Pagani a prezentat noul Huayra Imola: ediția specială dezvoltă 827 CP și va fi produsă în doar 5 unități

Publicat marţi, 18.02.2020 14:40 de Cornel Șocariciu

Huayra Imola este cea mai nouă ediție specială pregătită de Pagani. Modelul este echipat cu motorul V12 de 6.0 litri capabil să ofere 827 CP și 1.100 Nm.

Pagani a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua ediție specială Huayra Imola. Conform reprezentanților companiei, modelul va fi produs în doar cinci unități, toate acestea fiind deja rezervate. Prețul de pornire anunțat de Pagani pentru noul Huayra Imola este de 5 milioane de euro fără taxe.

Noua ediție specială a hypercar-ului a fost dezvoltată pe circuitul de la Imola și propune o serie de modificări exterioare. Pagani introduce o aripă spate fixă mult mai mare, o priză centrală de aer nouă, praguri laterale retușate, aripi îmbunătățite și spoilere modificate. Pagani Huayra Imola va miza în continuare pe elementele aerodinamice active, iar producătorul menționează că noile accesorii de caroserie dezvoltă o apăsare la sol și mai mare.

Pentru interior, Pagani propune scaune sport cu logo-ul Imola, accesorii din fibră de carbon și elemente acoperite cu piele. Spre deosebire de vechiul Huayra BC Roadster, noul Huayra Imola este mai ușor cu 5 kilograme (1.246 de kilograme).

Sub capota lui Huayra Imola se află același motor V12 de 6.0 litri. În cazul noii versiuni, unitatea pe benzină dezvoltă 827 de cai putere (+27 CP comparativ cu Huayra BC Roadster) și 1.100 Nm. Resursele sunt gestionate de o cutie secvențială Xtrac cu șapte trepte. Pentru moment, reprezentanții Pagani nu au oferit detalii despre viteza de top sau timpul necesar pentru accelerația 0-100 km/h.

În același timp, oficialii constructorului spun că amortizoarele lui Huayra Imola au fost modificate, iar garda la sol este ceva mai mică comparativ cu cea a lui Huayra BC Roadster.

  • Adrian, marţi, 18.02.2020 14:49

    Aolo! Pai astia cum respecta normele de poluare ca brand? Polueaza mai putin ca un Jimny?

  • someone, marţi, 18.02.2020 15:00

    pe mine ma intereseaza mai mult decat respectarea poluarii cum reuseste pagani "sa faca" ( e clar ca nu o face el ) o cutie ce suporta 1100nm, iar mercedes trebuie sa restrictioneze cuplul la 1000 in cazul versiunilor v12 , din cauza cutiilor.

  • @someone, marţi, 18.02.2020 15:32

    probabil fiindca masina este mai usoara decat modelele mercedes (socul in cutie este mai mic) si fiindca nu sunt facute sa reziste 100k+km isi permit sa riste un cuplu mai mare.

  • Alex, marţi, 18.02.2020 15:45

    Greu de crezut sau nu, toate fotografiile din articol sunt randari.

  • tzenu_bmw, marţi, 18.02.2020 16:09

    La 5 milioane de euro e o bataie de joc fata de client... Asta deja unfla preturile de cum i se scoala lui pul@ dimineata.. Chiar nimeni nu incearca sa justifice preturile astea??? Pur si simplu nu merita masina 5 milioane....hai ca la 1.5-2 milioane mai inchizi ochi ca e exclusivista si frumoasa da in rest...cacat pe bat!!!

  • @Adrian, marţi, 18.02.2020 18:20

    Jimni e masina?!

  • Corocsenie Adrian, miercuri, 19.02.2020 10:34

    @tzenu_bmw Asa e. Dar de Ferrari 250 GTO de 70 de milioane de euro ce sa mai vorbim ? Asta la 5 milioane e pomana pe langa el.

  • Corocsenie Adrian, miercuri, 19.02.2020 10:36

    @@Adrian Ce a aia Jimni ? Pare o porecla de pusti la 10 ani dintr-un cartier obscur.

  • Jimni sau Jimny, miercuri, 19.02.2020 12:35

    Tot aia e. Un cotetz.