PARIS 2012 LIVE: Standul Seat cinsteşte noile Leon şi Toledo

Publicat vineri, 28.09.2012 15:09 de Sebastian Toma, Foto: UnitedPictures

Seat a adus la Paris noile Leon şi Toledo. Cele două modele au tronat în standul constructorului iberic, acesta având aşteptări mari de la noile sale creaţii.

Noua generaţie a compactei Leon este elementul principal în strategia Seat care pregăteşte revenirea pe linia de plutire, necesară pentru a-i asigura în continuare prezenţa în conglomeratul Volkswagen. Noua propunere din Martorell se vrea a fi cel mai bun produs de până acum al spaniolilor. Gama de motorizări va include cinci unităţi otto şi patru dieseluri. În vreme ce majoritatea versiunilor vor fi echipate cu o punte semi-rigidă, pe motorizările superioare vom regăsi o suspensie McPherson (faţă) şi multi-link (spate).

În cazul versiunii FR a lui Leon, Seat introduce Drive Profile, un sistem ce permite modificarea direcţiei, sensibilităţii acceleraţiei şi sunetul motorului. Există trei moduri diferite de funcţionare: Eco, Comfort şi Sport.

Noul Seat Toledo, cea de-a doua apariţie în standul Seat de la Paris, este fratele de platformă al lui Skoda Rapid, model cu care Toledo împarte şi linia generală de sedan. Diferenţele notabile dintre cele două modele se regăses la nivelul părţii frontale, unde linia de design dezvoltată odată cu noul Seat Ibiza se regăseşte şi pe Toledo, în timp ce spatele aminteşte de conceptul pe care l-am văzut la Geneva.

  • alinmarina, sâmbătă, 29.09.2012 09:48

    Parca noul Seat Leon inaugura farurile full LED in clasa compacta, inca din standard... Eu asta am inteles cu ceva saptamani in urma, cand a fost prezentat pt prima oara... Acum vad exemplarul albastru cu faruri normale, asemanatoare celor de pe Toledo... Care e spilul pana la urma???

  • ., luni, 01.10.2012 16:00

    si tu acuma... seat apartine de grupul vag iar ei sunt artisti la marketing ca in rest... mai greu in ultima vreme... ideea e simpla, lansezi o mie de stiri pozitive, elogioase despre un anumit model apoi in subconstientul oamenilor fara caracter se creeaza senzatia ca modelul acela chiar e reusit, chiar e ok, chiar merita... pentru ca numeroasele stiri citite despre acel model ti-au ramas subliminal in subconstient si ajungi sa crezi asta. Toate astea culmineaza si cu indemnul altora spalati si ei pe creier care iti recomanda un golf atunci cand intrebi ce masina sa iti cumperi, in loc sa te intrebe ce nevoi ai de la noua masina, la ce o folosesti, raspunsul e golf si atat... realitatea insa e alta in general... chestiile de mai sus sunt notiuni elementare atunci cand faci marketing, doar ca ei stiu sa o aplice cum trebuie.