OFICIAL: Peugeot a lansat noul 408... in China
Peugeot a lansat pe piata chineza modelul 408, un inlocuitor pentru vechiul 307 sedan. In ciuda numelui, noul model nu are nicio legatura cu urmasul lui 407.
Chiar daca fanii Peugeot au tresarit probabil la auzul indicativului 408, crezand ca este vorba despre un urmas al actualului sedan de clasa medie, vorbim despre un model care nu are legatura cu Europa, ci mai degraba cu publicul asiatic. Va reamintim ca, pentru 407-le european, urmasul este 508, model asteptat sa debuteze in toamna acestui an.
Modelul botezat astfel de francezi se vrea a fi inlocuitorul actualului 307 sedan, vandut in ultimii ani cu precadere pe piata din China. Desi inlocuieste o berlina compacta, noul 408 se vrea a fi un sedan de clasa medie, masurand in total 4.68 metri si promitand in acelasi timp un spatiu interior de invidiat.
Modelul a luat nastere in urma unui joint-venture creat intre Peugeot si grupul chinez DFM, designul fiind trasat de echipe europene si asiatice. Productia va fi asigurata de uzina din Wuhan, Hubei, unde vor lua nastere aproximativ 100.000 de unitati pe an.
Noul 408 va fi pus in vanzare pe piata din China cu motorizari pe benzina de 1.6 litri si 2.0 litri pe benzina, completate de cutii automate sau manuale.
via | chinacartimes
-
ALX.CT, luni, 25.01.2010 18:03
Masina arata bine,interiorul e frumos. Pacat ca nu e comercializat si la noi.
-
C-G-C, luni, 25.01.2010 18:11Hatch + Portbagaj = Fail!
Nu stiu de ce, dar francezilor de la Peugeot nu le iese niciodata bine transformarea hatch-ului in sedan. Exact ca la 206 sedan si asta arata ca un hatchback la care s-a adaugat un portbagaj, fara sa se tina cont de integrarea in linia masinii.
-
Kt, luni, 25.01.2010 18:12
Parca ar fi un 308 redesenat in versiune de limuzina. Interiorul este clar 308
-
C-G-C., luni, 25.01.2010 18:29
C-G-C are dreptate! Niciodata un hatchback nu o sa fie o berlina!
-
tu, luni, 25.01.2010 18:44
e foarte frumoasa masina, deobicei hatchbackurile transformate in sedan sunt niste esecuri (vezi fabia sedan, vezi 206 sedan, polo sedan etc.) dar masina asta e chiar frumoasa, daca ar avea pretul unui 308 normal si ar fi comercializat si in europa ar fi o optiune foarte buna....doar sa nu ai gusturi sa spui ca e urata sau rea vointa.
-
Donau, luni, 25.01.2010 21:37
E un 308 berlina.Se vede de la o posta.Nu inteleg de ce i se spune 408?
-
C-G-C., luni, 25.01.2010 21:58
C-G-C are intotdeauna dreptate! 408 Oricum nu va exista deoarece urmasul lui 407 ca fii 508! Pacatosilor!
-
LauCalin, luni, 25.01.2010 21:59de ce doar in China?
Eu cred ca i se spune 408 pentru ca Peugeot considera ca fiecare model trebuie sa aiba denumire proprie, denumirea sa nu fie data de tipul caroseriei (de exemplu cum a fost Megane Sedan). Dar eu nu inteleg un lucru: cei mai mari constructori ofera si versiuni berlina a hatchbackurilor compacte (de ex. VW Jetta, Renault Fluente, Opel Astra Sedan, Focus Sedan, Corolla Sedan etc.), iar Peugeot pierde teren pentru ca nu aduce masina asta in Europa. La fel s-a intamplat si cu 206 Sedan, care a venit in Europa mult mai tarziu decat pe alte piete. Si sa fiu sincer nu cred ca problema ar fi fiabilitatea, 308 e destul de bine construit. Eu cred ca ar fi o masina destul de buna. Sunt masini mai proaste si totusi se vand bine.
