OFICIAL: Volkswagen are propria divizie de performanta - R
Volkswagen R este numele diviziei de performanta a constructorului german, care se va ocupa de modificarea si personalizarea modelelor existente in gama.
Dupa dezvaluirea modelelor Scirocco R si Golf R, anuntarea oficiala a infiintarii unei divizii separate de performanta in cadrul Volkswagen era doar o chestiune de timp.
Constructorul german nu a mai prelungit asteptarea fanilor si a confirmat zvonurile: cele doua modele sportive inaugureaza divizia R Gmbh, responsabila de viitoarele versiuni de performanta ale modelelor Volkswagen si de pachetele sportive. Pe viitor, in interiorul atelierului de performanta vor lua nastere viitoarele pachete sportive R Line si viitoarele kituri personalizate Volkswagen Exclusive.
Noua infiintata R Gmbh va fi autonoma, la carma diviziei, in fotoliul de general manager mai exact, urmand sa se instaleze Ulrich Riestenpatt gt. Richteer. Acesta va conduce amplasamentul de la Warmenau, situat in apropiere de Wolfsburg, unde va activa o echipa compusa din 350 de oameni, special instruiti pentru programele de personalizare si modificare.
Richter a declarat, cu ocazia investirii, ca vehiculele ce vor lua nastere la Warmenau "vor contribui la emotionalizarea si cresterea brandului Volkswagen".
Nasterea diviziei Volkswagen R este rezultatul unei cresteri a cererii inregistrate pe segmentul vehiculelor de performanta si pe cel al modelelor personalizate. Pe viitor, constructorul german intentioneaza sa adauge liniei R o serie de modele noi, precum Polo, Jetta, Touareg si poate chiar Beetle.
via | autoblog
-
Stelian_Opincariu, marţi, 16.03.2010 17:35
Sunt mai mult ca sigur ca Opel OPC este peste R-ul de la VW! Go for it american dream Opel! weeeeee!
-
ALEX, marţi, 16.03.2010 17:44MDA
Iar concurenta interioara , de ce sa imi cumpar un A3 cand asta arat bestial si merge destul de bine . VW face orice ca sa vanda , AUDI la fel . Au concurenta interioara la mai multe modele .
-
@RS, marţi, 16.03.2010 18:29interesant puct de vedere
2.0 TSI 270 e motor terminat, si depasit? Si preluat de unde? Informeaza-te TSI e dehnologie dezvoltata de VW, pe s3 e 2.0 TFSI. Si tehnologiile preluate de pe Audi gen Adaptive DCC, ce au? De ce nu sunt bune? Ca altii nu au, probabil. Stai jos si nu mai face pe desteptul.
-
@ @RS, marţi, 16.03.2010 18:39
nu exista 2.0 tsi, acel 2.0 este tfsi si este preluat de pe s3...iar s3 a aparut de ceva ani pe piata. Astia de la VW-Audi impart pana si butoanele de la geamurile electrice (ex. butoanele de pe golf le gasesti pe r8, cauta la imagini in google) si tu vrei sa faca 2 motorizari diferite, astia care nu sunt in stare sa faca un interior nou, sau ceva inovator....cate inventii au amaratii astia si cate inventii au alte marci, fi serios.
-
galmea, marţi, 16.03.2010 19:02@@RS
Tu vorbesti serios? Am inteles nu iti place nu cumperi...nu moare nimeni de grija ta si cu atat mai putin vanzatorii de VW/Audi. Poate tu ai bani de Spyker ceva :)). LOL
-
ZZZ, marţi, 16.03.2010 20:29Nu e el de Spyker...trebuie ceva mai bun
Nu ca Spyker foloseste motor 4.2FSI de la Audi care e un motor terminat si depasit, poate ca vrea un Gumpert Apollo...ah dar si ala foloseste acelasi motor....dar poate vrea un Veyron, ptiu....ca si ala tot Vag e. Mama lor de amarati care au inventat TSI si DSG.... Pana la urma ii recomand un 458 Italia, pe credit, si cu ceva noroc o sa apuce macar nepotii sa sa plateasca rata reziduala.
