Opel reînființează divizia GSe pentru viitoarele modele de performanță electrificate

Publicat miercuri, 14.09.2022 11:51 de Tiberiu Safta

Opel a anunțat că va reînființa fosta divizie de performanță GSe. Noua divizie se va concentra asupra viitoarelor modele de performanță electrificate.

Constructorul german a anunțat oficial că va reînființa divizia de modele de performanță GSe. Noua divizie de performanță se va concentra asupra lansării unor modele de performanță electrificate. Asta înseamnă că vor exista atât modele electrice de performanță, cât și modele cu propulsoare hibride.

Înființarea noii divizii face parte din planurile Opel de a se reorienta către un viitor complet electric. Constructorul din Russelsheim dorește ca toate modelele din gamă să aibă cel puțin o versiune electrificată începând din 2024. Asta înainte ca Opel să devină un brand pur electric în Europa din 2028.

Deocamdată, nu se știe când va fi lansat primul model dezvoltat de către noua divizie. Anul trecut, Opel a prezentat conceptul Manta GSe ElektroMOD, iar marca germană a precizat că Manta va reveni sub forma unui crossover electric în 2025.

Viitoarele modele Opel GSe vor fi testate intens pe celebrele autostrăzi germane Autobahn, iar șasiurile vor fi modificate în așa fel încât modelele să ofere o senzație plăcută la condus, acompaniată de un caracter sportiv și dinamic.

via Opel

  • Dutz, joi, 15.09.2022 06:27

    Și uita așa va dispărea Opel… sper sa se țină de “viziune” ca sa arate tuturor cum obsesiile distrug tot. Trebuie sa fac un efort sa-mi amintesc ceva recent de folos de la Opel (Kadett, Astra si Insignia sunt trecut deja), dar ei vor sa devină pur electrici plus divizie de performanța, vise tati, vise…

  • mog, joi, 15.09.2022 16:12

    nush ce sa zic de asta cu modele electrificate de performanta. sa trantesti un motor electric de 5-600cp pe o masina si sa i zici sport, doar ca face suta n 2-3s nu mi se pare mare performanta. pt mine o astfel de masina trebuie sa fie usoara, sa aiba o dinamica speciala, un sunet deosebit, o cutie manuala etc... nu prea ma atrage viitorul asta electric de performanta

  • Seriff, joi, 15.09.2022 17:04

    @mog, pai asta exact asa e, masina electrica nu trebuie sa aibe multi cai fiindca oricum vei merge mereu la consum cu ea, forja = autonomie mica, plus ca oricum nu vad rostul la sute de cai din moment ce masina e limitata la 140. Asa 0-100 iei repede si cu 130 cai. Oricum masinile electrice s-au dovedit a fi niste tepe. Acum cu plafonarea pretului la curent, majoritatea vor reveni la termice.