OFICIAL: Renault Fluence, noua fata a lui Megane Sedan

Publicat luni, 31.08.2009 11:13 de Bogdan Mirică, Mircea Meșter

Renault prezinta modelul Fluence, cel care are rolul de a duce mai departe recordurile de vanzari ale actualului Megane Sedan.

Asteptarile fanilor Renault care s-au bucurat de varianta sedan a modelului Megane au luat sfarsit astazi. Constructorul francez a dezvaluit oficial primele imagini si informatii ale noului Fluence, urmasul popularului Megane Sedan, asteptat sa debuteze live in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Modelul francez promite mai mult spatiu decat fratele sau hatchback multumita dimensiunilor generoase: lungime 4.62 metri, latime de 1.80 metri, inaltime de 1.48 metri si ampatament de 2.70 metri. Aceste coordonate se traduc intr-un spatiu suficient pentru toti cei cinci pasageri (cel mai mare din clasa sa) si intr-un volum al portabagajului care poate ajunge in conditii normale pana la 496 de litri.

Pentru a veni in intampinarea clientilor cu nevoi diferite, Renault pune la dispozitie doua motorizari pe benzina si doua diesel-uri. Entry level-ul gamei va fi asigurat de unitatea de 1.6 litri 16 valve si 110 cai putere, cuplat la o cutie de viteze automata sau manuala. Varful de gama va fi asigurat de motorul de 2.0 litri 16 valve si 140 de cai putere, completat de o transmisie manuala sau de o transmisie continuu variabila CVT, care va fi disponibila ulterior lansarii de pe piata noastra.

Propulsoarele diesel, care sunt de fapt derivate ale unitatii de 1.5 litri dCi, emit 119 g/km si poarta semnatura eco2, specifica Renault. Cel mai economic motor din gama Renault Fluence va fi fara indoiala cel regasit pe versiunea 1.5 dCi de 85 cai putere. Optiunile diesel vor fi completate de versiunea 1.5 dCi de 105 cai putere.

In 2011, fanii modelului francez se vor putea bucura si de o versiune electrica in gama Fluence, despre care nu exista momentan prea multe detalii.

Spre deosebire de predecesorul sau, Renault Fluence nu imprumuta mai nimic din designul variantei hatchback, prezenta deja pe piata autohtona. Un singur lucru ramane insa neschimbat: lista de dotari standard foarte bogata.

In materie de siguranta, sedanul francez vine echipat cu ABS cu repartitor electronic al fortei de franare, Asistenta la Franarea de Urgenta si aprindere automata a avariilor, centuri de siguranta cu pretensionare si limitator de efort pentru locurile fata, airbag sofer, airbag pasager, doua airbaguri laterale torace si doua airbaguri tip cortina, senzor de cuplare a centurii pentru locurile din fata si tetiere de generatie noua.

Cum era si normal, de productia noului model Renault se va ocupa, ca si in cazul generatiei trecute, uzina de la Bursa, Turcia, unde francezii au investit 110 milioane de euro pentru asamblarea lui Fluence. Modelul va fi vandut momentan doar pe trei piete: Rusia, Turcia si Romania. In tara noastra, Fluence va debuta pe strazi in luna noiembrie a acestui an.

  • ALX.CT, luni, 31.08.2009 11:28

    Arata bine, daca nu ma insel avea si Samsung un model asemanator (SM xx ??) pe piata coreeana. Ca seamana putin. Keep up the good work Renault !

  • f1loredana, luni, 31.08.2009 11:37
    megane

    per total arata bine, dar spatele mi se pare a fi de masina low cost. Linia laterala arata excelent(cel putin din poze). Ca o concluzie nu cred ca va avea vanzarile pe care le-a avut megane 2, care, parerea mea a fost una din cele mai frumoase masini la timpul ei.