-
Ion, marţi, 16.03.2010 20:41Daca nu erau expertii
Sunt sigur ca vw citeste acest forum de specialisti si dupa aia se intalnesc si zic "bai frate ce ne-a zis RS si stelian ce dracu am facut de si-au dat seama de unde stiu astia ca am facut cip tuning pe fomul reno cu expertii de acolo" daca nu ati exista voi noi ne-am fi plictisit dar asa cand ai mintea odihnita...
-
Ion, marţi, 16.03.2010 20:44pt.cretinoizi
Mi-am adus aminte.......mi-a zis un mecanic care repara masini cu paintu din windows (are el niste scheme ascunse) el a auzit de la un var de-al unui vecin care mergea o data cu bicicleta si i-a auzit pe unii care stateau la trecerea de pietoni ca aceste motoare nu sunt fiabile ca sunt prea puternice pt cilindrea lor.....e adevarat???
-
Vasile, marţi, 16.03.2010 20:45
Cum poate sa arate masina asta .......de vis ca si performantele
-
ene, marţi, 16.03.2010 21:03motoare terminate
pentru voi nu poate fi nimic mai bun ca motorul de pe logan ...hai pa
-
RS, marţi, 16.03.2010 21:07ma scuzati ca s prost!
Sunt un prost si nu stiam ca VW si AUDI apartin aceleuias grup vag, doar ca acolo vw detine audi si nu invers. Deci am fost foarte prost cand am zis ca vw ia ce arunca audi si nu m am gandit ca este si vorba de marketing la mijloc. Si chiar daca nu ma intereseaza stirea trebuia sa tac si sa nu o citesc nu sa comentez aiurea...dar sunt prost si nu am facut asa.
-
Sorin, marţi, 16.03.2010 21:42divizia R
lasand discutia despre tehnologie ce are si ce n-are vw, pe mine ma agaseaza numele "diviza R" cred ca toate companiile auto au o varianta r pentru masinile lor, nici un pic de creativitate in asta. la bmw M-ul are o semnificatie istorica, are un grup de culori care arata mai viu, la VW e un R pe fond albastru. si R-line pentru masinile personalizate puteau sa schimbe ceva sa-l faca mai atractiv, mai musical, orice, daca faceau din GTI divizie de peroformanta era mai reusit desi nu era complet a lor (au mai fost si alte masini GTI inafara de VW), VW parca sunt prea conservatori, desi eu nu sunt clientul clasic de VW deci nu e pentru mine. nu zic ca sunt singurii , doamne fereste, sunt destule exemple de masini si versiuni de performata sau chiar divizii de performata numite aiurea, dar VW sunt europeni, si eu in ignorata mea fata de alte continente, consider ca masinile europene sunt cele mai tari, deci si companiile europene sunt cele mai tari.
-
george, marţi, 16.03.2010 22:02TE SCUZAM CA ESTI PROST!
