Opel merge bine în Europa: vânzările ultimelor 6 luni cresc cota de piaţă

Publicat joi, 07.07.2011 16:14 de Bogdan Mirică

Opel a totalizat în primele şase luni ale anului 659.000 de maşini vândute în Europa, cu 50.000 mai multe decât aceeaşi perioadă a anului trecut.

Opel s-a bucurat de o primă jumătate a anului excelentă. Constructorul german a înregistrat o creştere de 8.2 procente în intervalul ianuarie-iunie, echivalentul a 50.000 de maşini vândute în plus faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Opel reuşeşte astfel să livreze un total de 659.000 de exemplare, majorându-si cota de piaţă, alături de Vauxhall în 19 din 27 de ţări europene.

La nivelul Bătrânului Continent, Opel a înregistrat o cotă de piaţă de 6.4%, în creştere cu 0.2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Luna iunie a consemnat un total de 125.000 de maşini vândute şi cea mai mare cotă de piaţă lunară deţinută de Opel, 6.8%.

Noile Meriva şi Astra Sports Tourer şi-au adus o contribuţie importantă la acest succes, dominând segmentul de piaţă în care activează. Cererea foarte mare se oglindeşte şi în activitatea uzinelor Opel, care au mărit programul de lucru şi au crescut producţia de motoare diesel de la 180.000 la 250.000 de agregate pe an. 

via | auto-media

  • florin, joi, 07.07.2011 17:10

    era si normal la ce produse au scos in ultima vreme si cel mai frumos si indraznet design. bv lor !

  • C-G-C, joi, 07.07.2011 20:00
    Opel

    Eu nu pot sa inteleg situatia nemtilor de la Opel. Desi nu este unul dintre producatorii mei preferati, recunosc ca au avut intotdeauna masini bune la vanzare, corecte ca pret si fiabilitate. In plus de asta eu consider ca au o cota de piata bunicica in Europa si totusi o duc atat de rau din pct de vedere financiar. @florin: Nu numai ca era normal sa creasca ca urmare a noilor produse, era obligatoriu. Opel a investit atat de mult in noile modele (in principiu bani pe care nu ii are) incat nu stiu daca isi va mai permite pe viitor sa investeasca intr-o linie de modele atat de competitiva, daca incasarile din perioada asta nu cresc.

  • antonny, joi, 07.07.2011 21:24
    ****

    scot masinii ,dar sunt praf .......in ziua de azi nu prea ai cum sa mai vorbesti de fiabilitate poate de noroc ......cu putina treaba prin service ramai uimit de ceea ce vezi ex. insignia diesel la 5000 km tacanea motorul parca avea 200000km

  • florian, vineri, 08.07.2011 00:06
    @antony

    nenea antonny cu doi de n ........de curiozitate , ai vazut vreodata Insignia? vrei cateva poze?.......esti praf frate , Opel este si va ramane una dintre cele mai vandute marci din Europa , uitate pe geam si numara cate opeluri sunt?, de ce oare?

  • danny, vineri, 08.07.2011 00:55

    de ieftineeeeeee?

  • GTS, vineri, 08.07.2011 01:07

    daca te plangi de insignia ,cauta despre passat b 6 si totusi e o masina dintrel cele mai vandute,de fapt cea mai vanduta din clasa. tin sa iti reamintesc ca tocmai insignia a iesit pe primul loc la calitatea fabricatiei in fata lu' audi care totusi e o marca premium.cat despre fiabilitate...cred ca este in top 5 cele mai fiabile marci din lume.

  • C-G-C, vineri, 08.07.2011 08:20
    @GTS

    Haide sa nu exageram totusi. Desi Insignia este una dintre cele mai bune masini din clasa, nu se poate compara cu o masina premium, oricare ar fi ea. Eu am condus Insignia si mi-am petrecut mult timp analizand interiorul si sincer, desi plansa de bord este desenata foarte frumos, materialele folosite in unele locuri nu sunt de cea mai buna calitate (este si cazul vechiului Passat, care are un plastic tare si lucios pe consola de toata jena). In rest este o masina mai mult decat ok, putin cam scumpa :D.

  • antonny, vineri, 08.07.2011 12:45
    ****

    nenea florin...nu am spus eu k nu au vanzari,dar tu spui din ce auzi ,realitatea e alta .....daca vrei facem un tur prin service-uri sa vezi modele gen insignia ,astra j ,corsa samd probleme care nu ar trebui sa fie pentru opel .....si sa iti raspund la intrebare pai poti sa ii scoti din cap romanului nu cumpara opel ,vw sau alceva .....el sti decat ca e masina nemteasca atat , daca vecinul si acumparat isi cumpara si el

  • GTS, vineri, 08.07.2011 19:11

    @C-G-C cred ca ai inteles gresit ce am scris eu..era vorba despre altceva.Citeste aici http://www.automarket.ro/stiri/studiu-dekra-opel-insignia-si-audi-a6-au-cele-mai-putine-defecte-35204.html. @antonny - daca vrei facem un tur si prin service la vw si skoda sa vedem acolo polo,golf si octavia sau fabia cu PROBLEME CE NU AR TREBUI SA FIE...dar tu ar trebui sa intelegi ca orice padure are uscaturile ei. nu exista marca sa nu aiba modele care din varii motive se defecteaza chiar si aproape noi.mai mult conteaza impresia generala.

  • florian, vineri, 08.07.2011 23:07
    @antonny

    frumoasa poza ai la avatar , ce marca este ? eu nu stiu limba chineza.....ca fapt divers conduc insignia si p[e probate 80000 , nu are nici cea mai mica problema ,dar daca tu spui......te cred, esti multumit ?

  • RTI, luni, 11.07.2011 03:21
    ....mda

    Nu am mai postat se foarte mult timp tocmai pentru ca nivelul comentariilor este scazut , dar ca posesor de Opel Insignia ma simt nevoit sa postez acum . Masina din punctul meu de vedere este geniala , design atragator atat exterior cat si interior ,materiale mult mai bune calitativ ,un motor suficient de puternic ( 2.0 CDTI -160 cp ) , o suspensie ok pentru Romania , costuri decente pentru intretinere si fiabilitate sporita ( pana acum 27.000 km si fara probleme ) . Cat priveste comparatia cu Passatul , pot sa spun ca nu isi are rostul a fost gandita sa fie peste el ,fiind lansata mai recent, iar despre modelul nou de la vw inca nu stiu nimic dar am impresia ca este cam 70% din cel vechi. PS. pentru cine lauda vw sa vada aglomeratia de la service si apoi sa vorbeasca , au promotie inlocuiesc injectoare moca...pacat pentru posesori ca au asteptat 5 ani pe banii lor fiindca vw nu a facur recall ca sa dea bine

  • VRS, luni, 11.07.2011 19:16

    sunt de aceeasi parere cu tine si ca si fapt divers ca sa se poata compara cu insignia (ma refer strict la design) vw a fost nevoit sa scoata passat cc ,pentru ca passat-ul normal numai fluiditate nu inspira.la fel si cu hatch-urile. in timp ce opel scoate varianta astra h gtc care a avut un succes mare ,vw scoate scirocco (o masina frumoasa ce-i drept) pentru a se putea compara cu astra coupe ,tinand cont si ei ca vw golf coupe nu avea nici o sansa la cum arata.