  • LEE, luni, 31.08.2009 11:39
    SM 3

    ~ SAMSUNG SM 3

  • abc_e?, luni, 31.08.2009 12:15
    megane

    Mai bine arata modelul vechi

  • Megane, luni, 31.08.2009 12:15
    absolut superba !

    eu mi-as lua viitorul Megane cu motor 1.5 dCI 105 cp si cutie in 6 trepte :)

  • pacientu de la morga, luni, 31.08.2009 12:19
    BRAVO RENAULT !

    trece greu timpul pana in noiembrie... sa-l lanseze acuuuuuum !!! ca l-am vazut ! stiu ca-l au in Romania!

  • URAGANU, luni, 31.08.2009 12:27
    franceji iar

    Urata cu spume, ca majoritatea franceJilor. Defapt loganu e mai frumos ca asta :))

  • Mircea, luni, 31.08.2009 12:29
    Imi place !

    cred ca ii sta bine pe orice culoare :)

  • razvan, luni, 31.08.2009 12:29

    nu inteleg de ce le tot schimba numele.....

  • xss, luni, 31.08.2009 12:33

    bai "uraganule" iar ne-ai adus mirsul tau de ceapa stricata ? mai bine, stai la playstationul tau linistit... Masina este pentru oameni stilati, cu clasa, nu pt elemente ragaitoare ca tine...

  • Cla, luni, 31.08.2009 12:34
    Renault

    arata bn....

  • Fluence, luni, 31.08.2009 12:47

    @razvan Ce nume "tot schimba" mah ?! Megane Fluence ! Ce-i asa greu de primit ? Exista familia MEGANE compusa din Coupe, Bicorp (hatchback) si Fluence (masina in 3 volume) .Nu e loc de confuzie! Pe langa asta sunt si alti constructori care si-au schimbat partial sau integral denumirile masinilor din gama proprie.

  • Castravetele, luni, 31.08.2009 12:48
    haha

    frumos.... primele piete vor fi Romania, Rusia si Turcia. Oare de ce nu se incumeta si in tari mai civilizate? Sper sa nu mai fiu nevoit sa ma urc intr-un Renault vreodata!

  • Tokyo, luni, 31.08.2009 12:57

    @castraveti cu varza N-o sa ai tu norocul asta sa conduci un Megane, nici daca o sa-ti ploua cu fructe in cos... Rusia, Turcia tari necivilizate?! halal cultura !

  • Cosmin, luni, 31.08.2009 13:04
    corcitura

    Proiectat de coreeni, facut in turcia cu tehnologie franceza. ce poate fi mai praf ca asta?? iar o sa isi cumpere romanii cu nemiluita ca, de, e frantujasca (intentionat J) si are portbagaj mare, n-are cum sa nu fie buna, si iar tipa pe forumuiri ca si-au luat 1.6 si ii consuma 13 in oras, ca se strica de pe o zi pe alta... luati-va masini nu corcituri

  • lvd10, luni, 31.08.2009 13:09
    Megane Fluence

    Super frumoasa masina; o astapta cam de multicel toata suflarea posesoare (iubitoare) de Renault Megane Sedan si cred ca asteptarea a meritat; arata bine in poze sa o vedem si live si sa incepem sa facem calcule : vindem actualul Megane II Sedan + cat pt un Fluence?

  • Vasi, luni, 31.08.2009 13:13
    @Cosmin

    Scrii ca sa te aflii in treaba ! Fara a avea cunostinte in domeniu te apuci sa bananai aiurea... tipic romanilor needucati... Megane Fluence a fost proiectat si testat in Technocentre, FRANTA si la centrul RTR din Romania.

  • yanu, luni, 31.08.2009 13:14
    ....

    Arata interesant, cu toate ca arata ca o coreeana dar renault ne-a obisnuit cu schimbari de stil de-a lungul timpului... Mult succes....

  • `, luni, 31.08.2009 13:18

    eu cunosc un Cosmin, dar lucreaza pentru volkswagen... nuuuu, n-ai cum sa fii tu ala ! calculatoarele nu sunt punctul lui forte...