@ RS N-ai nici o vina pentru asta...Nu te scuzam insa ca esti prost de gura, lucru pe care l-ai recunoscut tu insuti...Si daca tot te-a lovit sinceritatea, macar ai putea sa recunosti ca esti foarte foarte prost... Tu nici nu citesti stirea bine si iti pui intrebari din astea de gradinita de copii cu nevoi speciale: "Pentru ce le trebuie 350 de oameni cand ei tot ceea ce fac este sa ia motoarele terminate si depasite tehnologie de la Audi si sa le puna pe VW?” 350 de oameni se ocupa cu “programele de personalizare si modificare” (echivalentul pretentious pentru “tuning”) a unui numar de modele din gama VW, nu fac doar transplant de motoare!...In caz ca nu stiai, pe langa motor, o masina de performanta are nevoie, de exemplu, si de niste frane destepte, de niste suspensii dibace, o aerodinamica smechera si niste setari speciale ale motorului si cutiei de viteze. Asta ca sa vorbim de partea functionala. Daca intram si pe partea de estetica, deja ne pierdem in detalii... “Motoare terminate si depasite tehnologic de la Audi si sa le puna pe VW”...Daca nu spuneai chiar tu ca esti prost, te suspectam de rea vointa...Pai daca VW detine Audi, dupa cum tu insuti afirmai un pic mai sus, cum se face ca VW ia motoare de la Audi?!?!? Pana la urma, cine de la cine ia si ce? Si, concret, de ce este un motor de 2000 cmc de 270 CP EURO 5 terminat si depasit tehnologic? @ Sorin Clientul de « R » cauta ceva anume la masina respectiva…Daca nu-l deranjeaza pretul (nu exagerat fata de concurenta dar mare fata de masini mai cuminti), suspensia relativ rigida si scaunele tari si destul de inconfortabile la drum lung, cu siguranta lipsa unei dungi colorate pe botul/fundul masinii nu va fi o problema. Daca tu vrei fluturasi si dantele pe masina, ia-ti un Beetle. Are si vaza la bord in care poti sa-ti pui floricele...
-
dice, marţi, 16.03.2010 23:21uuuu
nu prea inteleg ce i-a determinat sa faca :"propria divizie de performanta - R" ,acum pe timp de criza sau pur si simplu sa se mai spuna ceva incitant de Volkswagen.Astept "propria divizie de performanta-rs"pt skoda cand va trebui sa se auda ceva si de marca mai "saraca".Deci publicitate poate ma insel insa e foarte ciudat momentul anuntului
-
Turbo, miercuri, 17.03.2010 11:45@Dice - Corect, publicitate
De fapt VW a mai facut ordine prin birocratia implicita: cei care lucrau pentru R-uri i-au strans intr-un departament si pe sefu' de echipa l-au facut cu birou. Si au gasit motiv de publicitate gratis. Pentru ca unii frustrati de VW si AUDI au gura mare iar unii fani VW nu pot sa comenteze fara sa se ia de Logan.
-
Ciurik, miercuri, 17.03.2010 12:17De ce nu ma mira?
De ce naiba nu ma mira faptul ca mereu cand apare vw e unu care sa-i faca praf si 1000 care sa se apere...la fel ca razboiul merc vs bmw vs audi. da-le dracu! vw sunt masini foarte fiabile, durabile si cu design foarte conservator. din cauza romanilor nici eu nu sufar vw dar am ochii destul de deschisi incat sa vad ca sunt masini bune. designul nu aduce niciodata nimic nou insa la partea de motoare sunt de parere ca sunt cei mai buni. acuma...astept injurii. serios. chiar astept
-
Sorin, miercuri, 17.03.2010 12:45@ george
citeste mai atent ce am scris pe mine nu ma deranjeaza ce ofera "diviza R" ba chiar apreciez, nu am scris ca vreau dantela sau floricele, pur si simplu mi se pare numele de diviza R fara nici o noima. am fost fan al vechiului R32 si sunt fan al golf R dar nu vad nici o creativitate de marketing in a adauga un R la placuta de identificare a modelului. discutia despre de culori e tot una de marketing (tie ce ti se pare mai interesant, o masina neagra sau una albastra) stiu ca n-are logica imediat ce citesti, dar cand te gandesti o masinia neagra pare mai agresiva, una albastra pare mai cuminte (exceptie subaru impreza STI care arata genial cu albastru dar si cu negru), iar in cazul unei divizii de performanta cred ca trebuie sa te orientezi catre ceva ce ii excita pe potentialii cumparatori.
-
TDI, miercuri, 17.03.2010 14:01corect Maestre...
