OFICIAL: Noul Ford Focus ST - 250 CP

Publicat miercuri, 15.09.2010 10:23 de Mircea Meșter

Ford aduce la Salonul Auto de la Paris noua generaţie a lui Focus ST. Modelul va dezvolta cu 25 CP mai mult decât actualul ST.

Ford va prezenta în 30 septembrie, în cadrul Salonului Auto de la Paris, noul Focus ST. Deşi versiunea clasică a noului Fpcus nu va fi lansată decât anul viitor, Ford ajunge astfel să prezinte nu mai puţin de patru versiuni diferite înainte de debutul oficial de piaţă a noului model, care de această dată va fi vândut în aceeaşi formă pe toate pieţele lumii: hatchback, sedan, break şi ST.

În comparaţie cu vechiul Focus ST, noul model pierde cilindree, dar câştigă putere. Echipat cu un motor Ecoboost cu patru cilindri de 2.0 litri, noul Focus ST ajunge la 250 de cai putere, fiind la acelaşi nivel cu actualul Renault Megane RS. performanţele noului ST nu au fost publicate încă, însă ne putem aştepta ca acesta să vină că cifre mai bune decât verisunea actuală a modelului, care anunţă 6.8 secunde pentru 0-100 km/h.

Schimbările estetice se mulează pe aspectul noii generaţii Focus, schimbările vizibile fiind apariţia unor lumini de zi LED şi cea a unei nuanţe exterioare aurie care este denumită oficial de Ford "Tangerine Scream".

Deşi va fi prezentat în această toamnă în forma sa iniţială, noul Focus ST va fi lansat oficial pe piaţă abia în primăvara anului 2012.

via | Ford

  • ionut, miercuri, 15.09.2010 11:26
    transformers !

    wow ! foarte "transformers" interiorul! seamana cu o jucarie :)

  • C-G-C, miercuri, 15.09.2010 11:27
    Grila e urata!

    Interiorul este deosebit.

  • alex, miercuri, 15.09.2010 11:32

    Au lungit prea mult stopurile alea, in rest arata foarte bine.

  • black_ink, miercuri, 15.09.2010 11:34
    4 doors?

    ST in patru usi?..parca n'are farmec... iar spatele a luat prea mult de la ultima Fiesta... parerea mea...

  • valeriu, miercuri, 15.09.2010 11:45
    "superba"

    arata oribil, poate le va place americanilor insa in europa intrezaresc vanzari minuscule in viitor

  • ixos, miercuri, 15.09.2010 13:13
    "bleah"

    cel mai urat Ford ever!

  • sandman, miercuri, 15.09.2010 13:19
    focus

    groaznic. cu asta si-au pus capac vanzarilor. numai fiesta o sa se mai vanda

  • Rio, miercuri, 15.09.2010 14:11

    Personal, mi se pare urat. Dar nah, gusturile nu se discuta. In schimb propulsorul EcoBoost de 2.0 litri si 250CP suna foarte tentant. Sa il vedem pe strada ca momentan nu sunt decat niste poze facute in Photoshop, nimic concret. @black_ink gama ST de la Focus intotdeauna a venit cu versiuni in 4 usi, ST170 si ST200 de la MK1 au avut si variante Tournier (break)

  • M, miercuri, 15.09.2010 15:26

    exteriorul (din poze) nu pare foarte inspirat, dar interiorul arata extraordinar si eu zic ca o sa compenseze. In plus ca orice ford european ma astept sa se conduca demential

  • fla, miercuri, 15.09.2010 18:20

    naspa...mult mai naspa decat modelul vechi la exterior...interioru e fain

  • serd, miercuri, 15.09.2010 21:35
    ???

