OFICIAL: Noul Lexus GS

Publicat joi, 18.08.2011 20:33 de Mircea Meșter

Lexus prezintă arma cu care vrea să lovească în Seria 5, Clasa E și A6. Noul GS promite un design interesant și o versiune hibridă care consumă puțin, deși la bază are un V6 de 3.5 litri.

UPDATE: Lexus a prezentat galeria foto oficială completă şi informaţiile tehnice legate de noul său model. Lexus GS este construit pe o platformă complet nouă în raport cu generaţia actuală, Aceasta promite un comportament rutier mult mai sportiv cu ajutorul suspensiilor ceva mai rigide, iar materialele uşoare folosite la construcţia maşinii duc la o agilitate, confort şi direcţie îmbunătăţite. 

Modelul japonez premium va fi lansat pe piaţă la începutul lui 2012 şi va dispune de două versiuni de motorizare. GS450h este un sistem de propulsie hibrid format dintr-o unitate V6 de 3.5 litri şi un motor electric, în timp ce GS250 vine cu o unitate V6 de 2.5 litri şi reprezintă varianta entry-level.

Una dintre problemele notabile ale vechiului GS, capacitatea rezervorului, a fost rezolvată de inginerii şi designerii modelului nipon o dată cu lansarea noii generaţii. Aceasta a crescut cu 25%, interiorul primind şi el îmbunătăţiri care includ lumina ambientală, trei tipuri de lemn - la alegere - şi piele cusură cu aţă în nuanţă contrastantă. Utilizatorii lui GS vor beneficia de un monitor imens, de 12.3 inch, pe versiunile cu navigaţie inclusă, în timp ce siguranţa pasagerilor este asigurată de 10 airbag-uri şi de sisteme active precum cel de monitorizare a unghiului mort sau cel de avertizare la trecerea involuntară peste marginea benzii de rulare.

***

Deși Lexus își dorea să prezinte oficial noul GS doar mâine, la Pebble Beach (SUA), "spionii" internetului și-au făcut astăzi încă o dată datoria (după ce loviseră decisiv și în cazul noului Porsche 911) și ne prezintă primele fotografii oficialeale noul sedan de segment mare al japonez.

Lexus aruncă în lupta cu Mercedes E-Klasse, Audi A6 și BMW Seria 5 un model al cărui principal avantaj pare designul care îmbină perfect elementele foarte agresive - cum sunt grila frontală sau stopurile - cu cele elegante, așa cum sunt blocurile optice frontale.  

Informațiile suplimentare lipsesc în acest moment, Lexus ținând sub cheie comunicatul oficial, dar ele vor fi prezentate presei în cursul zilei de mâine. Cert este că noul GS va dispune de două sisteme de propulsie interesante. Primul - cel clasic - este reprezentat de versiunea GS 250, în timp ce al doilea este un tren de propulsie hibrid reprezentat de versiunea GS 450h.

via | autosblog

  • Etienne, joi, 18.08.2011 21:48
    GS nou

    Lexus incearca sa-si cimenteze o imagine de marca si merge pe calea rivalior, cu modele "matrioska": GS e doar un LS mai mic. Iar profilul destul de bmw-istic nu da chiar bine la capitolul originalitate. Dar recupereaza mult la interior. Dar daca pe langa hibrid nu vin si cu un diesel V6 nu vor reusi sa lasa in urma statutul de outsider in Europa; desi la ce politica au abordat pana acum se pare ca Lexus nu pune mare pret pe piata europeana.

  • Coradrian, vineri, 19.08.2011 00:21
    Superb. Eleganta si rafinament.

    Un lucru e cert. Arata mai bine ca A6 si E class. La interior este evident mai calitativ. O sa ii fie greu cu seria 5 care e cam cea mai buna din clasa asta. Dar cine vre lux si eleganta, alege Lexus nu BMW. BMW este orientat spre sprtivitate. Ce sa mai zic...9.5 din 10 de la mmine !

