Opel şi GM Europe au un nou preşedinte - Steve Girsky
Karl-Friedrich Stracke a renunţat la şefia GM Europe şi a mărcii Opel după şase luni în această funcţie. În locul său a fost numit Steve Girsky, care îl va înlocui până la desemnarea unui alt lider.
Opel şi-a schimbat conducerea la doar şase luni de la plecarea lui Nick Reilly, după ce înlocuitorul său, Karl-Friedrich Stracke, a decis să părăsească poziţia de şef al mărcii Opel şi conducerea General Motors Europe. Stracke va fi înlocuit de Steve Girsky, fostul vicepresedinte al Opel şi al GM Europe, acesta urmând să păstreze poziţia cea mai importantă pentru GM în Europa până la întrunirea comisiei de conducere a mărcii Opel. Stracke a preluat un post cu îndatoriri speciale, în cadrul căruia îi va răspunde doar lui Dan Akerson.
"Trebuie să ne recâştigăm clienţii. Am crescut preţurile la Opel prea repede. Pe viitor, vom face modificări pentru a face maşinile noastre mai accesibile. Vom face şi o investiţie semnificativă în portofoliul de produse al mărcii Opel. Am observat cu interes faptul că o parte din competitorii cheie ai mărcii Opel au anunţat planuri de a reduce investiţiile în produsele noi. Produsul este rege şi totodată cheia succesului în viitor.", a declarat Karl-Friedrich Stracke într-un interviu acordat luna trecută celor de la Automotive News.
Cei de la Opel vor lansa 23 de noutăţi până în 2016, incluzând modele precum Mokka şi Adam, dar şi 13 propulsoare noi, unele dintre ele formând trei familii noi de motoare. Noua strategie a mărcii Opel vizează recâştigarea vechilor clienţi şi atragerea de clienţi noi, totul în încercarea de a obţine profitabilitate sustenabilă pe termen lung. Măsurile necesare creşterii profitabilităţii la Opel vor implica şi eficientizarea producţiei la uzinele mărcii şi strângerea legăturilor cu PSA Peugeot-Citroen, noul partener General Motors în Europa.
Via Autoblog