    Cine se uita mai bine vede ca de fapt linia e a actualei generatii Focus ,probabil platforma tehnica e aceeasi,dar au venit cu un design nou,gen Fiesta,de fapt cred ca e un facelift puternic gen Golf5-6,prezentata ca o "noua" masina,normal ca motorul volvo de 2,5l nu isi mai avea locul

  • mc, miercuri, 15.09.2010 23:11
    mda

    urata masina

  • JKM, miercuri, 15.09.2010 23:45
    SUPERBAAA!!!

    E superba masinuta.Abia astept sa iasa noul model de focus.Am un ST170 de 3 ani adus din Germanica si pt mine ca si pt cei care apreciaza genul asta de masina pot spune ca am fost si sunt fff multumit de ea din toate punctele de vedere.Ford chiar stie sa faca masini mai bune ca Opel, Renault, Peugeot, Citroen, Kia, Mazda etc.Parerea personala este ca Ford va fi intotdeauna dupa VW in materie de calitate dar si in fata celorlalte marci non-premium si nu o spun numai eu ci si majoritatea revistelor de specialitate printre care si Autobild.de.In rest numai de bine!

  • octav71, joi, 16.09.2010 09:32

    Daca avea numai 2 portiere si bagau ceva plastic se batea cu Meganeul cel mare, asa ... incearca sa fie acolo! Interiorul este superb cu un mic amendament: indicatoarele de la turbo, presiune si ce mai este acolo nu cred ca pot fi cititte usor de catre sofer trebuie sa se "ridice" putin. Exteriorul ca linie generala aduce tare cu C4.

  • cata, joi, 16.09.2010 20:03
    asa si asa

    motorul eco boost de 2 litri si 250 cp,.....trebuie sa recunosc ca suna interesant!..interiorul e frumusel foc!..exteriorul....offf.....din lateral se vede bine,din spate e acceptabil........dar frontal e.......urita cu crengi!....cred ca cel care a desenat zona frontala a forduletului ,in momentul respectiv,era beat mort!

  • danUTZ, joi, 16.09.2010 20:13
    Ceva "nu pusca"

    Daca astea sunt pozele oficiale, cei de la Ford au luat-o razna! E mult diferit fata de noul Focus de serie si tota fata aia striga "Megane". Sper ca ce se va prezenta la Paris e un pic mai apropiat de ce face Ford acum

  • Octav72, joi, 16.09.2010 23:17
    ST

    Aspectul exterior aduce in cazul variantei ST o bara fata redesenata, care arata ceva mai bine, asa cum se intampla si cu bara fata a actualei versiuni ST. Grila fata da un aspect agresiv masinii. Mi-as fi dorit o imbinare mai placuta a liniilor laterale, o fluiditate mai buna a acestora. Stopurile versiunii hatchback dau un aspect dinamic, daca masina este privita din lateral. Privite din spate, senzatia nu mai este aceeasi, nu mai par atat de potrivite, preferam un aspect sportiv al acestora si din acest unghi. Eu zic sa asteptam sa vedem acest model cand va apare, pentru a intelege mai bine design-ul lui ... Aspectul interior reprezinta o evolutie si pare sa aduca un progres in ceea ce priveste calitatea materialelor folosite. Propulsorul urmeaza politica de downsizing, prin trecerea de la actualul motor de 2.5 litri cu 5 cilindri, la cel de 2.0 litri cu 4 cilindri. Noul motor va avea valori de putere si cuplu mai bune si probabil consum ceva mai redus, asa ca si aici se va inregistra un plus. Ca tinuta de drum, modelul actual este pe locul 2 in clasa, dupa Golf. Manevrabilitatea, motorul si interiorul noului model vor stabili cat de bine se poate trece peste anumite aspecte in ceea ce priveste design-ul.

  • eu, vineri, 17.09.2010 08:26
    @octav71

    nuu... dupa mintea ta asa... focusu asta are bord din piele si lemn de nuc/ aluminiu veritabil pe consola... hai ma... revino-ti ba baiatule! tot plastic polisat e pe focus

  • octav71, vineri, 17.09.2010 09:38

    @eu:Da draguta, ai dreptate si esti cel mai tare. Aminteste-mi cand am vorbit cu tine ca eu am un lapsus! Ce zici? Nu cumva te adresai celui cu sigla Ford?

