OFICIAL: Noul Audi A1

Publicat miercuri, 10.02.2010 09:33 de Mircea Meșter

Audi A1 isi arata in sfarsit fata. Noul model este prima incercare a marcii germane de a domina segmentul premium de oras.

Dupa o serie de teasere care au tinut fanii marcii cu sufletul la gura, Audi a prezentat astazi oficial primele imagini ale celui mai nou model din gama: A1. Modelul este prima incercare a celor de la Audi de a intra pe segmentul modelelor de oras, urmand sa atace direct favoritii segmentului subcompact premium, Mini si Alfa Romeo MiTo.

Audi considera ca noul lor model se adreseaza publicului tanar din orasele mari ale lumii, in sprijinul acestui "portret robot" al viitorilor clienti venind dimensiunile sale compacte, agilitatea in trafic si posibilitatea de a fi utilizat fara probleme in viata de fiecare zi a orasului.

DESIGN

Liniile noului model de segment B al celor de la Audi isi trag seva din cele ale gamei de generatie recenta a cobstructorului din Ingolstadt. A1 prezinta aceeasi grila single frame regasita pe modelele marcii, aceeasi linie de profil arcuita in zona plafonului, aceiasi montanti C care ii confera modelului un aspect placut de coupe, aceleasi aripi evazate care imprima dinamism si acelasi stil de blocuri optice frontale, cu o forma ceva mai angulara de aceasta data. Toate acestea au fost insa implementate de designerii Audi condusi de Walter De' Silva pe un model de segment redus.

Interiorul lui Audi A1 este dominat de linia orizontala a plansei de bord, aceasta fiind inspirata, conform celor de la Audi, din aripa unui avion. Aceasta este, de altfel, explicatia pentru formele interesante ale gurilor de aerisire, care seamana cu motoarele unui aparat de zbor. Materialele sunt de inalta calitate, tradand apartenenta modelului la segmentul premium, in timp ce solutiile tehnologice implementate de marca germana pe noul sau model reusesc sa il impuna pe A1 ca unul dintre pretendentii la sefia segmentului. Printre acestea se numara sistemul de navigatie MMI Plus, care are in centru un monitor retractabil aflat in zona superioara a plansei de bord, sau sistemul audio Bose de 465W cu pachet surround.

Peste toate, Audi a ales sa ii imprima fiecarui exemplar A1 o tusa individuala, viitorii clienti urmand sa poata personaliza masina in functie de nevoile si gusturile personale. Astfel, gama de culori disponibile pentru individualizarea elementelor precum plansa de bord, gurile de aerisire sau, la exterior, arcul plafonului este foarte larga, noutate absoluta fiind reprezentata de faptul ca un client Audi A1 isi va putea personaliza masina si dupa cumparare, in functie de trendurile la moda in momentul respectiv sau de gusturi.

MOTORIZARI

Audi A1 va fi disponibil imediat dupa lansare impreuna cu patru optiuni de motorizare. Vorbim de doua unitati diesel TDI si de doua TFSI pe benzina care dezvolta intre 86 si 122 CP. Conform datelor provizorii de consum oferite de Audi, valorile maxime atinse de A1 la acest capitol se vor opri la doar 5.4 litri/100 km pentru motorul TFSI de 1.4 litri si 122 CP, in timp ce unitatea TDI de 1.6 litri de 90 CP va consuma 3.8 litri/100 km si reuseste sa emita doar 99 de grame CO2/km. Toate motoarele lui A1 vor fi echipate inca din standard cu sistemul Start&Stop si cu un pachet de regenerare a energiei utlilizate la franare.

Audi A1 1.2 TFSI - 86 CP, 160 Nm (1500-3500 rpm). Cuplat la o transmisie manuala cu cinci trepte, duce A1 in 12.1 secunde de la 0 la 100 km/h, viteza maxima este de 179 km/h. Consuma 5.1 litri/100 km, emite 119 grame CO2/km.

Audi A1 1.4 TFSI - 122 CP, 200 Nm (1500-4000 rpm). Cutie manuala cu sase trepte in standard, poate fi cuplat la cutia S Tronic cu sapte trepte disponibila optional. 0-100 km/h parcursi in 9.1 secunde. Viteza de top este de 200 km/h, consumul mediu mixt de 5.1 sau 5.4 litri/100 km, in functie de transmisie.