1.9 TDI - un motor cu 10 combinatii de puteri si pus pe 100 de modele de Vw, Audi, Seat, Skoda. Vreo actiune de rechemare in service? Eu nu am auzit. Deci, jos palaria Vw ... si hai sa discutam la subiect...
-
george, miercuri, 17.03.2010 14:11TI-A DAT CU VIRGULA
@ Ciurik De obicei, 1000 sunt cei care injura VW iar "avocatii" sunt mai putini. Oricum, astia care au aparat VW acum au fost destul de potoliti...Sa-i vezi pe avocatii lu` Honda si ai japonezelor, in general...UAU... Poate n-o sa crezi ce spun dar asta e parerea mea: VW nu e cel mai bun la motoare! Nu e rau de loc, dar pana la locul 1 mai are ceva... @ Sorin Si tie ti-a dat cu virgula... Once again: ceea ce-i "excita" pe cumparatorii de asa ceva este, inainte de toate, demarajul care te lipeste de spatar, frana care iti disloca umarul cu centura si "amprenta faciala" de pe geamul lateral cand te bagi in viraje...Restul (culori exterioare, tapiterii, logo-uri brodate pe te miri unde) e mai putin important... Important este faptul ca Volkswagen-urile R ar putea sa fie ceva mai mult decat niste masini cu niste inscriptii dragute si niste motoare sutite de la tovarasii de haita. S-ar putea ca divizia R sa tinda spre statutul pe care il are AMG la Mercedes...
-
RTI, miercuri, 17.03.2010 16:16R
acum o sa fie un concurent pentru M si AMG :))
-
george, miercuri, 17.03.2010 17:26GREA ROMANEASCA ASTA
@ RTI Cand am facut comparatia de mai sus m-am referit la faptul ca divizia R va fi un fel de "tuner de casa" al lui VW. Daca pastrezi proportiile, nu-i nici o exagerare. Diferenta dintre M-klasse 320 CDI si M-klasse AMG e cam aceeasi ca intre Golf 1.4 si Golf R...
-
george, miercuri, 17.03.2010 17:31FUNNY UPDATE
@ RTI Uite cu ce se ocupa divizia M de la BMW. http://www.automarket.ro/stiri/divizia-m-de-la-bmw-a-creat-prima-sa-bicicleta-29145.html Trebuie ca este mult mai tare decat Golfu` R, nu-i asa?
-
benzinaru', miercuri, 17.03.2010 19:03....
eu zic ca macar scirocco merita un motor puternic la cum arata, macar lafel de puternic ca si GTI sau R32
-
RTI, miercuri, 17.03.2010 21:08georgica
pai UN FEL DE ,,tuner de casa'' o sa si ramana . Nu te agita asa , sa vedem ce scot pe piata, momentan fiind chiar sub OPC
-
george, miercuri, 17.03.2010 21:36YOU POOR DEER...
@ RTI In lipsa de argumente, si tu incerci sa ma subordonezi prin diminutivarea numelui? Ce jenant...ce penibil... Cu extrem de putine exceptii, eu n-am curajul sa dau scris despre viitorul constructorilor auto. In cel mai rau spun ca "are mari sanse sa...". Daca n-ai fi asa de pafarist, poate ca ti-ai da seama ca Volkswagen nu are nici o problema sa faca divizia R mare si tare daca vrea. Bani sunt, tehnologie asijderea... Prin urmare, nu stiu daca esti indreptatit sa-ti dai cu presupusul referitor la cine e deasupra dintre R si OPC...Asta in cazul in care ai auzit la viata ta de masini gen R36 si R50...
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
afara ploua.... cred ca si testul cu Iveco Massif e mai interesanta decat stirea asta Pentru ce le trebuie 350 de oameni cand ei tot ceea ce fac este sa ia motoarele terminate si depasite tehnologie de la Audi si sa le puna pe VW? cum ziceam, haideti mai repede cu Iveco Massif.