  • Octav72, vineri, 17.09.2010 12:10

    @octav71 Nu cred ca @eu mi se adresa. Am spus ca interiorul noului Focus reprezinta o evolutie si se va prezenta cu materiale care par sa aduca un progres, in ceea ce priveste calitatea lor. Bineinteles, fata de materialele care sunt pe modelul actual. Asa cum si facelift-ul a venit clar cu materiale ceva mai bune la interior. Cel care a spus ca interiorul este superb, este cel cu sigla Mazda ;)

  • dest, vineri, 17.09.2010 16:17
    10-10-6

    Interior 10 Spate 10 Fata.... eh....6

  • eu, sâmbătă, 18.09.2010 00:35
    octav78546541651 whatever

    parca vbesc cu dumb and dumber.. am scris bine, da - ma adresam lui octav71 - Megane RS nu e cu nimic mai prejos decat focusu asta... din contra, as spune ca la interior Megane are o nota de sportivitate mai pronuntata decat Focus... asta la prima vedere... ramane sa urc noul focus st

  • octav71, sâmbătă, 18.09.2010 09:27

    @eu: Serios? "Megane RS nu e cu nimic mai prejos decat Focusu asta"? Te-ai dat cu Focusul de mai sus ca sa poti face o comparatie? Nu sunt fan Ford, iar Renault... nici atat ::)). Totusi, sunt fan MPS, in cazul in care stii ce este aia! Iar despre interior, da, IL CONSIDER SUPERB - ESTE PAREREA MEA- care este problema ta cu acest considerent?

  • Octav72, sâmbătă, 18.09.2010 13:14

    @octav71 Cred ca specimenul @eu ( e firesc sa-i spun asa, dupa cum vorbeste pe aici ) s-a referit de fapt la ceea ce ai spus : " Daca avea numai 2 portiere si bagau ceva plastic se batea cu Meganeul cel mare''. Oricum, la o privire mai atenta se vad anumite cusaturi pe bordul ST-ului, pe volan, pe usi si pe scaune, ceea ce inseamna ca se va folosi ceva piele. Articolul se refera deci la ST, care are un interior cu ceva modificari, asa ca ce zicea @eu de plastic polisat pe Focus ST, nu se potriveste in totalitate. Deocamdata asa arata poza cu interiorul noului ST, iar @automarket spune ca asa va fi prezentat in curand la Paris. @eu Dupa cum te exprimi, iti trebuie o batista pentru nas. Mai ai multe de invatat, asta doar daca ai de unde ... In cazul tau se pare ca este valabila vorba : cine nu se respecta pe sine, nu respecta nici pe ceilalti. Esti doar un anonim care atata poate. Mai curand tu esti ''whatever'', de vreme ce folosesti exprimari gen '' hai ma'' si ''ba baiatule''. Eu nu am jignit pe nimeni pe aici. Acesta este un site dedicat unei pasiuni frumoase, despre masini. Aici orgoliile si frustrarile nu isi au locul. Daca esti in stare ... Daca nu esti capabil de mai mult, cred ca ai nevoie de un medic veterinar.

  • FORD, duminică, 19.09.2010 12:39
    hmmmmm

    Ce masina e asta? parca e c4, noroc cu motoru ala ecobosit.

  • @FORD, joi, 23.06.2011 02:37
    ...

    @FORD: ecobosit? ce-mi place de astia care n-au permis si nu stiu ce inseamna o masina dar se baga in seama.. taticule ai condus macar un motor ecoboost? ei bine, eu am condus, si nu-i deloc obosit tinere, ca-i tragi o talpa in orice viteza vrei tu si te infige in scaun.. vorbim dupa ce iei sala si orasu, daca le iei