Oficial: Renault a prezentat noul Kangoo

Publicat joi, 22.11.2007 18:22 de Mircea Meșter

La 10 ani de la lansarea oficiala, Renault Kangoo trece la o alta generatie. Una ceva mai moderna stilistic.

Renault Kangoo a ajuns, la fix 10 ani de la lansarea oficiala, la momentul lansarii unei noi generatii. Francezii au publicat astazi primele detalii tehnice si, de asemenea, primele fotografii oficiale ale noului model. Primul element important: noul Kangoo creste in lungime comparativ cu generatia actuala (4200 de milimetri, cu 180 mai mult). Acest spatiu a fost utilizat la maximum de inginerii francezilor, acestia transformand interiorul intr-un spatiu numai bun pentru cele cinci locuri ale utilitarei-monovolum.

Pentru a va face o idee despre modul de abordare, aflati ca volumul total al spatiilor utile de depozitare din interiorul masinii este de 77 de litri (cifra nu include portbagajul, care ajunge si el la 660 de litri). Ramanand la capitolul spatiu interior, trebuie subliniat faptul ca dotarile tehnice sunt mai sus de medie, cu un set de sase airbag-uri, cruise control, faruri adaptive sau climatizare automata.

In ceea ce privste stilul exterior, Renault considera ca a facut o masina "contemporana si cu linii foarte atragatoare". Nu ii contrazicem, desi acestia spun la finalul comunicatului ca in cazul noului model "este vorba de investitii reduse facute pentru profitabilitate maxima". 

Trecem la partea tehnica si ne ocupam in prima faza de propulsoarele pe motorina. Astfel, motorul DCi de 1.5 litri este disponibil in trei versiuni (70, 85 si 105 CP), ultima dotata cu filtru antiparticule. Variantele de 70 si 85 de cai au primit din partea Renault deja celebra titulatura ECO2, care certifica modelele ale caror emisii coboara sub 140 g CO2/km. Performantele consumului declarate de Renault sunt foarte bune: 5.2, 5.3 respectiv 5.5 litri/100 km. In ceea ce priveste gama pe benzina, ne lovim de un 1.6 8v (90 CP) si de un 1.6 16v (105 CP)

  • Pesso, vineri, 23.11.2007 00:16
    Da...

    Da modelul sa vandut foarte bine si la noi.Mai trebuie spus ca spatiul interior a fost marit pentru ca utilitara modelului precedent nu putea primi un europalet,in timp ce concurenta facea acest lucru!Sper sa nu ma insel.

  • Alex, vineri, 23.11.2007 04:50
    Nimic

    Desi sunt fan Renault , asta mi se pare destul de urit...............

  • florin, vineri, 23.11.2007 07:32
    kangoo

    merge si ca masina de familie, arata mult mai bine ca anteriorul

  • Tibi, vineri, 23.11.2007 08:51
    Pentru Florin

    Mie mi se pare ca arata aprox la fel, doar fata ii schimbata dupa linia inceputa de Laguna. Dar asta nu ii un lucru bun, pentru ca Laguna mi se pare foarte urata :( Si la un moment dat unele modele de la Renault chiar aratau fain, Megane 2 hatchback de exemplu.... Pacat

  • Speologu', vineri, 23.11.2007 09:25
    faruri

    daca faceau forma farurilor altfel ar fi putut iesi un look mai frumos.. iar motorul ala de 1.5dci cum naiba scoate 105 CP? adica vreau sa zic cat timp va "rezista" sa scoata atatia cai?? :-))in rest e ok...

  • Sebi, vineri, 23.11.2007 10:09
    Portiera spate

    Portiera spate e acuma dintr-o singura bucata, tinand cont ca cel mai bine s-a vandut varianta utilitara, acest fapt e un inconvenient datorita spatiului mai mare necesar deschideri usii.

  • dan, vineri, 23.11.2007 10:21
    ?

    e urata cu crengi....

  • Alex, vineri, 23.11.2007 10:29

    Interiorul mi se pare (cel putin din poze) net superior modelului actual. NET SUPERIOR

  • gaby, vineri, 23.11.2007 11:32
    urat

    oare face parte din vreo strategie de marketing uratenia asta....sau pur si simplu francezii sunt de vina...

  • Kap, vineri, 23.11.2007 12:34
    MCV

    Are oare modelul asta ceva de spus in fata MCVului?

