoare.
Performantele imprimate de propulsorul V8 sunt demne de invidiat pentru un break: 0-100 km/h in 4.6 secunde si o viteza maxima, limitata electronic, de 250 km/h. Pentru o mai buna manevrabilitate Mercedes si AMG vor oferi un sistem de frane performant care include discuri mari, ventilate si perforate ascunse de jantele de 18 inch din aliaj. Pentru clientii mai pretentiosi, Mercedes va oferi ca optiune si un set de jante de 19 inch din aliaj.
-
Ion, joi, 06.09.2007 14:04
Bogdan Mirica iti sugerez sa te duci sa te joci cu masinutele teleghidate si schimba titlul repede sa nu rada lumea de tine..
-
fan BMW, joi, 06.09.2007 14:54pentru oligofreni...
bai... oligofrenilor ca altfel nu pot sa va zic si scuze pt cititorii cunoscatori si nevinovati pt limbaj - dar noul C 63 AMG T-Modell e chiar o masina super tare in comparatie cu ce are Audi la momentul de fatza si putem sa-l comparam direct cu RS6 si nu RS4 pt ca accelereaza in 4.6 sec de la 0 la 100 obtinand acelasi timp ca si RS6 care apropos are motor V10 si nu V8 si are 520 de cai nu 457 - dar e drept ca e mult mai greu ca e alta categorie de masina - iar cat despre RS4 e o besina care scoate doar 4.8 sec pana la 100 km/h si zic o beshina pt ca 0.2 sec inseamana mult in materie de 0-100km/h dar voi nu aveti de unde sa stiti ca la carutele voastre nu se vede...
-
pt ogc, joi, 06.09.2007 16:00nelutzu
ma destept mai esti Clasa C AMG nu concureaza cu RS6 sunt 2 masini din clase diferite,vezi data vitoare sa compari Humer cu Loganu si sa zici ca Loganu ii mai rapid LOL
-
fan BMW, joi, 06.09.2007 18:08pt nelutzu....
mai nelutzule dar bou mai esti... ia si citeste draq-ului atent si ai sa vezi ca nu le compar ci doar am spus ca sa traduc pt oligofreni ca tine ca are performante de o masina mult mare ca, clasa si care are un motor v10 intalnit si pe gallardo asta in caz ca nu ai apucat sa citesti pe hartia igienica pe care o ai in baie...
-
Zeno, joi, 06.09.2007 18:30pentru FAN BMW
esti redus mintal omule.....nelutzu a scris PT OGC....
-
DEW3yl, joi, 06.09.2007 18:500-100 km/h
Chiar ii asa de important sa te uiti la datele din brosura? 0-100 km/h. De cate ori faci 100, de la zero in regim normal? Si nu stiu (stiu ca nu) daca M3-ul are tractiune integrala, mai important cel quattro. Pe de alta parte nu flexibilitatea motorului si plaja cat mai mare de turatii la care obtii caii si momentul maxim conteaza? Cat ii la M3? Ti-l zic eu: in jur de 8250. Cu stima pentru Fan BMW.
-
Tibi, joi, 06.09.2007 19:57intrebare de la un necunoscator
de ce ii trebuie o cilindree asa mare Mertz-ului penttru 457 cai cand Audi a scos 420 din 4,2 litrii ?
-
audist, joi, 06.09.2007 19:58limbaj si prostie
audi rs6 este o masina deosebita, iar rs4 este o masina de referinta care costa mult mai putin decat orice alta masina cu caracteristici asemanatoare si mai ales comportament de drum. ma repet in acest post cum am mai facut-o de 30 de ori. Mercedesul este o masina de babalaci cu bani, la care au obsesia lemnului in masina. BMW-ul este masina unor tineri dementi care au mancarimi in partea dorsala si nu stiu cum sa moara mai repede.Audi este undeva la mijloc. Doar din punct d vedere al gusturilor si a persoanelor care se adreseaza.PT ca altfel da lectii atat celor de la M cat si cei de la BWM pe partea de diesel si pe partea de quatrro. O zi buna cu respect.
-
alin, joi, 06.09.2007 21:19hmmm
eu o sami iau si mertan si bMW si audI si logan.. ca sa fie de toate... ce comp se fac.. pe aici.. toti is buni... acuu despre mas ce e mertan si mai ales preparat de AMG e tare...
-
Bogdan, joi, 06.09.2007 23:46pareri
Bah baieti... bagati-va mintile-n cap! ca viata asta nu e usoara! Masina asta, ca motorizare e super. Motorul e aspirat natural (de aici si raportul CP/cmc), are o super cutie de viteze si performante f bune. E adevarat ca un spoiler fatza mai urat ca asta n-am vazut in viata mea. Dar asta e chestie de gust. Iar nervurile alea de pe capota si de pe usi... vai de capu nostru:)). Mercedes sunt in criza de clienti tineri si au trecut la design-uri mai agresive. Dar au cam luat-o pe aratura :))
-
daniel, vineri, 07.09.2007 03:50pentru audist
dacia ta 1100 din fata blocului te cheama!
-
h3, vineri, 07.09.2007 03:54idiot
ba audist, vezi nu cumva ai altceva de facut decat sa critici masinile germane?
-
exploziv_2003, vineri, 07.09.2007 10:50Motorizarea...
Nu e bine sa te straduiesti sa scoti multa putere dintr-un motor mic, asa cum au facut cei de la Audi. E mult mai fiabil un motor mai mare. Sunt fan BMW, dar Mercedes are clasa multa peste Audi. Daca ar fi sa aleg intre Audi RS4 si un AMG de la Mercedes as alege fara sa stau pe ganduri Mercedes. Bafta! P.S.: Nici aici nu a scapat Loganul de comentarii! :)))))))))))).......