Audi A1 1.6 TDI - 90 CP, 230 Nm (1500-2500 rpm). Cutie manuala cu cinci trepte. Accelereaza de la 0 la 100 km/h in 12.2 secunde, atinge o viteza de top de 179 km/h. Consumul mediu anuntat este de 3.8 litri/100 km, emisiile de CO2 ajung la 99 g/km.

Audi A1 1.6 TDI - 105 CP, 250 Nm (1500-2500 rpm). Cutie manuala cu cinci rapoarte. Timpul necesar pentru 0-100 km/heste de 10.8 secunde, viteza maxima ajunge la 187 km/h. Consum mediu: 3.9 litri/100 km.

PRET

Noul Audi A1 va fi prezentat in premiera mondiala in 2 martie, la Salonul Auto de la Geneva, urmand sa intre pe pietele europene in cursul primaverii. Pretul de baza anuntat de Audi pentru motorul TFSI de 1.2 litri si 86 CP: 16.000 de euro.

CLICK AICI pentru a vedea o prima analiza a pozitiei lui Audi A1 in comparatie cu rivalii directi din segment.

  • Ion, miercuri, 10.02.2010 09:53
    Super tare

    Super tare masinuta.Asa mai zic si eu! Bravo lor

  • mowgli, miercuri, 10.02.2010 09:55
    audi

    @eu: am 4 cuvinte in franceza: freedom of choice. Arata bine partea din fata, in rest sincer nu-mi place.Cel putin din poze, ramane sa vedem realitatea.

  • eu, miercuri, 10.02.2010 09:58
    a1 mic

    nimic nou... elemente imprumutate de la fratii mai mari - ma refer la exterior. Iar interiorul penibil! Pun pariu ca nu vor face vanzari in acest segment. Va fi un nou esec pt clasa mica pt audi.

  • Andrei.P, miercuri, 10.02.2010 09:59

    Sincer ca motorizari din cate vad aici nu prea se apropie de Mito care dispune de 1.4 135 si 170 cai pe multiair.. 1.6 120 si 90 cai la JTDM si celelalte.

  • Crysty, miercuri, 10.02.2010 10:20
    Audi

    Arata bine! Nu-l mai criticati voi ! Ce va doreati de la o masina mica ? Iar pretul daca vi se pare cam mare e bine de stiut ca e nou lansat si pe langa asta... poarta totusi sigla cu 4 cercuri!

  • DenBraven23, miercuri, 10.02.2010 10:30
    A1

    Sincer nu e cine stie ce mare reushita la cat tam-tam s-a facut,daca nu ma inshel e construita pe platforma lui Polo care arata mult mai bine,pretz mult mai bun(sigur o sa saritzi ca nu e din aceeashi clasa),motorizari:nimic spectaculos,probabil la calitatea materialelor va fi peste rivali,dar la aspect il face praf Mito,Mini si viitorul DS3!Cu stima!

  • MF, miercuri, 10.02.2010 10:31
    Pret

    Da! Arata bine! Materialele sunt de calitate! Totusi... 16.000 euro pentru probabil versiunea de 86 CP cu probabil jante de otel pe 15", cu probabil tapiserie din material textil si cu probabil radio-cd player cu 2 boxe si multe, foarte multe taiate de pe lista, este cam mult. Mai pui pui niste bani si te atingi de un 500 Abarth si ai scapat si de problema cu sigla.. ca nu mai ai Fiat.. ai Abarth (care in ochii mei este mai apreciata) daca te intereseaza cu adevarat sigla de pe capota. Succes... da, va avea succes. O sa fie plin de A1 conduse de fetele ale caror parinti isi permit acest "rasfat". Hai sa ne uitam cate Mini Cooper S sunt pe strazi.. si nici acest model nu este tocmai ieftin.

  • alexthebuldog, miercuri, 10.02.2010 10:32
    HAUDIIIIII??????

    Asta se vrea a fi concurentul lui Mini? Hai ma ce draq,nici o data nu o sa ajunga la nivelul lui Mini C.

