Opel Mokka, de-acum și în versiune mild-hybrid: consum cu 20% mai mic
Constructorul german de automobile anunță o nouă versiune mild-hybrid la 48V pentru Mokka. În acest caz, transmit nemții, consumul de combustibil scade cu până la 20%.
Opel Mokka poate fi comandat de-acum alături de o configurație mild-hybrid la 48V. Ansamblul este format dintr-un motor de 1.2 litri, pe benzină, cu 136 CP, o unitate electrică de 28 CP și o transmisie automată cu dublu ambreiaj și 6 rapoarte.
Denumită oficial Mokka Hybrid, noua versiune a SUV-ul atinge 100 de km/h în 9.1 secunde și o viteză maximă de 207 km/h. Mulțumită tehnologiei mild-hybrid la 48V, Opel susține că avem un consum redus cu 20%.
Mai mult, pentru că bateria se încarcă automat în timpul decelerării, sistemul permite rularea în modul pur electric la viteze mici, pe o distanță de cel mult un kilometru.
Instrumentarul de bord are o grafică specifică, care se schimbă în culoarea albastră atunci când rularea este 100% electrică. Mai mult, sistemul multimedia oferă informații despre fluxul de energie.
Noul Opel Mokka Hybrid poate fi deja comandat în Europa. Pe piața din Germania, prețurile pornesc de la 31.915 euro.
via Opel
Excelent. La 32k in EU iti iei un Mokka m-h iar in SUA la 32k iti iei Camry 2.5 full hybrid echipare superioara. Asta este, ne descurcam cu ce avem. Ma bucur insa ca si-a dat seama cine trebuie ca poti misca o masina intre semafoare si cu 48V. Mai ramane sa isi dea seama ca pot incet incet sa schimbe elecltrica si electronica masinilor pe 48V si ne putem lauda ca progresam serios. Aaa si sa nu uit, poate isi dau seama intr-un final ca turbo-downsizing-ul nu e o solutie castigatoare cand vine vorba de castiguri la consum/emisii si fiabilitate, mai ales intr-un setup minim m-h.