  • aLx, luni, 31.08.2009 13:29

    @razvan Ce nume "tot schimba" mah ?! Megane Fluence ! Ce-i asa greu de primit ? Exista familia MEGANE compusa din Coupe, Bicorp (hatchback) si Fluence (masina in 3 volume) .Nu e loc de confuzie! Pe langa asta sunt si alti constructori care si-au schimbat partial sau integral denumirile masinilor din gama proprie si tu alt destept! De fapt e Renault Fluence.Din Megane Sedane a devenit Fluence.big sh*t

  • Ciprian, luni, 31.08.2009 13:36

    Eu am acum un Megane Sedane 1.6 16v si imi scoate consum de 9.8% in oras, ceea ce mi se pare f bine... eu merg normal, schimb la 2500 rpm... n-am avut nicio treaba cu ea, da acum am 4 ani cu ea si chiar ma gandesc s-o schimb cu ce vad aici. Sa vedem insa pretul !

  • first_yoyo, luni, 31.08.2009 13:39
    mda

    nu stiu ce sa zic, interiorul este misto, dar la exterior, hmmm, inca ma abtin, trebuie sa il vad live inca imi place al meu M2 Sedan, dar pe viitor, in functie de preturi cine stie, never say never. desi este un samsung la baza, un samsung cu bord de M3. totusi parca as fi oprit si farurile originale de M3

  • ., luni, 31.08.2009 13:40

    alx... va fi MEGANE Fluence.

  • pesso, luni, 31.08.2009 13:41
    Asteptare

    Frumos! Oricum la noi nu au lansat inca nici Estate-ul de la Megane,care in Franta se vinde de vreo 3-4 luni,va dati seama ca Fluence se va lansa la noi probabil in primavara si poate si cu gama de motoare Tce!

  • shyck, luni, 31.08.2009 13:44
    @first_yoyo

    AGREE, indeeeeeed

  • salcia, luni, 31.08.2009 13:55
    Se va lansa in curand

    In octombrie, din cate stiu, Fluence, si in septembrie sau octombrie Mégane Estate.

  • Marius, luni, 31.08.2009 14:18
    Renault Flunce

    Nu are nici o legatura cu familia Megane; o sa fie un model mai low-cost. Cat despre ragaitorii de ceapa germana si ceilalti asemenea, mai bine s-ar abtine de la comentarii decat sa se faca aiurea de cacao.

  • ZZZ, luni, 31.08.2009 15:13
    Numai bun de mers la gratar...in fata blocului

    Un Samsung pt Europa de est => calitate pt Europa de est. Made in Turkey. Va fi numai buna pt romani ca o sa aiba suspensii de drumuri grele si portbaja maaare sa incapa toata varza si castravetii. Angajatii Redac va asteapta in service.

  • Etienne, luni, 31.08.2009 15:23
    Fluence

    Seamana destul de bine cu prima generatie Megane Sedan. Nu e urata, dar subscriu celor care au afirmat mai sus ca generatia precedenta era mai frumoasa (pacat ca doar frumoasa).

  • DA DA !, luni, 31.08.2009 15:25
    @ZZZ

    daca va e ciuda de calitatile Megane-ului de pana acum, sa vedeti ce ciuda o sa va fie cand o sa apara in realitate Renault Fluence...

  • Semtex, luni, 31.08.2009 15:33

    De aratat , arata bine; interiorul e reusit, sper sa fie si spatios... acum mai ramane de vazut pretul, dar aici Renault ne-a surprins intotdeauna placut :)

  • Carlos82, luni, 31.08.2009 16:31

    am inteles ca in spate spatiul pentru trei pasageri este foarte mare si ca are dotari de pe Laguna Privilege la preturi foarte avantajoase:)

  • Andrei, luni, 31.08.2009 16:34

    Foarte eleganta ! Imi place !