  • schumi, miercuri, 10.02.2010 10:58
    ...

    Raportul pret/calitate/performante/aspect este net inferior fata de concurenta (mai ales fata de MiTo). Din pacate, insa, in ziua de azi se vinde, nu produsul, ci imaginea brandului si aici Audi sta f bine.

  • Alex, miercuri, 10.02.2010 11:05

    Hai sa nu le purtam de grija celor de la Audi. Vor vinde A1 in America de Nord ca painea calda.

  • flo, miercuri, 10.02.2010 11:19
    Scump!

    16.000 euro este pretul de baza. Daca este sa mai pui si niste dotari si un motor mai mare ajunge la 20.000. Modelul din poze cu navigatie, piele, etc sare lejer de 20.000. Sa dai asa multi bani pe o masina doar pentru ca este un audi.....oricum nu are prestanta unui audi.

  • gtrazvan, miercuri, 10.02.2010 11:23
    Ma asteptam

    DIn proiect ma asteptam sa arate mai bine ca MINI dar e mult mai slab.

  • zeus, miercuri, 10.02.2010 11:29

    mie personal imi place cum arata jucaria... as fi curios cum se conduce o buburuza din asta de oras, dar pentru scopul in care a fost construita masina , mie mi se pare frumoasa... sunt convins ca vor fi si persoane care vor zice ... " dar nu are atata spatiu in ea ca si un seria 3" , sau alte comparatii de genul asta inutile...

  • alinmarina, miercuri, 10.02.2010 11:29
    ..and that's how the MINI era has ended..

    Nu stiu altii ce gandesc dar eu ma asteptam la un nou hit din partea Audi, iar vazand aceste prime imagini si informatii cred ca avem un nou campion in clasa mini... Ce fac astia, cum fac, de scot asemenea minunatii? Nu ma consider big fan al marcii dar trebuie sa recunosc ca oamenii sunt pe val de ceva vreme si nu vad un sfarsit prea curand...

  • Alex, miercuri, 10.02.2010 11:51
    Mini si Alfa MiTo nu dispun de transmisie DSG

    Target-ul principal al acestei masini (la fel ca in cazul Mini) este publicul feminin . Cutia cu dublu ambreiaj in 7 rapoarte si gradul mare de personalizare al masinii va atrage multe doamne si domnisoare . Sunt convins ca target-ul anual de 100,000 unitati va fi atins usor si sa nu uitam celelalte variante ce vor aparea in urmatorii 2 ani si anume versiunea in 5 usi, un cabriolet si SUV-ul Audi Q1 .

  • Andrei.P, miercuri, 10.02.2010 11:59

    MiTo e singura care dispune de electronic damper control, cutia cu 2 ambreaje urmeaza sa fie valabila si pe MiTo dupa ce va fi introdusa pe Giulietta. Acceleratiile 0-100 ale lui A1 mi se par usor penibile comparativ cu Mito sii Mini si sa nu vb de DS3

  • @ Andrei.P, miercuri, 10.02.2010 12:15
    Cu A1, Audi vizeaza in principal clientela feminina

    Publicul tinta al aceste masini este cel FEMININ ! Nu cred ca doamnele si domnisoarele acorda o mare atentie acceleratiilor sau performantelor iesite din comun . Pentru cei mai sportivi va fi disponibila in curand versiunea S1 cu 200 CP .

  • qwer, miercuri, 10.02.2010 12:29
    motoare

    Din pacate aceleasi motoare obosite (tehnic) TDI uri de 1.6 la 90CP si 105CP... ar trebui sa se mai uite la concurenta in privinta motoarelor diesel.

  • Zupermen, miercuri, 10.02.2010 12:53
    A1

    Dezamagire, are un design anost , mai mult decat plictisitor si pe deasupra mai platesti si o caruta de bani.

  • ion, miercuri, 10.02.2010 13:15

    Mai au un pic si fac atac cerebral copii asti cu parinti posesori de 206,clio si logan. Zici ca le ia Audi de la gura mancarea cu modelul asta.O sa vedeti ca se va vinde extrem de bine.

  • bamse, miercuri, 10.02.2010 13:26

    SUPERB!

