Oficial ne merge bine: Dacia depășește Citroen la vânzările retail din Franța
Dacia se descurcă foarte bine pe piața din Franța, unde înregistrează vânzări consistente și reușește să își depășească rivalii chiar la ei acasă pe segmentul retail, care calculează vânzările către persoanele fizice.
Dacia a comercializat aproape 7.800 de mașini în luna august în Franța, cu peste 20% mai mult decât anul trecut în aceeași perioadă. Lucrurile stau foarte bine și dacă ne uităm la comparația cu rivalul Citroen. De la începutul anului, Dacia a depășit în mod constant Citroen pe segmentul retail, dedicat persoanelor fizice, din Franța.
La sfârșitul lunii iulie, Citroen și Dacia aveau fiecare o cotă de piață de aproximativ 9.5% în Franța, dar lucrurile s-au schimbat semnificativ în august, când cota de piață Dacia (12%) au crescut cu 4% față de cele de la Citroën.
Presa franceză spune că succesul constructorului de la Mioveni se bazează pe oferta redusă de preț pentru persoanele fizice, care au reprezentat 82% din vânzări la nivelul lunii august. Performanța românilor se datorează în mare parte modelelor Sandero și Duster, două dintre preferatele cumpărătorilor din Hexagon.
Sandero este în mod constant cel mai vândut modele din Franța pe segmentul retail, cu un avantaj confortabil față de Peugeot 208 și Renault Clio. Spre exemplu, doar în luna august, Sandero a vândut aproape cât cei doi rivali menționați la un loc, în jur de 3.500 de unități
Și Duster stă bine chiar dacă se află la final de generație, fiind pe locul 5 în topul vânzărilor din segmentul său pe piața franceză, cu puțin peste 1.700 de unități.
Via Autoactu
Dacia este singurul brand auto despre care se scrie cu atata importanta privind topul pe retail la vanzari. Inteleg ca ne este drag din nationalismul ce bate in noi, insa sa nu imbatam cu apa rece atata.