Pentru pasionații de aventură: Volkswagen lansează versiunea Tiguan Offroad

Publicat joi, 25.10.2018 10:35 de Cornel Șocariciu

Volkswagen a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Tiguan Offroad. Versiunea dedicată celor care iubesc ieșirile în natură oferă protecții suplimentare, accesorii de caroserie revizuite și sistemul de tracțiune integrală 4Motion standard.

Prima generație a lui Volkswagen Tiguan a venit pe piață în 2007. SUV-ul compact a reușit să strângă o mulțime de fani, motiv pentru care, în 2016, producătorul german a lansat a doua generație.

Pentru a condimenta puțin lucrurile, Volkswagen lansează acum versiunea Tiguan Offroad. În noua variantă, SUV-ul compact dezvoltat de producătorul german oferă un comportament îmbunătățit și pe drumurile fără asfalt. Noul Tiguan Offroad primește protecții suplimentare la nivelul caroseriei, un spoiler frontal revizuit, praguri laterale vopsite în nuanța Reflex Silver și logo-ul Offroad amplasat pe montantul B. Nemții mai spun că unghiul de rampă a fost îmbuntătățit, iar acum măsoară 24 de grade.

Clienții care optează pentru noul Tiguan Offroad vor avea de ales între șase culori pentru caroserie: Pure Grey, Pure White, Atlantic Blue Metallic, Indium Grey Metallic, Tungsten Silver Metallic și Oryx White Pearl. Standard, noua versiune a SUV-ului compact este oferită cu jante de 18 inch Sebring, dar clienții pot alege și jante cu diametrul de 19 sau 20 de inch.

Versiunea de bază a noului Tiguan Offroad este echipată cu motorul diesel de 2.0 litri de 150 CP. Acesta este cuplat la o cutie automată DSG cu 7 trepte și la sistemul de tracțiune integrală 4Motion Active Control cu selectarea modului de conducere (Onroad, Offroad, Snow). Prețul de pornire pe piața din Germania este de 40.925 de euro. Conform reprezentanților Volkswagen, în scurt timp vom primi detalii și despre restul versiunilor echipate cu motoare diesel și benzină.

  • Snow, joi, 25.10.2018 11:04

    Frumoasa initiativa, pe cand si o editie Duster Offroad ? Pe de alta parte nu pot intelege cum intr-un asmenea articol nu se mentioneaza macar garda la sol, unghiul de atac si degajare si felul in care acesti parametri au evoluat fata de modelul standard. De asemenea detalii despre tractiunea integrala, eventuale diferentiale blocante, reductor, tipul cauciucurilor cu care e echipat, masa proprie. In schimb aflam despre logo-ul 'Offroad' . Oare ajuta in teren accidentat ?

  • M, joi, 25.10.2018 14:30

    Offroad? Oare ce inseamna? Tiguanul asta este pentru Offroad? Cumparatorii lui fac Offroad? Sau mai urca din cand in cand cate un deal sau o sosea de munte? Atunci Defenderul si celelalte ce mai sunt, Skyscrapers?

  • hahaha, joi, 25.10.2018 18:09

    @M Nu conteaza (aproape) totul e marcheting si manipulare:(

  • betronel, joi, 25.10.2018 21:35

    si prima serie de tiguan arata cam la fel (adica avea unghi de atac). adica a fost ce-a fost, dupa aia l-au facut "golf_suprainaltat" si acum se-ntorc la ce-a fost la inceputuri - dar, acum, e "offroad"! m-am ris pe mine de bucurie tinereasca!

  • rov, joi, 25.10.2018 22:05

    off...off road de 40.000 de euro :))) Am cumpart cu 25.000 un LC 120, cu care ramaneam mereu blocat cand ieseam de pe sosea, ba ca nu am avut anvelope MT, ba ca am ramas suspendat, ba ca nu aveam troliu... Ultima data am ramas suspendat pe soseaua Otopeni-Tunari incercand sa vad daca trec printr-o duna de zapada viscolita...in timp ce toate masinile o ocoleau si treceau fara probelme :))) Dupa ce am zagariat-o bine in off road si am vopsit-o nu am mai iesit cu ea de pe strada... Iar cand m-am luminat mai bine ca umbru cu camila inutil pe asfalt...mi-am luat o masina de strada, cu care nu am mai raman blocat niciodata...

  • Adrian, vineri, 26.10.2018 12:17

    Daca il ridicau inca 4 cm, ii puneau protectii metalice pe dedesubt, ii schimbau barele fata-spate cu unele fara sclipici, robuste, atunci era suficient de off-road. Asa cu aspectul asta de femeie machiata si jante de 20 e doar o alta masina de oras, dar fashion. Off-road-fashion. Si asta pentru ca totul e manipulare cum zicea cineva mai sus. Oricum aproape nimeni nu face off-road in ziua de azi, dar ne place ideea.