  • first_yoyo, miercuri, 10.02.2010 13:28
    nimic special

    nimic interesant se vrea ceva interesant, care "nu" este, vb lui marean, se vrea un succes corespunzator lui mini, 500 sau poate chiar twingo pretul este mai mult decat piperat, la aceeasi bani iei un mini care este muuuuult mai frumos si mai unique seamana f mult cu fratii mari, interiorul ala este de 2 lei, sincer acum, nu zic ca nu o fi masina buna, dar nu este good locking poate o sa fie cateva pitipoance de manelari care vor lua audi, ca deh, e nemtesc, poate are alt gust in ea ma asteptam la mai multe. poate vedem si un vw sau seat sau o skoda in aceeasi configuratie, you never know hai cius

  • davidjupanu, miercuri, 10.02.2010 13:40

    daca lumea spune ca alfa mito e pt gay.....uite o masina si pt lesbiene:)).....vorbind la subiect de sa zic...ca tot ziceati de sigla....e doar o masina cu 4 cerculetze....adica un audi...nimic nou......de materialele folosite la interior.....de calitatea masinii nare rost sa vb....audi e un as la asa cv.......pretul?? e putin piperat dar si concurentii is tot pe acolo

  • first_yoyo, miercuri, 10.02.2010 13:42
    neah

    nu cred ca un badaran ar prefera un mini in detrimentul uni a1, totusi nici macar egala nu e balanta si 500 arata si este mult mai unique vb de niste masini cu un succes urias, sau URIAS, pe care A1 mai mult ca sigur nu il va atinge

  • andrei rs, miercuri, 10.02.2010 13:43

    Masina arata, in general, ok, insa oferta de motorizare e cam subtire, iar pretul, maricel. Totusi, cred ca va face vanzari bunicele doar si pt faptul ca e un Audi.

  • bamse, miercuri, 10.02.2010 13:49

    este evident ca nu au fost incluse toate motorizarile din momentul lansarii (asa fac majoritatea constructorii) dar e bine cand faceti pe necunoscatorii, defel realitatea va da peste nas! nu conteaza cine este mai unique sau cu mai multe "succesuri" (atinse sau neatinse momentan) dar tot " COCALAR " ramai, limbajul de maidan va scoate in fata si va pune sub lumina reflectoarelor !

  • HA HA HA, miercuri, 10.02.2010 13:53
    VAI VAI VAI

    O pocitanie de masina sizi ca e o gaza , asa cum zici de TT ca e buburuza . ;))

  • sandman, miercuri, 10.02.2010 14:17
    audi

    frumos. va avea succes

  • thenuts, miercuri, 10.02.2010 14:18
    @

    O masina cu un design conservatorist dupa cum suntem obisnuiti cu Audi, nu exceleaza cu nimic (interior sau exterior ) si cred ca vanzarile se vor datora doar faptului ca este Audi si atat.

  • @thenuts, miercuri, 10.02.2010 14:36

    iar a aparut thenuts! daca avea pe sigla sarpele cu siguranta ca era cea mai misto! lasa ca mito si giulietta sunt mai frumoase cu faruruile alea de emo! :)) desenate de un austriac reponsabil de designul forului a4: christoper reitz

  • bogdan, miercuri, 10.02.2010 15:07
    a1

    E frumos dar e cam scump si e in 2 usi

  • Valy, miercuri, 10.02.2010 15:26
    Audi

    Audi deja tinteste prea sus.....Au incercat ei sa concureze cu s klasse, cu seria 3 coupe insa acum chiar au intrecut masura crezand ca masina asta se va putea compara cu mini.

  • Alex Radoi, miercuri, 10.02.2010 15:28
    Superb

    "An AUDI is an AUDI" :) Ala care zicea de interior ca e penibil cred ca conduce vreun Symbol, ceva...E greu si cu gusturile astea... nu te nasti cu ele... gusturile se cultiva! Si la talpa tarii e mai greu, asa...

  • Andrei.P, miercuri, 10.02.2010 15:31

    Interiorul chiar e penibil.. negru peste tot fara pata de culoare, parca e interiorul de pe A4 din 95.... Scaunele nu prea prezinta suport lateral, but then again.. pentru ce ar prezenta, pentru o masina de 120 cai?