  • bbb, vineri, 23.11.2007 12:45

    Cred ca designerii de la renault sunt defapt femeile de serviciu care in pauza mai proiecteaza cate un model

  • jazzboy, vineri, 23.11.2007 13:06
    daca sare de 12 000 e un rahat de masina....

    e frumoasa, dar de ce dracu nu fac o masina de asla la 10 000 de euro...ca pana la urma nu e nici cal nici magar...e o masina inutila

  • andrei, vineri, 23.11.2007 22:12
    Filtru antiparticule

    Acest filtru o sa il faca pe proprietar sa stea cu masina numai la service!Octavia RS are asa ceva si este dezastru!!!!Mai mult de 10000 de kilometri nu mergi fara sa ajungi la service!!1

  • Caius, sâmbătă, 24.11.2007 01:08
    geamurile de la al doilea rand de usi

    geamurile de la al doilea rand de usi ii strica tot aspectu!! daca erau dintro bucata mai aratau cumva dar asa is ca dracu!, naspa si la spalat. totusi usile sunt practica pt. ca culiseaza, la fel si hayonu in loc de impracticele usi laterale de la Logan!!

  • ali, luni, 26.11.2007 21:49
    kangoo

    uritel foc!

  • Vali, miercuri, 28.11.2007 14:15

    E o masina utilitara, deci utilitatea primeaza. Eu nu dau mii de euro pe super smecherii la masina pe care o conduc la servici. Hmmm...cred ca multi dintre cei care comenteaza au multe frustrari sau sunt niste pustani care privesc reviste cu supercaruri In rest e o masine bine echilibrata si cu aspect modern.

  • tAno, sâmbătă, 01.12.2007 05:15
    parerea mea

    pentru Pesso... A fost primul model in care a intrat europaletul, spre deosebire de conurenta la care nu intra. Concurenta: Peugeot Partner, Fiat Doblo, Citroen Berlingo, Opel ComboTour si Volswagen Caddy. Problema in marea majoritate a concurentilor nu erau la lungime si latime ci la inaltime... pentru Alex... Ai perfecta dreptate, arata mult, mult mai bine la interior decat modelul actual pentru jazzboy... Kangoo-ul face parte din clasa utilitarelor mici, iar pe talon la modelul cu geamuri (asta de persoane) scrie asa ”autoturism cu utilizari multiple”. Utilitarele mici au fost intotdeauna impartite in 2 categorii (cu diferentieri mai mult sau mai putin evidente intre cele 2 variante - excluzand aici inlocuirea unui geam cu o tabla): utilitara si autoturismul de familie (de plecat in concediu). Pentru Vali... utilitara a stat intotdeauna la limita inferioara a confortului interior, pe cand ceea ce vezi tu in poze este ”masina de concediu a familiei”. Si pana acum utilitara a avut un singur airbag, fara aer conditionat (si era optional doar la cateva modele!), etc., masina de familie avea doua airbaguri standard alta sonorizare (4 boxe), alt confort. Masina prezentata de cei de la Renault e masina de concediu cu 6 airbag-uri, varianta de marfa cred ca n-are airbag-uri pentru europalet... ;) (+) confort si aspect interior - evoltie mare fata de modelul precedent. (+) dotari mult peste ce avea standard modelul precedent (-) aspect exterior (mai tine si de gustul fiecaruia) care nu e asa atragator...

  • karatemaster, vineri, 14.12.2007 08:23
    kangoo

    doamne...unde le-o fi plecat designerii la renault...utilitare, berline, urate cu draci...pai numai daca te uiti la seful de la renault...cu ochelarii aia din anii 50...cred ca se baga si ala in design ca becali in fotbal

  • Corsiknu, sâmbătă, 29.12.2007 17:58
    Noul Kangur

    Sufera ...din pakte..si mai departe la aspectul e exterior..pregatesc..un face-lift?!! Pare cam ponosita...interiorul arata ..ceva mai binisor...recomandam un bord profilat catre scaunul soferului..nu foarte mult..dar dadea o tenta ma i calda...ocupantului de la volan...se putea si mai bine...!!!

  • fc brasov, marţi, 10.06.2008 19:13
    masina este cu 35%mai atagatoare

    se vede ca francezi asi vad doare de ograda lor kangoo-ul asta noi se vede ca are multe imbunatatiri atat la exterior cat si la interior un interior modern foarte atragator se vad diferentele in timp ce la noi sandero este logan pur in afara de exterior care este mai frumos mai rotunjit in rest logan aceleas optiuni aceleas butoane exact la fel ca la logan un inteleg la ce la mai scos ca este o masina de marime mica atat in rest logan asta e asa e cand te conduc altii

  • fc brasov, marţi, 10.06.2008 19:28
    si inca ceva

    kangoo conduc eu la servici tot timpul sunt pe traseu cu ea fac cam 300 de km zilnic si are 100 de mii de km la bord dar credetima o singura problema am afut la motor minora nu mai facea contact borna la baterie si se tot oprea motorul dar e borna practic nu motorul e de vina in rest roti mai nimik de 2-3 ori niste verificari este o masina de drumurile noastre

  • licri, vineri, 27.06.2008 19:25
    oare chiar asa e?

    ...apreciez la kangoo garda la sol care nu stiu daca o mai regasesti la o alta masina dina clasa ei. Dar oare performantele privind consumul chiar asa or fi? Maasina e destul de mare.