PARIS 2012 LIVE: Auris Hybrid domină standul Toyota

Publicat joi, 27.09.2012 15:55 de Sebastian Toma, Foto: UnitedPictures

Standul Toyota de la Salonul Auto de la Paris prezintă modelele Yaris, Auris Hybrid şi Auris Touring Sports. Pe lângă acestea, japonezii au "strecurat" un GT 86 cu pachetul TRD.

Toyota a pregătit o ofensivă puternică cu ocazia Salonului Auto de la Paris. Pe lângă deja anunţatul Auris, japonezii vor surprinde şi cu primul derivat de caroserie al compactei. Auris Tourer este primul model break de segment compact disponibil cu o motorizare hibridă. Pe lângă Auris Hybrid şi derivatele sale, japonezii au adus noul Yaris, o versiune electrică a lui iQ şi un GT 86 echipat cu toate accesoriile dedicate din

gama TRD Performance.

  • Bogdan, joi, 27.09.2012 16:47

    Bordul masinii este al Auris-ului sau al Yaris-ului? Daca e de la Auris, nu o sa vanda mai nimic, e de calitatea unei masini de clasa mica.

  • Vasilica, joi, 27.09.2012 16:52

    Interior sub noul logan . Logan stabileste etalon

  • Vasilica, joi, 27.09.2012 17:20

    Da si eu la fel, dar asa e romanu cand apare ceva nou facut la noi e mega patriot orb(in rest il doare la basca) si nu mai vede nimic decat logan si atat.E masinaria suprema.

  • Bamse, joi, 27.09.2012 17:39

    @Bogdan. Interiorul este cel de la Yaris! Sper sa vina si ei in viitorul apropiat cu niste motoare pe benzina turbo de 1.4-1.6 in trend cu downsize-ingul curent. Ar fii si pacat daca ne gandim ca japonezii au o traditie in spate cand e vorba de motoare turbo pe benzina! Poate doar motorul diesel de origine BMW(2.0 177CP) care este asteptat sa fie cat de cat interesant. Altfel cam scurta si imbatrinita lista de motorizari! Multa bafta!

  • AndreiRN, joi, 27.09.2012 18:13

    Motoarele turbo au o viata mai scurta si Toyota nu vrea sa-si murdareasca renumele de masina buna si fiabila.

  • dan_grc, joi, 27.09.2012 19:57

    Da, mai ales motorul de 1 litru de la Ford va avea cea mai scurta viata din toate timpurile, garantia este de 25 de mii de km si la 50 e gata, dar cand va veni momentul ca si Toyota sa se "murdareasca", atunci se va schimba treaba, vor avea turbina iradiata de la fukushima care tine practic o viata.

  • Mafia, joi, 27.09.2012 22:02

    Cam are dreptate @AndreiRN,pai in primul rand Toyota nu are nevoie de motoare turbo,cand telul lor este de a inventa motoare cat mai economice si cu emisii 0 de CO2.Ei privesc in viitor,vor sa investeasca in motoare ''cu celula energetica'' fiabile nu in fumegatoare turbo. Iar tu Dane,spui ca {va veni momentul ca si Toyota sa se "murdareasca" } ? .Pai Toyota este as in siteme hybrid exceptional de eficiente si fiabile,iar viitorul tot in asta va consta,in ecologia absoluta,rezultata la o fiabilitate exceptionala ca pana acum.Sa nu uitam ca primele modele cu propulsie hybrid Toyota ,au functionat de minune de la prima incercare cum au iesit de pe poarta fabricii,fara probleme de fiabilitate.Dar totusi,ai dreptate tu,.....chiar ca mi-e si mie ca se vor ''murdari'' cu motoarele BMW diesel :D