  • Alex Radoi, miercuri, 10.02.2010 15:31

    Fiindca la talpa tarii se cultiva legume, nu gusturi fine...:) Astia sunt exact genul de oameni care zic de branzeturile cu mucegai ca sunt nashpa si bune de aruncat, pentru simplul fapt ca nu ii lasa inima/buzunarul sa dea banii pe ele.:)))))))))))))))))))

  • BMW_CS, miercuri, 10.02.2010 15:33
    Audi Shit

    16.000 de Euro?!?! Si ei chiar vor sa vanda masina asta? Raspuns: :D HAHAHA!

  • tzenu_bmw, miercuri, 10.02.2010 15:39
    imi place masinutza

    ce sa zic..........pt astia de mai sus .....vorbitzi aiurea masina nici na ajuns in showrom si voi gata ,k nu se vinde,k e scumpa,k e mai naspa ca MINI.........de unde stiti voi ma??????? asteptati si voi 2 ani si apoi sa ne uitam la rezultate..... adevaru ca A1 va da clasa la MINI.MITO si altele probabil la DS3 nu.. da bmw probabil deja schiteaza noul citycar de care sa tot vorbit........seria 0 sau cum se va numi.......

  • Andrei.P, miercuri, 10.02.2010 15:40

    CE BRANZETURI CU MUCEGAI FRATE? E UN INTERIOR SIMPLU SI AUSTER, comparat cu interiorul de la Mito sau Mini sau DS3e ca si cum ai compara o pereche de cizme de cauciuc cu o pereche facuta de Mihai Albu. Proletar esti tu ca nu observi acest lucru.

  • Andrei.P, miercuri, 10.02.2010 15:52

    http://www.zcars.com.au/images/alfa-mito-interior12.jpg Mai un aluminiu pe ici pe colo :P sa nu vb despre optiunea de a avea fetele de usi si boardul in culoarea masinii.

  • thenuts, miercuri, 10.02.2010 16:02
    @ ala care ma critica

    Amice ai ochelari de cal. Imi pare rau sa ti-o zic. Deschide frumos 2 ferestre una langa alta cu Giulietta si cu A3. Sau cu golf. Ai vazut in realitate Mito? Sau vorbesti doar din poza de altfel singuru loc unde ai vazut vreodata o alfa ?

  • @ andrei _p, miercuri, 10.02.2010 16:07

    cu bold "Astfel, gama de culori disponibile pentru individualizarea elementelor precum plansa de bord, gurile de aerisire sau, la exterior, arcul plafonului este foarte larga, noutate absoluta fiind reprezentata de faptul ca un client Audi A1 isi va putea personaliza masina si dupa cumparare, in functie de trendurile la moda in momentul respectiv sau de gusturi.

  • thenuts, miercuri, 10.02.2010 16:10
    @@@personalizare

    Si ca sa iti schimbi culorile la plansa e bord, gurile de aerisire etc te mai costa inca vreo 3000 de euro ? Dar nu-i nimic. Oamenii astia ca tine platesc 3000 de euro in plus doar pt "4 cerculete". Dar la semafor o sa fii cel mai smecher in Audi-u tau frumosh cand o sa dai la manivela sa lasi geamu jos sa arunci mucu de tigara pe strada. Te pup

  • Andrei.P, miercuri, 10.02.2010 16:15

    Da, am omis partea aia cu personalizarea insa nu vad cum ar putea sa ajute interiorul ala caruia cred ca nici chiar tu nu ii dai vreo sansa ;)

  • ian, miercuri, 10.02.2010 16:16

    super...dar...totusi mini ramane mini ...e altceva ...passion!!

  • audi = vw de fitze, miercuri, 10.02.2010 16:18

    Mini, Mito si Ds3 sunt peste tigania asta cu leduri.

