PARIS 2012 LIVE: Adam, vedeta standului Opel de la Paris

Publicat joi, 27.09.2012 18:33 de Sebastian Toma, Foto: UnitedPictures

Opel a adus 13 exemplare Adam în standul său de la Salonul Auto de la Paris pentru a demonstra importanţa noului membru al gamei şi posibilităţile sale de personalizare.

Opel Adam, noul model de clasă mini al constructorului german, a debutat astăzi la Salonul Auto de la Paris. Noul Adam se doreşte a fi o alternativă la actualul Agila, juniorul gamei Opel adresându-se clienţilor care doresc un automobil cu stil şi cu multiple posibilităţi de personalizare. În primă fază,

Opel Adam va fi disponibil alături de trei motoare pe benzină (1.2 litri şi 70 CP, 1.4 litri - 87 CP şi 1.4 litri de 100 CP), combinate cu o transmisie manuală cu cinci trepte de viteză.

  • Toni, joi, 27.09.2012 19:46

    Nu vad rostul acestei masini. De ce? 1.Cu cine va concura: cu Fiat 500 care are deja o istorie in spate? Cu Mini, desi vorbim de alta clasa? 2. Motorizarile si transmisiile sunt sunt penibile pentru anul 2012. 3. Designul aduce a automobil francez. Unde e diferentierea. Daca asta e drumul ales pentru relansarea marcii, cred ca Opel va avea mari probleme in viitor.

  • ScorpyonVAG, joi, 27.09.2012 21:35

    Niste custi de masini ineficiente. Daca tot vreti una mica, luati un SANDERO cu jumate de pret.

  • AndreiRN, vineri, 28.09.2012 01:14

    Este Opel sau Fiat?

  • Giga Motors, vineri, 28.09.2012 08:34

    @ScorpyonVAG, de ce ar fi Adam "ineficienta" ? Dupa parerea ta exclusivista: fiindca nu face parte din imperiul VAG, nu? Dar daca as pomeni si eu de A2 de la veneratul tau Audi?......Cel putin mie imi jigneste simtul estetic ! Am recunoscut nu o data ca nu ma fascineaza Adam, care se vrea doar o contralovitura de piata si de imagine (musai in aceasta ordine), dar tot nu m-as ralia corului detractorilor......Orice marca, prin definitie, "reuseste" din cand in cand cate un fiasco, dar sa nu exageram ca un anumit motor ar fi "penibil" doar fiindca masina care il poarta nu musca din asfalt......Stiu ca acum s-a incetatenit trendul global legat de cresterea tot mai sustinuta a puterii brute a motoarelor, dar, pe langa reducerea implicita si inevitabila a fiabilitatii lor, exista si riscul perimarii rapide a dotarilor tehnologice, deoarece isteria generala a gadget-urilor "kinky" mai mult ca sigur nu se va opri aici......Doar arta design-ului va bate pasul pe loc, fiindca, citandu-l fidel pe seful de resort de la VW, "se poarta simplitatea"......Probabil facea aluzie si la simplitatea tipica a fanilor concernului, adica la faptul cert ca, de regula, acestia poseda o minte structurata......simplu, complexitatea necesitand eforturi si costuri de nedorit......

  • @Giga Motors, vineri, 28.09.2012 14:31

    Sunt motoare si transmisii de cel putin 7-8 ani din gama Opel, deci masina asta nu vine cu ceva nou. In conditiile in care se poarta motoarele mici turbo, sa vii cu motoare aspirate in anul de gratie 2012 pentru o masina din clasa asta arata doar superficialitate din partea constructorului si compartimentului marketing.

  • Giga Motors, vineri, 28.09.2012 22:46

    Dar te-ai gandit ca GM nu vrea sa excite muschii nimanui? Nu uita ca a fost prima corporatie auto din istorie care a mizat pe supraalimentare la autoturisme. VAG se agata aproape numai de turbo, atat pe MAS, cat si pe MAC, fiindca si ''aspiratele'' ei sunt slabute de obicei, dar nu latra nimeni in acest sens, deci tunurile tot pe GM, ca asta-i sportul preferat al automobilistului roman......

  • Sergiu, sâmbătă, 29.09.2012 00:48

    Asa cum ne-a obisnuit in ultimii 5-6 ani , Opel scoate cel mai atragator model din clasa si fiat 500 e minciuna pe langa adam , asta cred ca e clar . De vw up ce as putea sa zic ? lastunul era opera de arta pe langa penibilitatea aia nerusinata cu linii de dubita....eu ma bucur ca la orice stire despre gm sau opel sar toti ca arsi ca e nasol modelul respectiv ca nush ce , asta e clar oftica infantila...opel face pipi rau de tot cam pe orice concurent in aces moment , cel putin in privinta designului si chiar a tehnologiilor in unele cazuri....cat de prost poti sa fii sa iei de buna o masina ca seat exeo ca fiind un model nou la vreo 20'000 e ? asta arata cat de prosti ii cred cei de la vag pe pontetialii lor clienti...si tind sa le dau dreptate in unele cazuri...