OFICIAL: Viitorul Volkswagen Passat, disponibil doar în variantă break. Livrările încep în toamnă

Publicat joi, 23.03.2023 11:15 de Tiberiu Safta

Volkswagen a confirmat oficial că viitoarea generație Passat va fi vândută exclusiv în variantă de caroserie break. Noul model va fi construit în Slovacia, iar livrările vor începe în toamna acestui an.

Anul trecut, Volkswagen a retras din producție varianta sedan a actualei generații Passat. Astfel, modelul de clasă medie, care a fost și cel mai bine vândut model în Europa, în segmentul său, este disponibil doar în varianta de caroserie break Variant.

În 2023, Passat urmează să primească o generație nouă, ultima care va fi oferită cu motoare termice. Toate detaliile despre viitorul model pot fi citite

aici. Acum, constructorul din Wolfsburg a confirmat că viitoarea generație va fi disponibilă exclusiv în varianta break Variant. Informația a fost confirmată chiar de către CEO-ul mărcii, Thomas Schafer.

Viitoarea iterație a lui Passat va fi dezvoltată împreună cu noua generație Skoda Superb, și aceasta programată să apară în acest an. Astfel, cele două modele vor fi și mai apropiate din punct de vedere tehnic. Modelul cehilor va fi oferit în variante de caroserie break și liftback. De asemenea, atât viitorul Passat, cât și următorul Superb vor fi asamblate la aceeași uzină din Bratislava, Slovacia.

La final, Schafer a mai confirmat că livrările noului Passat vor începe în septembrie. Așadar, ne putem aștepta ca lansarea noului model să aibă loc la sfârșitul primăverii sau chiar la început de vară.

via Automotive News Europe

  • Andrei, joi, 23.03.2023 12:43

    Au înnebunit?? Ei nu știu ca romanilor le plac sedanurile? Limuzinele. Sa își arate statutul social.

  • Dutz, joi, 23.03.2023 15:26

    Multora ne plac combi, am avut doar combi, MPV sau SUV, si nu cred ca voi alege vreodată un sedan. Pe de alta parte sunt tari cu muuulte masini si nu vezi un combi, sau foarte, foarte rar. Chiar nu văd rostul avidității tale in contextul in care in România sunt destul de multe combi si nu doar SH. WV a făcut a alegere cerută de piața ca asta vor producătorii sa vândă.

    Dutz, joi, 23.03.2023 15:40

    acidității nu avidității (scuze)

  • Seriff, joi, 23.03.2023 15:32

    O masina corecta, 2.0 diesel este un motor fantastic, putere suficienta, autonomie imensa, fiabilitate excelenta, mult peste ce ofera orice mizerie cu baterii si stecher.

  • Dutz "noaptea NU bate vântul", joi, 23.03.2023 15:45

    VW a făcut ce cere piața, desigur, dar piața de afara. La noi nu se vând direct, la noi vin după 25 de ani, 90.000 km reali-reali.

    Dutz, vineri, 24.03.2023 00:11

    Tu ești tot cu vânturile si starea meteo… clar nu poți mai mult. Sunt o grămada de combi noi in Romania inclusiv de la Dacia, care circula si noaptea…?;)

  • Mihai, joi, 23.03.2023 15:47

    In ceea ce priveste piata europeana de breakuri cifrele sunt seci. Suedia, Germania, Cehia si Finlanda (tari amarate, fara nici un fel de traditie in industria de automotibe si fara nicio legatura cu lumea auto) absorb in jur de 90% din toate masinile de acest tip vandute in Europa. Restul e can-can si idei rroma - estice conform carora breakul e nasol ca seamana cu drikul si ca iti put in habitaclu zaibarul si varza murata pe care le cari de la tara de sarbatori.

  • unu altu, vineri, 24.03.2023 10:18

    Intr-o lume sortita statului in chirie, si nu vorbesc doar de Romania, clar ca se vand mai multe masini break decat sedan. Tra sa iti poti cara catrafusele dintr-un loc in altul fara sa inchiriezi o duba, ca ai multe haine dar tu ai masina coupe.

  • Seriff, vineri, 24.03.2023 13:33

    @unu altu, genial, ai gasit tu explicatia pentru break-uri? Te-ai gandit ca sunt oameni care poate merg des in excursii, plimbari, nu toata lumea se duce cu masina pana la Lidl si inapoi ca tine.

  • @Seriff, vineri, 24.03.2023 14:28

    ca sa iti dau si tie partea ta de dreptate, pentru cei care merg des in excursii si la drum lung, in combinatie cu breakurile sunt pretabile motoarele diesel si chiar ii felicit pe cei care au ales motoare diesel si le folosesc pentru asa ceva, acolo este dieselul in elementul lui. in schimb aia care pornesc un motor diesel doar ca sa duca pana la lidl sau la job, ca au auzit ei ca dieselul consuma putin si le pica blazonul sa urce in tramvaiul care le trece chiar pe sub geam, aia categoric au ales masina gresita si o exploateaza gresit. in situatia asta, o electrica s-ar impune ca solutie logica. iar pentru cine se regaseste intre cele 2 situatii de mai sus: o hibrida. zic asta in exemplificarea ideii tale de ieri-alaltaieri, cum ca suntem diferiti si avem nevoi diferite. sper ca si crezi in ea, n-ai zis-o doar ca sa dai bine.

  • Seriff, vineri, 24.03.2023 16:36

    @14:28, aici sunt perfect de acord cu tine, doar ca depinde de situatia fiecaruia, poate nu isi permit toti cate 2 masini si nu au neaparat un tramvai cu care sa ajunga unde au treaba. Sunt foarte multi oameni care lucreaza in exteriorul orasului si transportul in comun nu ii ajuta cu nimic. Acum ca sunt unii care se duc la paine cu masina 1 km, aia e partea a doua, nu ai cum sa fii atat de comod.