  • @thenuts, miercuri, 10.02.2010 16:19

    commenturi de pe alfa club adunate in 3 minute din ultimele posturi! "Ce fatza de pinguin chiaun are mito printre 147, GT si 166." despre giulietta "ah, ce cocotata e" "Fiat Bravo." "In fata s-a mers pe linii curbe si in spate pe muchii ascutite cred ca au fost 2 echipe de design :bash: ca alta explicatie nu am.Si ca sa nu se mai stringa apa/ghiata in scobitura din bara pentru deschidere hayon au zis sa renunte de tot la ea :naughty:" "In rest... bordul e tip "scandura", nu mai e curbat spre sofer, adio guri rotunde de ventilatie si desi briz-brizurile sunt schimbate aduce mult cu bravo." "mie personal imi pare ca are fundul cam mare. privita din spate arata ok. insa din lateral sau lateral-fata, muchia aceea de deasupra rotii spate parca e cam prea sus, dand acea impresie de balena. per total arata bine, dar la 147 formele sunt mai coerente, designul este mai curat. dar poate e doar scepticismul legat de noile produse" MAI VREI SA ITI DAU PARERI ALE ALFISTILOR LEGATE DE MITO????? SAU SA CONTINUI DOAR CU CELE LEGATE DE GIULIETTA inchei prin "imi pare rau, dar tu esti un fanatic indobitocit de alfa " citit de pe alfa club!

  • ironR, miercuri, 10.02.2010 16:34
    nu inteleg astia nimic!

    Nu inteleg de ce constructorii astia nu scot o masina la 3-4000 euro, mica, cu motor mic, gen matiz in 2 usi cu un mini portbagaj, ceva mai inalta sa nu ramai intr-o groapa + sistemele minime de siguranta, e suficient! asta isi poate permite aproape oricine si nu vom mai fi nevoiti sa induram traficul asta nenorocit. Asta ce naiba faci cu ea? O iei si te plimbi in oras... pai de banii astia + revizie si combustibil cred ca iti permiti sa mergi cu taxiul minim 10 ani! si nu mai stai sa mai pierzi timpul sa cauti loc de parcare si sa te abtii de la o bere rece sau un vin cald!

  • thenuts, miercuri, 10.02.2010 16:35
    mda

    O dai pe langa deja. Nu am negat nicaieri si chiar sunt de acord cu faptul ca Mito nu arata super mega pe langa cum arata 147 sau 156 la vremea lor. Dar dupa cum am patit si eu si multi altii de pe alfaclub ( pe care "ai uitat" sa ii citezi ) impresia totala despre masina s-a schimbat dupa ce am vazut-o pe viu. Si iti garantez ca nu se compara cu ce e in poza. Am stat la un metru de ea si am analizat. Nu stiu daca tu ai facut chestia asta. Si aici se compara Mito cu Audi A1 nu cu 147/156/GT.

  • thenuts, miercuri, 10.02.2010 16:39
    si inca ceva

    Interioru de pe ds3 este net superior la Mito Audi A1 si mini. Parerea mea

  • yoyo, miercuri, 10.02.2010 18:01

    147/ 156 arata super mega :))) inteleg ca ideea era ca masina este hulita chiar si de fani si ca pana si ei considera ca mito+giulietta au faruri imo ! liniile noilor modele au o tenta puternic feminina, punct!

  • Flavyuz, miercuri, 10.02.2010 18:25
    A1

    A1 arata bine, pare inchegata, nu are greseli de proportii. Sper sa nu se apuce VW si implicit Seat sa scoata pe piata Lupo, respectiv Arosa pentru ca apoi ma tem ca o sa fie niste triplete

  • C-G-C, miercuri, 10.02.2010 18:48
    A1

    Masina arata corect, nu spectaculos dar placut. Pretul nu mi se pare deloc mare in conditiile in care este o masina de clasa premium. Ii intreb pe habarnistii de mai sus care fac referire la pret, de la cat ati vrea micutilor sa plece de la 10.000?. Din pacate in Romania nu se mai face absolut deloc diferenta dintre o masina noua si una SH, astfel incat viziunea asupra preturilor este total eronata. Interiorul este simplist si nu foarte fotogenic, dar sunt ferm convins ca este de calitate si ca in realitate se muleaza perfect pe ideea masinii. Cat despre parerile ca este un Audi deci se va vinde, spus evident intr-un sens negativ, vreau sa aduc in atentie ideea de baza si anume: Cine a creat brandul Audi? De ce cumpara lumea Audi? Cu siguranta nu pt ca este o masina proasta!

