Oficial: Mitsubishi Lancer Evo X
Fanii gamei Lancer Evo pot rasufla usurati. Aceasta este cea de-a zecea fila din povestea de succes a modelului Mitsubishi!
Dupa luni intregi de asteptare si de priviri printre gratiile fotografiilor-spion, a venit momentul indelung asteptat de fanii Mitsubishi din toata lumea. Japonezii au publicat fotografiile oficiale ale celei de-a zecea generatii Lancer Evolution.
Comunicatul de presa al niponilor ne face cunostinta in detaliu cu Lancer Evo X. Astfel, aflam ca Mitusbishi a incercat sa faca o masina superputernica si in acelasi timp usor de condus, introducand in acest sens in echiparea tehnica a modelului noul pachet S-AWC (Super All Wheel Control) si Transmisia Sport Shift cu dublu ambreiaj si sase trepte.
Designul este dinamic. Iese in fata grila trapezoidala care se incadreaza in designul de ultima ora al celor de la Mitsubishi, dar si apendicele aerodinamice absolut necesare unui model de performanta, cum sunt spoilerele sau eleronul posterior.
Inima lui Evo X este reprezentata de motorul turbo DOHC MIVEC de 2.0 litri (4 cilindri) care dispune de 276 CP/6500 rpm si de 422 Nm/3500 rpm. Noua generatie a sistemului de control constant al valvelor MIVEC face ca intregul proces de combustie sa se stabilizeze, efectul direct fiind mai multa putere pe o plaja mai larga de turatii.
La interior, cel care va avea sansa sa se aseze la volanul unui Evo X va observa cu siguranta noile scaune Recaro, volanul sport de diametru redus si acoperit cu piele, display-ul multimedia si panoul de bord cu instrumente bine delimitate si nuanta neagra cu tuse argintii.
Deocamdata, Mitsubishi Evo X va intra la vanzare exclusiv pe piata japoneza, insa Europa il va primi cu bratele deschise la mijlocul anului viitor. Preturile in tara natala merg de la 18.300 la 23.000 de euro.
in sfarsit a aparut noul evo. sunt fan evo si nu are decat sa ma bucure aceasta stire numai ca din primele impresii se poate spune ca nu are 300cp sau peste 300cp ci doar 276 mai putin chiar si decat evo IX care are 280CP. ramane de vazut performantele care sunt iar alta problema este cutia de viteza. poti sa comanzi una automata-manuala in 6 trepte dar daca esti fan al cutiilor manuale cu ambreaj ai de ales doar o cutie cu 5 trepte un alt inconvenient. Evo XI avea chiar cutie manuala cu 6 trepte.