OFICIAL: VW Caddy primeşte şi el faţa lui Golf

Publicat joi, 22.07.2010 13:43 de Sebastian Toma

Vehiculul comercial Volkswagen Caddy a primit un facelift care îl aduce mai aproape de gama VW din punct de vedere stilistic. Modelul va fi disponibil în Europa începând cu luna septembrie a acestui an.

La aproape doi ani de la prezentarea lui Volkswagen Golf VI, a venit rândul lui Caddy să primească noua linie stilistică a gamei Volkswagen. Fie că vorbim de Polo, Golf, Touareg, Tiguan sau Sharan, toate modelele din gamă au început să semene din ce în ce mai mult, cu scopul întăririi imaginii de marcă a constructorului din Wolfsburg. În loc să criticăm acest aspect, trebuie să remarcăm design-ul atrăgător al acestui model, care ar trebui să iasă în evidenţă în segmentul pe care luptă Caddy.

Motorizările au fost şi ele îmbunătăţite semnificativ, întreaga gamă având un consum de carburant redus cu 21%. Volkswagen Caddy vine în septembrie cu şase motorizări noi, dintre care patru sunt TDI-uri şi două sunt TSI-uri. Unităţile TDI oferă 75, 102, 110 sau 140 CP. Unităţile TDI de 102 şi 140 CP pot fi cuplate unei transmisii DSG cu dublu ambreiaj şi şase trepte, în timp ce unitatea TDI de 110 CP este disponibilă cu tracţiune integrală, fiind vorba de versiunea 4Motion a lui Caddy.

Versiunile TDI de 75 şi 102 CP din gama Caddy pot fi echipate şi cu tehnologia BlueMotion, care include un sistem Start/Stop şi un sistem de regenerare automată a bateriei pentru a conserva energia pierdută în mod normal în timpul frânării. Atât versiunile diesel, cât şi cele otto din gama Caddy beneficiază de supraalimentare cu o turbină şi de injecţie directă. Motorizările pe benzină se restrâng la un TSI de 1.2 litri care oferă 86 CP sau 105 CP. Cea mai puternică versiune are un consum mediu de 6.6 litri la sută, oferi o scădere a consumului de 21 procente în comparaţie cu versiunea actuală a motorizării echivalente.

În ceea ce priveşte modificările estetice, Caddy a primit şi un set de stopuri modificate şi numeroase elemente noi la interior. Volanul este preluat direct de la Golf, iar ceasurile de bord sunt şi ele revizuite conform noilor modele ale mărcii din Wolfsburg. Materialele utilizate pentru bordul lui Caddy sunt de calitate superioară, iar nemţii oferă în premieră, pentru toate versiunile din gamă, un al doilea rând de scaune care poate fi detaşat complet.

Capacitatea maximă de încărcare a lui Caddy este de 3.030 litri pentru versiunea cu cinci locuri, respectiv 3.880 litri pentru versiunea Caddy Maxi. Modelul a primit becuri de poziţie cu LED-uri în standard şi un sistem ESP de ultimă generaţie pentru toate versiunile de echipare.

Via | Volkswagen

  • mini a1, joi, 22.07.2010 14:53
    aceeasi marie cu alta palarie

    WV e in tratative cu guvernul chinez pentru alocarea a 2000ha de teren pentru construirea unei noi fabrici. Aceasta va avea ca unic scop productia de "fetze" de Golf: grila, faruri, bara de protectie, etc. Urmeaza ca pana in anul 2012 absolut toate modelele scoase de WV sa fie dotate cu unica "fatza" de Golf pentru a nu exista pericolul de a fi confundate cu concurenta. Sic! Pana in anul 2015 vor urma sa preia acasta fatza si Audi, Seat, Porsche, Lamborghini si nu in ultimul rand RR Traiasca si infloreasca mondializarea si eficientizarea pentru propasirea baneasca a ciclopului WV!!! URA! URA! URA! (pe banii credulilor, of course!)

  • marcel, joi, 22.07.2010 15:05

    normal ca are aceiasi fata....va asteptati la altceva??? lenea-i mare...