  • thenuts, miercuri, 10.02.2010 19:41
    @yoyo

    Amicul meu din lanul de grau. Ia arata-mi tu o masina in 97 cu design placut ? Ca sa nu zic care sa bata 156 ca nu gasesti asa ceva :)

  • @thenunts, miercuri, 10.02.2010 19:49

    Peugeot 406 Coupe (a luat si premiu pentru cea mai frumoasa masina a anului) Hai comenteaza.

  • yoyo, miercuri, 10.02.2010 19:54

    seria 3 din 98 (cred ca unul din cele mai iubite bmw-uri) honda CRX 92-98 un coupe grozav! Mitsubishi Galant (1997-03) cu mult peste , un design foarte curat si placut ochiului Nissan 200SX 1994 mai are rost sa comentez? audi a4 1994 un design curat si masina care a relansat pe cei de la audi observa ca am dat doar cateva exemple din acea perioada si nu m-am arucat la masini care au un pret de plecare f mare "imi pare rau, dar tu esti un fanatic indobitocit de alfa "

  • @thenuts, miercuri, 10.02.2010 19:57

    din toate cele enumerate mai sus aleg clar mitsu http://ncms.netcity.co.nz/user/lloydwilson/Image/webspecial/mitsubishi-galant-1997.jpg si 406 enumerat de "colegul' de mai sus

  • LauCalin, miercuri, 10.02.2010 21:25
    A1

    Mie mi se pare ca arata destul de bine. Singurul lucru care mi se pare exagerat este forma farurilor... au un aspect prea... sportiv as zice, pentru o masina de clasa mini. Cred ca ar fi nevoie si de un motor pe benzina aspirat, sunt destui sceptici in privinta motoarelor supraalimentate de 1.2 si 1.4. Cat despre pret, nu stiu de ce va mirati ca e mare. Vorbim de o masina premium pana la urma.

  • Octav, miercuri, 10.02.2010 22:42
    timpul va decide

    Incercarea celor de la Audi, cu noul A1, seamna cu incercarea celor de la Lancia, cu modelul Ypsilon. Se vrea un model ceva mai rafinat decat celelalte modele din clasa, dar nu vedem foarte multe pe strazi ... ma refer in cazul lui Ypsilon ... Poate asa se va intampla si in cazul lui A1. Se cam stie un lucru, acela ca Audi, comparativ cu VW, este orientat spre lux si eleganta. Dar, la fel de bine, modelele celor de la Audi au ceva mai putin spatiu interior decat VW, de exemplu A3 este mai restrans decat Golf 6, si probabil A1 va fi ceva mai mic decat Polo la interior, cel putin pentru pasagerii din spate, din cauza formei care aduce a coupe. Ca design interior si exterior, A1 nu mi se pare senzational, dar sa recunoastem ca nici banal nu este. Ceva parca se intampla, insa, de la nivelul portierelor in sus, astfel ca masina pare restransa cumva, in rest este destul de echilibrata. Poate stopurile, care seamana cu cele din gama Audi, nu sunt prea potrivite pentru un astfel de model. Interiorul nu este spectaculos, dar probabil este ergonomic. Pretul, insa, nu prea justifica achizitionarea unui astfel de autoturism, pentru ca la 16.000 de euro exista masini din clase superioare si probabil asta va dauna vanzarilor acestui model. Nu sunt prea multi cei care vor un autoturism mic, cu performante modeste ( ma refer la 1.2 de 86 cp ), care sa coste mult, fie el si premium. Cred ca Polo reprezinta o valoare mai sigura in timp in aceasta privinta, ma refer la raportul calitate-pret si valoarea la revanzare. Ramane sa se lanseze si acest model, apoi timpul isi va spune cuvantul.

  • @vali, miercuri, 10.02.2010 23:00

    este superb , multumesc!

  • LUCCI, joi, 11.02.2010 00:42
    OOOO

    Daca nu se relanseaza creditarea, nu o sa fie mare branza la vanzari ,pt. ca la 16000 toata lumea-si ia Oktavia sau Golf

  • as21ro, joi, 11.02.2010 12:15
    :))

    REFERITOR LA CARCOTASII DE MAI SUS CARE CRITICA A1 AM O VORBA SA VA SPUN: Vrabia Malai Viseaza!!!