-
The Expert, vineri, 07.09.2007 11:29another BMW fan
Bai aia cu audi...nici nu se compara audi cu BMW sau cu mertz-urile..nu s-au comparat si nici nu se vor compara....audi a fost,este si va fi cu mult sub calitatea bmw si mertz
-
Lebowsky, vineri, 07.09.2007 12:41tipic romanesc
Oare fara sa ne facem boi si prosti nu se poate? Ce va tot aprindeti asa, e doar o discutie...si pana la urma mai mult ca sigur ca nici unul din voi nu are habar de nimic, tot ce stiti e din revistele sau site-urile de specialitate. Pana nu detii sau macar testezi o masina de asta, nu ai de unde sa stii care e mai buna, si din ce punct de vedere.
-
audist, sâmbătă, 08.09.2007 13:55dragii mei
1. am avut audi a3 si voi avea din nou. diesel 1.9 preparat la 136 de caluti. 2. ca si fiabilitate sunt curios cine pierde mai multi clienti?? Mercedes cu clasa E pe care cei care au cumparat asha ceva nu stiu cum sa le vanda mai repede sau audi a6 care isi pastreaza valoarea si clientii??? 3. musiu h3 eu nu critic masinile germane critic puterea unora care sunt fani dar nu si soferi. eu am condus de la mercedes totul inafara de gl si g iar de la bmw totul inafara de z4 si z3.de la audi nu am condus q7 in rest am testat si am condus la drum lung toate tipurile (modelele actuale sau cele din urma cu o generatie), pe audi am cam 70.000 km iar in mercedes cam 25.000. Parerea mea este strict personala nu am facut pe nimeni idiot ci doar ca vorbiti fara sa cunoasteti. Mercedesul peirde clienti la fiabilitate si ca varsta unde mercedesul este cumparat de manelisti si mosuleti.O zi buna va doresc. cu respect.
-
ulyse, miercuri, 12.09.2007 17:42Mercedes C63 AMG Estate
mercedes avant se compara cu rs4 cu m3 touring da la motorul pe care il are poate concura fara probleme cu rs6 avant
-
ulyse, miercuri, 12.09.2007 17:45Mercedes C63 AMG Estate
bah ia mai lasatima voi pe mine spuneti ca mercedes nu e o masina fiabila idiotilor cum sa nu fie duo mereu la revizie sa vezi ca e si la anumiti kilometri parcursi normal ca daca mergi ca taranu prin gropi incepe sa bata ca e fier nu e tanc mercedes e mercedes ma si e mai tare ca audi oricum urcate si tu la volanul unui mercedes sa vezi cum e
-
speedy, luni, 12.05.2008 14:45fain
mie chiar imi place mercedesul asta spre deosebire de vechea generatie ca aleea chiar dar chiar erau naspa si ii mai bun ca un bmw de doua ori ca audi nu ca am vazut teste si sa demonstrat lucrul asta bmw seria 3 ii pe locul 5 dupa ford mondeo iar mercedes c class pe 3 dupa passat ca pe 1 ii noul a4 ,.Bmw nu va fii niciodata la nivelul unui mercedes , nici macar nu au masini sport cu exceptia m3 m5 m6 atat dar nici una nici alta nu depasesc 500 cp si cand te gandesti ca aproape toate modelele mercedes au peste 500 mai bine zis 600 cai putere
-
fan volkswagen, luni, 12.05.2008 15:01ofof
prefer mai bine un vw passat R36 si daca as vrea ceva mai puternic mias comanda passat r gt de 570 cai asta da putere si oricum sa demonstrat ca vw ii mai bun si ca bmw si ca mercedes ca sa nu mai vb cai de doua ori mai ieftin decat amandoua si consuma si mai putin . Si toata lumea mai bine cumpara un passat decat un seria 3 sau c class cai mai ieftin decat amandoua si nu sau prea plans oamenii de ele dar mercedes si bmw abia vezi cate unul si ala vechi de nustiu cati ani .. suntem in romania nu in germania ca acolo hai ca iti mai permiti si cei de la top gear au spus ca bmw is rele mai ales ca sa inpotmolit cun x3 in mlastina de tot rasul la fel si cu restu numai rele zic de ele nu prea iam auzit sa zica ceva bun de ele ... o mai zis ei dar rar, iar mercedesul de lai zgariat ii clar ,poti sa -ti dai un pumn ca te costaaaaa...vai vai dar un vw is piesele mai ieftina si o poti intretine asta ii adevarul ,tot aceeasi tehnologie si pe audi si pe mercedes si pe bmw doar ca vw is cele mai ieftine, asa ca deageaba fac mercedesul si audi sibmw masini faine si puternice ca tot vw se vand mai mult sis si faine
Citeste si
-
IAA FRANKFURT 2007 | marţi, 18 septembrieFRANKFURT: Drumul spre casaEchipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | luni, 17 septembrieUPDATE: Mercedes F700, galerie foto si noi detaliiMercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | luni, 17 septembrieFetele de la Frankfurt (3)Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | vineri, 14 septembrieF430 TuNero, supercar de piratiNovitec Rosso au prezentat la Frankfurt una dintre cele mai nervoase versiuni ale modelului Ferrari F430. Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | vineri, 14 septembrieMercedes anunta design si sigla noi din 2009Germanii au folosit salonul de la Frankfurt pentru a prevesti viitorul companiei. Citeste tot
Cand vreodata va putea Clasa C AMG de la Mercedes sa concureze cu RS6. Raspuns: NICIODATA! Mai intai sedanul celor de la Mercedes trebuie sa dovedeasca ca poate fi mai bun ca RS4, care in momentul de fata este referinta, dupa ce a ingenuncheat noul M3 de la BMW, in 3 comparative facute de publicatii diferite!