  • zarnesteanu, vineri, 19.08.2011 03:50
    Design sters si fad

    Fata nu spune absolut nimic. Poate aduce putin cu barele de protectie de la SUV-uri. Spatele coreean fara discutii. La interior n-am inteles mesajul. Vor sa fie BMW sau Mercedes? N-a iesit nimic. Avand in vedere cat de bine sta taiota la ora actuala, e o miscare curajoasa sa-ti cumperi un ecran de navigatie si scaune de piele pe o carcasa de masina low cost. Pardon, am vrut sa zic low quality. Ca low cost nu mai e demult.

  • C-G-C, vineri, 19.08.2011 08:45
    Noul GS

    O masina fara personalitate. Se va vinde bine doar in USA unde Lexus vinde mai ifetin decat concurenta si in Japonia. In Europa probabil va trece neobservat si la propriu si la figurat.

  • lorinczi.thomas, vineri, 19.08.2011 09:05

    http://www.ssangyong.ro/ 15% reducere la primele 5 Ssangyong Korando vandute in RO

  • Vasilica, vineri, 19.08.2011 09:27
    lol

    Luminile de zi sunt ca la vechea generatie de A6 unde rumanu adevarat se arata deranjat desi el nu mergea cu mai mult de Logan,Megan....Cam acrii strugurii

  • dCi, vineri, 19.08.2011 09:52
    varzet

    Nu are nici o sansa inpotriva lui Infinity. Arata urat si tehnologia este de la toyota adica invechita si refolosita de zeci de ori. Oricum in state Nissan Infinity fac legea asa ca nu inteleg de ce se mai chinuie asa de tare. Nu mai zic de interioare care sunt varza la Lexus, de Toyota nu mai zic ca sunt sub Dacia in momentul de fata.

  • Stelian_Opincariu, vineri, 19.08.2011 10:25

    O stire senzationala !

  • mda.., vineri, 19.08.2011 12:02

    "dCi" e un copil de 15 ani caruia ii arde de mistocareala ieftina... prost e ala care-l baga in seama...

  • victor, vineri, 19.08.2011 15:06
    lexus gs

    sa nu uitam caci sunt printe cele mai fiabile si de calitate auto, cat despre design, urata nu e dar se putea si mai bine,frumos frontalul dar un pic cam sportiv pt categoria ei (s-ar potrivi mai bine unui IS) spatele cam prea japonez, iar oglinzile montate pe usi chiar stau cam naspa decat in coltul geamului ,cat despre interior chiar frumos, simplu, elegant si fara prea multe curbe ,oricum ramane un model de referinta in clasa premium care are asul lui acum depinde doar de gusturi, pacat ca sunt unii fixati cu anumite marci........cocolari

  • patent, vineri, 19.08.2011 15:33
    alooo

    BAI cum sa spui ca toyota e sub dacia??!!!doooaaaamneee.....tu nu stii despre ce vorbesti

  • alx, vineri, 19.08.2011 16:05
    bof...

    Subscriu la o buna parte din parerile deja exprimate - exterior neinteresant, elemente neoriginale. Nu e urat interiorul, dar cred ca audi ramane referinta (sa curga voturile negative). Nu-mi inchipui ca nu e o masina buna - fiabila, elemente de calitate - insa in clasa asta nu e de-ajuns. Cu siguranta n-as da banii pe asa ceva...

  • raaul, vineri, 19.08.2011 17:11
    pacat

    ma asteptam la un bord mai potrivit cu aspectul exterior...am mai vazut masini vandute in america cu asa bord parca ii ceva eroare ....de fabrica...la roboti...or gresit standu.

  • CM, vineri, 19.08.2011 18:53
    Lexus

    E superba masina, are un aer d masina supertehnologizata si simpla la interior unde au bagat si un pic de Lexus LFA, desing japonez sofisticat la exterior, la calitate peste toate din segment (parerea mea). Bravo! sa am banii eu as cumpara-o...

  • GTS, vineri, 19.08.2011 19:11

    Cu toate ca botul ,mai ales calandru coborat pana jos este copiat 100 % dupa Holden HSV ( cine stie cunoaste) masina arata senzational, mi se pare clar peste noul-vechi a 6 si cam la egalitate cu e-classe si seria 5, x-f, m 45 etc. mi se pare o limuzina demna de clasa mare atat la exterior cat si la interior.acum sa vedem motoarele daca se ridica la intaltimea europeana.Cu siguranta as da banii pe asa ceva in detrimentul unui seria 5 sau a 6 ,eu unul fiind interesat de o aparitie rara pe sosele,iar cele 2 germane nu sunt tocmai asa ceva desi la performante aproape sigur sunt peste GS.