  • Car Specialist, luni, 31.08.2009 16:54
    Fluence nu este noul Megane Sedan

    Asta e o mica porcarie de automobil, gen Renault Symbol. Nici pe departe nu este noul Megane Sedan, dupa cum au afirmat o serie de jurnalisti mai mult sau mai putin diletanti. Este doar un model low-cost, care le va potoli pofta de Megane Sedan celor ce nu au venitul necesar pentru a si-l permite.

  • benzinaru', luni, 31.08.2009 18:03

    slabutz............aduce putin a Accent:(:(

  • Dexter, luni, 31.08.2009 18:18

    benzinarule iar ti-ai pus ochelarii de distanta?

  • you_hoooo, luni, 31.08.2009 21:38
    fluenza

    Spunea cineva ca posesorii de Megane Sedan astepta sa-l schimbe cu asta nou. Intrebare: DE UNDE BANI??? Acum e criza!Si sa inteleg ca e slaba Megane Sedan!!!? Sau asa sa fiti la moda!??! Oricum il si astepta concurenti redutabili: Chevrolet Cruze, Toyota Corolla, Ford Focus Sedan, Skoda Octavia; stiu ca voi supara fanii pateului de rata servit intr-un restaurant din Antalya cu chelneri coreeni :))

  • Vasi27, luni, 31.08.2009 23:26
    @you_hoooo

    De unde bani? Daca nu stii tu cum se obtin banii sau esti trantor, nu inseamna ceilalti sunt ca tine ! Exista solutii de finantare in leasing financiar / operational unde societatile isi pot deduce cheltuielile, sau credite auto pentru cei capabili si muncitori... mai sunt si cei care vin cu bani cash din diferite tranzactii... criza e o scuza pentru cei slabi care s-au invatat sa li se planga de mila ! solutii sunt ! creier sa ai ! Tu ce ar trebui sa intelegi, e ca esti prost ! dar pentru asta trebuie sa-ti mearga cat de cat mintea... in occident, unde exista o cultura a automobilului cu adevarat dezvoltata, oamenii isi schimba masinile la fiecare 3- 4 ani, nu pentru ca ar avea vreo defectiune, ci pentru ca sunt depasite moral. Fluence e nou venit pe piata, iar eu spun ca rivalii sunt cei care ar trebui sa-si faca griji pentru ca masina asta are in spate multe atuuri si o experienta vasta a Renault-ului pe segment. Nu e de joaca! E foarte porbabil sa apara o ieftinire a modelelor concurente Fluence-ului, imediat dupa lansarea acestuia in Romania.

  • you_hoooo, marţi, 01.09.2009 00:17
    @vassi27

    bai baiatule totul a fost o ironie; faptul ca ma faci prost nu pot sa-ti zic decat multumesc, la fel! sincer nu ma interseaza subiectul asta; am vrut sa vad cat se ofenseaza altii; se vede ca planu' mi-a mers! in plus daca nu lucram in domeniu nu stiam ce sa fac in domeniul finantarii..... uups! multumesc de sfat, nu stiam! afla ca legea s-a schimbat legat de ducerea tva-ului in cazul firmelor iar pesoanele fizice au prea multa frica sa ia un credit nestiind ce le rezerva viitorul; si ca sa stii criza mi-a adumai multe beneficii decat de ex anu' trecut! stai linistit inca nu am ajuns la o cultura auto asa cum e in Vest, nu stau in alte tari ca sa nu vad ce se intampla; daca vrei sa avem o confruntare legata de cultura auto... astept o provocare; oricum forumurile astea sunt doar pentru a ne injura si nu de a ne respecta parerile; si oricum nu ma vei determina sa accept ceea ce vrei tu, am propriile pareri... sincer legat de '' amenintarea'' ca trebuie sa-si faca concurenta griji, stai linistit toata lumea are loc sub soare; cred ca inca mai exista concurenta ai vrea tu sa fie monopol.... si legat de marci auto caut tot ce inseamna individualism, lucruri care nu le are toata turma... chestia asta chiar e o mare banalitate!!!

