Pagani îşi ia adio de la Zonda cu o ediţie specială - Revolucion
Pagani Zonda, hypercarul echipat cu un motor V12 de 6.0 litri, primeşte o ediţie de adio din partea fondatorului mărcii, Horacio Pagani. Aceasta se numeşte Revolucion şi costă 2.2 milioane de euro.
Horacio Pagani a dezvoltat o ediţie specială a lui Zonda, numită Revolucion. Aceasta costă 2.2 milioane de euro fără taxe şi are o masă de numai 1.070 kilograme. Modelul este echipat cu un motor V12 de 6.0 litri care dezvoltă 800 CP şi 730 Nm, ceea ce îi conferă un raport putere/greutate impresionant, de 748 CP/tonă.
În ceea ce priveşte frânarea, noul Zonda Revolucion are un sistem ABS actualizat şi se mândreşte cu anvelope Pirelli speciale. Aerodinamica este perfecţionată cu ajutorul noilor deflectoare de pe capacul portbagajului şi de pe capota motorului, iar eleronul spate are un sistem care imită DRS-ul din Formula 1. Pentru oprirea efectivă a vehiculului, Pagani a introdus un sistem de frânare Brembo cu discuri care prezintă tehnologie CCMR din Formula 1, cu 15% mai uşoare decât elementele pe care le înlocuiesc şi mai durabile decât acestea, fiind de aproape patru ori mai durabile în aceleaşi condiţii de mers.
Horacio Pagani, fondatorul mărcii şi omul din spatele tuturor creaţiilor care îi poartă numele, s-a pozat alături de ediţia specială a lui Zonda. Reprezentanţii constructorului de hypercar-uri nu au precizat câte exemplare Zonda Revolucion vor oferi şi când vor fi disponibile acestea.În clipul de mai jos, îl putem vedea pe Pagani Zonda R la Nurburgring, în mâinile pilotului Marc Basseng. Modelul din clipul alăturat dezvoltă 750 CP şi 710 Nm şi are o masă de 1.070 kilograme, fiind mai puţin puternic decât ediţia specială a lui Zonda. Pagani a produs doar 15 exemplare Zonda R, fiecare costând 1.5 milioane de euro.
Via Pagani
Nu as da banii pe o Zonda. Huayara arata mult mai bine.