-
Octav, marţi, 26.01.2010 00:46rafinament francez
Un sedan cu linii fluide si elegante, care sunt bine definite si la interior. Nu cred ca arata ca un hatchback la care s-a adaugat un portbagaj, Peugeot a reusit destul de bine aceasta transformare si a evitat realizarea unor montanti posteriori prea grosi, fata de alte marci la care evident nu s-a intamplat acest lucru. Faruri de felina si stopuri bine proportionate, cu o capota bine desenata si integrata in aspectul general al masinii. Arata bine si linia laterala a masinii, desi nu sunt fan Peugeot cred ca s-a reusit un model unitar, cu un aspect nu foarte incarcat si care exprima robustete si destul rafinament.
-
Liviu, marţi, 26.01.2010 08:30Destepti francezii astia
Bonjour mai baieti (si/sau fete). Foarte frumoasa masina si tot daaaar s-ar parea ca nu vedeti adevarata miscare a Peugeot. Ei spre deosebire de nemti (in afara de VW) au batut palma cu chinezii pentru a avea de castigat de pe urma lor, si nu de pierdut, prin copiile lor :D. Decat sa pierzi o gramada de bani din cauza copiilor ieftine venite din China in Europa, mai bine castigi niste bani vanzand marfa ta acolo, facuta de niste chinezi. Toata lumea e fericita. Daca va amintiti voi bine si 206 "sedan" era facut doar in Turcia si se vindea doar in Turcia.
-
ursus, marţi, 26.01.2010 08:52
Bravo!Merge la China masina asta: e din PET-uri si chinezii sunt multi,si beau multa cola,si ce sa faca cu ambalajele??
-
eu, marţi, 26.01.2010 09:51PEUGEOT
Din fericire, PEUGEOT respecta clientii pe care ii are in EUROPA si nu aduce porcarii de genul asta aici. In Franta, germania si altele nu s-a vandut nici un 206 sedan. In europa nu s-a vandut nici un 308 sedan (nu se puteau comanda). Acest 408 este la fel, special creat pt alte piete. Care e problema voastra??? Mi se pare normal ca un constructor sa se respecte si sa nu se apuce sa faca strutocamile decat acolo unde se cere... piete target ieftine (206) sau foarte pline - china - unde a crescut consumul si nu se simte criza. Bravo lor. Au modele clare cu variante de caroserie clare si care nu ies din anumite tipare.
-
tot eu, marţi, 26.01.2010 09:53URAGAN
@URAGAN... inca nu te-ai trezit??? Iar pt cine intreaba de ce numai in china, pot da un raspuns tip Moromete... daca ati ajuns inca in clasa in care trebuie citita cartea... "ca sa se mire ..."
-
111, marţi, 26.01.2010 16:411121
Nu imi place.
-
FORD, marţi, 26.01.2010 18:09C-G-C
Stimati domni, Nu mai faceti confuzie intre masini cu fundul taiat (hatchback) si berline. E o chestie de utilitate dar si de gusturi astfel ca regulile stabilite de voi ("nu da bine la design ca e hatchback') nu functioneaza. Masina e desenat destul de frumos, ii lipseste asprimea formelor de la masinile germane dar, se poate spune, este o masina placuta. Problema la peugeot e alta: calitatea materialelor la interior si fiabilitatea sistemului de suspensii care in Romania "cad" repede. Astfel ca un 407 daca e condusa mai abitir pe soselele romanesti incepe prematur sa troncane si, intr-un final relativ rapid, intra in service pentru reparatii. Care reparatii (exact la suspensii!!) costa destul de mult la Peugeot-Romania. Chiar si la fiabilitatea directiei ar fi ceva de comentat la aceasta masina.
-
ha ha ha, miercuri, 27.01.2010 17:14ha ha ha
pai daca e fabricat in china, unde sa fie lansat?bineinteles, tot in china.ca sa se sature si ei de masini pe care altii nu le-ar mai cumpara (din cauza fiabilitatii, desigur).dar in china, vor fi sigur apreciate si folosite, pina isi vor da si aia seama...
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
facelift minor... ce mai mare modificare e la partea din spate...