  • krm, marţi, 01.09.2009 01:04

    o masina foarte urata... nu inspira absolut nimic...pacat

  • jiji, marţi, 01.09.2009 10:46
    hidoasa!

    ce teapa de dacie!!

  • Vasi27, marţi, 01.09.2009 11:38
    =))))))))))))

    Te mai si lauzi ca esti in domeniul bancar. Citeste legea leasingului financiar si operational, ca esti varza ! In cazul leasingului financiar, masina care apare in evidenta utilizatorului, are TVA-ul, asigurarea CASCO si dobanda si deductibile fiscal, mai putin capitalul, iar la incheierea contractului exista optiunea de cumparare. Amortizarea se deduce si ea, dar IN TIMP la leasingul financiar (nota: TVA-ul nu e deductibil deocamdata si ptr valoarea reziduala). Pentru leasingul operational, rata sau chiria este deductibila INTEGRAL, riscurile aferente realizarii valorii reziduale si amortizarii urmand sa fie preluate de finantator la expirarea contractului. Operationalul mai prezinta avantajul ca masina nu apare in contabilitatea utilizatorului, deci nu-i afecteaza gradul de indatorare pt obtinerea altor finantari. Cand m-am referit la deduceri fiscale, m-are referit STRICT la leasing, nu si la plata cash sau credit ! Esti terminat ! Ia uitati aici rationament ! "N-o sa-mi iau Fluence, pentru ca va avea toata lumea, deci e masina proasta". Sau poate te deranjeaza ca e un model asemenator, numit Samsung SM3 la 8000 de km distanta, nu? @jiji sper sa nu faci copii, ar fi pacat sa infectezi lumea cu prostia ta !

  • Vasi27, marţi, 01.09.2009 11:44
    @automarket

    iar mi-ati editat comentariul ? :))

  • vlad, marţi, 01.09.2009 15:25
    cahhh

    megane 2 sedan a avut un design acceptabil, insa inlocuitorul ei este si va fi un mare esec! design ul banal, motorizari medii, nici macar acel 1,4 tce de care zicea unu' mai sus! am vazut multi ofensati pe aici, dar pot concluziona: aceasta masina este doar pt cei cu cunostinte minime in domeniu! DAR... TREBUIE SA FACA SI RENAULT PROFIT PE SEAMA CUIVA, NUU?!! HAHAHAHAHA

  • george, miercuri, 02.09.2009 19:32

    Faliment Renault in 2 ani!

  • Vasi27, joi, 03.09.2009 09:50
    Reeditarea succesului

    Numai copiii de 15, 16 ani pe aici... :)) ceva care sa solicite mai mult de 2 neuroni, nu puteti posta? Motorizarile Renault sunt testate si paratestate si si-au dovedit performantele in materie de consum, emisii co2 si putere dezvoltata. Asa ca degeaba aruncati voi verzi si uscate... oamenii inteligenti isi dau seama bine de situatie... vanzarile mari se vor face exact pe motoarele astea: 1.6 16v, 1.5dci 85cp si 105cp; 2.0 16v la 140cp mai putin.

  • brrrr, vineri, 04.09.2009 09:33
    PALIO PALIO PALIO

    frumos acest FIAT PALIO :)))

  • axn, sâmbătă, 02.01.2010 12:01
    megane

    am un megane si nu am avut probleme de3ani schimb ce este de schimbat si in rest dai bataie. r RM the best

  • axn, sâmbătă, 02.01.2010 12:09
    megane

    arata bine si cu un motor de1,8 150hp ar fi cel mai bun.

  • Maryo, duminică, 28.02.2010 10:44
    fluence

    am luat un fluence dci 105 cp, se comporta excelent,consum super este o masina pentru familisti cine vrea andrenalina sa-si ia BMW.