  • davidjupanu, joi, 22.07.2010 15:18

    asta chiar nu ma mira....ma mira daca nui puneai fata de golf

  • dan, joi, 22.07.2010 15:28
    @ mini a1

    RR este in curtea BMW-ului, poate ai vrut sa zici Bentley

  • ............, joi, 22.07.2010 15:33
    .............

    mie unul imi place cum arata

  • mini a1, joi, 22.07.2010 15:35
    scuze

    am vrut sa zic bentley....parca si DD de la zeroTV tot un VW "redesenat" are, nu? vad un fel de tipar la noi: un anumit tip de oameni un anumit tip de masini.

  • @ mini a1, joi, 22.07.2010 15:43

    Dan Diaconescu are un Rolls-Royce Phantom alb polar .

  • dan diaconescu, joi, 22.07.2010 15:57
    plus un

    Bentley Flying Spur

  • raul, joi, 22.07.2010 16:15

    imi place noua linie de desing.... e mai discreta decat precedenta. Mereu fac ochii mari cand vad ce fel de ciobani lasa comentarii pe aici... acuma prima oara cand urmariti o gama a unui producator si observati ca al, dracu' masinile seamana intre ele.... parca ar avea aceeasi filozofie de desing... parca ar urma niste linii bine definite pentru a avea o identitate de marca.. nimic nu va suna familiar? Desingul lui Bangle nu va irita? sau asemanarea stopurilor si farurilor la Mercedes? Parca abia ati iesit din pestera...

  • Claudiu, joi, 22.07.2010 16:33
    VW Caddy

    VW Caddy are un design clasic ce pune accent pe LATURA PRACTICA . Este o utilitara ! Iar ca fapt divers, cea mai vanduta din Europa la clasa ei . FIAT Doblo este diferit de FIAT Bravo, dar majoritatea italienilor il considera oribil din punct de vedere al designului exterior ( cititi parererile lor pe autoblog.it ) . Acesta este pana la urma cheia succesului celor de la VW, se adreseaza majoritatii populatiei ce este formata din OAMENI NORMALI, ce vor sa-si traiasca viata cat mai decent posibil si fara sa epateze . Revenind la FIAT, in Italia VW Golf se vinde de doua ori mai bine decat FIAT Bravo, iar modelul italian este depasit si de Ford Focus, Nissan Qashqai si foarte curand si de noul Opel Astra ( http://unrae.it/top-10-segmento-16 ) .

  • Niny, joi, 22.07.2010 16:57
    Nasol

    Toate o apa si-un pamant. Nasol

  • Flaviu C, vineri, 23.07.2010 13:12
    mda

    totul a inceput cu scirocco, de la care golf a primit o fata mai cuminte, care s-a raspandit rapid la polo, la touareg, la transporter ,la viitorul passat si acum si la utilitara mica, caddy :)))) tipic audi audi rules............not

  • cozappz, vineri, 23.07.2010 13:53
    Marketing si Management

    la extrem la VW. Au inceput cu standardizarea fetei si spatelui pe baza arhitecturii Golf acum vreo 2 ani cu Touaregul, au trecut la Passat, Jetta si Caddy acum. Vor folosi aceeasi politica si la Seat, Skoda, etc. Pentru ca au invatat lectia cu Lamborghini si Audi R8 nu vor imparti intre marci _decat_ elemente nevizibile sau depasite gen motoare si Seat Exeo. VW a vandut motoare Pumpe Düse cu toate ca avea disponibila si tehnologia CommonRail inca de la motorul de 2.5, astfel a economisit astfel 20 de MILIARDE de coco. Vezi pe net. Acum dezvolta o platforma comuna tuturor modelelor de strada, iar, vezi pe net. Skoda, Seat, Lambo, etc nu sunt decat masini cu piese VW si etichete specifice. (La Seat o sa scoata biciul ca spaniolii ca si romanii si italienii sunt mai lenesi si carpaci) Au cele mai multe marci sub o conducere unica, marci care se intind de la masini populare pana la superlux. Au casa de design proprie.. Au miliarde de Euro disponibili pentru R&D si nu arunca banii pe geam ca altii. Au mizat corect pe tehnologia diesel aia ieftina, acum au pus ochii pe cea electrica. BIG BROTHER in varianta auto?!? Ce ne spune tendinta asta -> VolksWagen o sa devina WeltWagen si sunt perseverenti nemtalaii.