  • Stefan. D, vineri, 12.02.2010 19:39
    bravo lor

    mica si eleganta, masina viitorului.

  • LauCalin, duminică, 14.02.2010 03:23
    @Octav

    De vandut sigur se va vinde, pentru ca este un Audi (adica are imaginea de marca mult mai buna decat Lancia). Si oricum e absurd sa critici o masina de clasa mini ca nu are spatiu. O astfel de masina premium este cum vrei sa-i spui, numai nu ergonomica, pentru ca nu s-a proiectat in ideea asta. Ca sa fac o mica paranteza conduc un New Beetle si nu este ergonomica, nu are portbagaj mare, nu ai loc in spate suficient, e scumpa (eu am luat-o second si am avut noroc de o super afacere ca altfel nici nu ma uitam la asa ceva :p), dar este o placere sa o conduci :) Cat despre pretul foarte mare, eu zic ca ce au anuntat ei e pentru Germania unde mai toate masinile sunt mai scumpe. Si asa cum am mai zis vorbim de o masina premium unde pretul nu e principalul avantaj. In plus Mini (rivalul numarul 1) are un pret aproximativ la fel. Unde mai pui ca nu ar fi exclus ca Audi sa "umfle" pretul pentru ca stie ca se va vinde.

  • Octav, marţi, 23.02.2010 23:52
    @LauCalin

    Daca citeai mai atent, vedeai ca nu criticam neaparat acest model, spuneam ca probabil are ceva mai putin spatiu interior decat competitorii directi, decat celelalte modele din clasa. Absurd este sa spui despre un model : ''De vandut sigur se va vinde, ... '', atata vreme cat nu exista o cifra de vanzari. Sigur nu este nimic in conditiile economice de azi, personal am constatat recent cum se resimte criza financiara in Europa ... Cand vorbeam despre ergonomia lui A1, ma refeream la functionalitatea plansei de bord, la eficienta germana in proiectarea ei. Sa nu uitam ca si Golf 1 parea atat de mic la exterior la vremea sa, dar a avut un succes care a lansat o moda in clasa. Pe atunci dimensiunile interioare ale modelului erau suficiente. As vrea ca A1 sa aiba succesul altor modele, dar nu cred ca acest lucru va fi posibil. Poate ca filosofia de design Audi nu se potriveste in cazul modelelor mici ( a se vedea si cum a fost perceput A 2 ), ci mai curand se aplica limuzinelor. Si probabil multi dintre cei care comenteaza aici prefera sa cumpere un A 4 sau A 6 second, decat sa dea 16.000 euro pe un A 1 cu un motor nu prea performant, de 86 cp. Poate, spun poate, in vest acest model va avea cautare, dar la noi nu prea cred ca vor sta asa lucrurile. Poate cei care vor dori un Audi mic, de fite, pentru ca nu isi permit altceva din gama Audi ... Este clar ca Mini ( asa cum am spus intr-un comentariu anterior ) puncteaza la trenul de rulare si la genele Bmw pe care le are, iar Alfa MiTo la design si ''cuore sportivo'', daca este sa ne referim ce se poate face cu aceeasi suma de bani. Nu vad prea multe argumente in conditiile economice actuale pentru A 1 de 86 cp si 16.000 euro, cand lumea auto se gandeste la cat mai multe modele hibride si cauta sa se adapteze la criza economica. Mai bine asteptam cifrele de vanzari inainte de a spune sigur ce se va vinde si ce nu ... Cat despre New Beetle, nu acesta era subiectul, nu despre ce masina conduce fiecare vorbim aici. Am citit ceea ce ai scris la facelift-ul anuntat la Opel Corsa : '' Personal cred ca este una dintre cele mai bune masini de clasa mica la ora actuala.'' ... acest comentariu m-a facut chiar sa zambesc, am aflat un lucru nou ... :) Probabil, o prestigioasa revista ( nu dau nume aici, nu doresc sa fac reclama ), s-a inselat atunci cand intr-o analiza amanuntita, in 2009, a plasat Corsa pe locul 10 din 11 modele testate ...