  • Ionut, vineri, 19.08.2011 20:20
    Imi place mai mult IS

    Imi place mai mult actualul model IS, am un 220d si mi se pare ca arata mai bine, mai inchegat ca sa zic asa, la masina asta spatele e ok, fata exagerata grotesc...calitate/interior nu discut, bate bmw/audi. IS-ul meu e mai bun decat cei doi nemtzalai seria 3 si a4 la calitate si confort ,testat (am avut a 4 iar 330 are un amic)..asa ca probabil si GS-u bate adversarii..numai ca e cam uratel..si asta conteaza.

  • dan_grc, vineri, 19.08.2011 23:17

    Va avea doar doua motorizari? Un clasic pe benzina si un hibrid? Nici un diesel? Sau macar un V8 pe benzina clasic daca tot se bazeaza pe piata din SUA in principal...nu prea ii inteleg Se arunca in lupta cu E-classe , Audi A6 si Bmw seria 5 doar cu motorizarile astea, cu un design exterior fad...eu zic ca nu se arunca nicaieri, va fi ...pe acolo, pe undeva

  • B 245 KMH, sâmbătă, 20.08.2011 10:13

    si eu am zis ca e uratica pana la pozele afara in natura unde pot spune ca arata intr-un mare fel masina. poate au lucrat-o si in photoshop dar totusi masina e superba ,probabil live arata mult mai bine ca in poze.

  • stefanboboc, marţi, 30.08.2011 22:59

    si eu sunt posesor de Lexus si sincer sa fiu desi multa lume o critica ca si marca , nu am vazut vreo persoana posesoare de masini gen E class A6 sau serie 5 sa se intereseze de cum arata concurenta japoneza , fie ca e Lexus fie ca e Infinity . De ce , pentru ca cele europene sunt mai cunoscute si ca mecanica , toti se pricep la nemtesti in service-uri , la a mea desi toata lumea ce s-a suit in ea i-a placut enorm , dar apoi urmeaza intrebarea romaneasca as spune , dar service-ul unde il faci , ca parca suntem in era de bronz .

  • Alex, vineri, 16.09.2011 02:28
    Multi oameni merg dupa Fuhrer

    Voi cei cu Fuhrer(probabil habar nu aveti cine este asta, este logic ca bacul anul asta nu ati fost capabil sa il treceti), sunteti spalati pe creier de snobismul romanesc care nu vede decat BMW,Audi si Mercedes pe strada. Nici macar nu stiti sa va imbracati pt a reflecta masina. Cautati si aflati ca Japonezii conduc fiabilitatea in lume iar nemtii sunt pe nicaieri. Pe locul 30 se afla Mini iar pe 60 BMW S3 iar pe primul Honda Accord model 2008 si pe 11 Lexus IS(ca sa vezi). Noul Model GS arata foarte bine si ext si int iar pe strada are sa fie observat imediat, cu un BMW te parchezi si langa masina ta sunt inca 3 exact identice. Nu intelegeti calitatea, bunul gust si luxul. Da sunt proprietar de Lexus(IS 220d).

  • stefanboboc, duminică, 16.10.2011 21:41
    ma raliez lui Alex

    Sunt de acord cu cele spuse de Alex , degeaba ne certam pe japoneze vs nemtesti , veti observa ca si posesorii de Lexus sunt diferiti de cei BMW si Audi si chiar Mercedes . Sa ma explic : vedeti pe net ce numar de km au cele nemtesti si cat de ingrijite sunt unele sau altele . Sunt persoane cu filozofii de viata diferite , chiar daca toti posesorii de Lexus si-ar fi putut permite oricare din cele nemtesti , totusi au inteles sa aleaga acesta marca si nu pentru a se simti mai importanti pentru ca in oricare ar fi stat tot important te-ai fi simtit ca sa zic asa , ci pentru ca au cautat ceva anume la o masina si au gasit-o .