Peugeot 508 First Edition: serie limitată de lansare cu jante de 19 inch și dotări de top la 49.000 de euro în Franța

Publicat luni, 05.03.2018 16:10 de Daniel Popescu

Peugeot 508 First Edition: serie limitată de lansare cu grilă neagră, jante de 19 inch și dotările de pe 508 GT la 49.000 de euro în Franța

Noua generație Peugeot 508 a fost dezvăluită oficial la sfârșitul lunii februarie cu un design sportiv și un interior spectaculos care au stârnit admirația fanilor mărcii, iar constructorul francez a pregătit o nouă surpriză.

Cu numai o zi înainte de prezentarea cu public de la Salonul Auto de la Geneva, constructorul francez a anunțat lansarea unei serii limitate numită First Edition.

Aceasta este disponibilă în culorile Ultimate Red și Dark Blue și include o grilă neagră, numele First Edition pe praguri și jante de aliaj de 19 inch, însă acestea sunt singurele noutăți din punct de vedere al designului.

La capitolul tehnologie, 508 First Edition preia dotările existente pe 508 GT, inclusiv farurile adaptive Full LED, plafon panoramic, tapițerie din piele sau Alcantara, scaune cu masaj și sistem audio Focal cu 10 difuzoare. În plus, există ecran touch cu diagonala de 10 inch, precum și sisteme de asistență ca Adaptive Cruise Control sau Active Suspension Control, dar și sistem Night Vision.

Gama de motorizări nu include noutăți: clienții au de ales între un motor PureTech pe benzină de 1.6 litri și 225 de cai putere cuplat la o cutie de viteze automată cu 8 trepte sau motorul BlueHDi diesel de 2.0 litri și 180 de cai putere, asociat de asemenea unei cutii de viteze automate cu 8 trepte.

Peugeot 508 First Edition va fi disponibil într-o serie limitată la numai 508 unități disponibilă exclusiv în Franța, iar prețurile sunt de 48.750 de euro în cazul versiunii cu motor pe benzină și 49.950 de euro pentru versiunea diesel. Livrările lui 508 First Edition vor începe în luna iulie, în timp ce versiunile standard vor fi disponibile pe piață începând din luna septembrie. Practic, în condițiile în care noutățile sunt limitate, principalul avantaj este legat mai degrabă de livrarea mașinii mai devreme decât în cazul versiunilor standard. 

Via Auto Plus

  • alex, luni, 05.03.2018 16:47

    50k? Serios? Nu zic, e foarte frumoasa masina, dar astia sunt bani de A5, 430xi sau Stinger GT...

  • Victor, luni, 05.03.2018 17:19

    Cat...?

  • a cinci, luni, 05.03.2018 18:27

    evident ca e mult dar le fel de evident ca pentru ceilalti sunt preturi de baza. Dar romanul nu se uita mai sus de una cheala pentru ca in afara de orgoliu infinit si gaura din buzunar o are la fel.

  • dan_grc, luni, 05.03.2018 18:36

    @ a cinci Sa urmaresti daca se poate vanzarile acestei editii, First Edition, sa vezi daca ai avut dreptate. Nu exista multe persoane care sa plateasca aproape 50.000 euro pe un Peugeot, care arata superb de altfel, dar eu unul nu inteleg de ce sa incepi cariera unui nou model in felul acesta, asta se face dupa o perioada in care confirma, isi face un renume, dupa teste, etc...Zic si eu.

  • @dane, luni, 05.03.2018 19:23

    se va vinde ca painea calda e o noua gaselnita de marketing: first edition, full option, serie limitata. Daca astepti sa vina "pe serie" aceeasi masina (cu dotari echivalente) te va costa mai mult. SI da, posibil ca Peugeot sa forteze putin. Dar se vede pe cai mari si imaginea este ca a inceput sa-si faca bine temele. 3008-ul?

  • miselka, luni, 05.03.2018 19:26

    totusi tinta este vw arteon si nu a5 sau 430xi.

  • just m, marţi, 06.03.2018 08:22

    peugeot a castigat de 3 ori in ultimii 20 ani locul 1 in topul celor mai bune masini de pe continent.doar vw si opel a mai reusit asta.si are printre cele mai bune motoare din lume.ce aydi...ce bmw ?scump dar merita.

  • Alfy, marţi, 06.03.2018 08:47

    In Paris, pretul mediu pentru un metru patrat la imobiliare e peste 9000 de euro si voi va plangeti ca nu sunt francezi care sa dea 50000 pe un Peugeot.

  • Price skimming, marţi, 06.03.2018 10:39

    Se numeste 'smantanirea' pretului...Ai o oala plina de potentiali clienti care laptesc in ea. Daca pui un pret mic la inceput, nici ca mai urci vreodata cu el..asa ca incepi cu pretul maxim, chiar exagerat. Chiar si la acest pret, se formeaza o pojghita de clienti (super fani, exasperati etc.) care cumpara ca first edition...si racai din smantana asta pana se epuizeaza...apoi faci o prima promotie, scazi 3000-5000...incep urmatorii sa se agite si si sa devina noul tau strat de clienti smantana. Si tot asa pana termini ulcica de clienti cu toate straturile ei socio-economice (...si lansezi uratoarea generatie).

  • dan_grc, marţi, 06.03.2018 11:30

    @ Alfy Acești francezi cu bani n-au băgat în seamă Vel Satis și 607, acum 15 ani, dar o vor face acum, când concurența este mult mai puternica și variată.

  • M, marţi, 06.03.2018 13:31

    Din cate stiu eu presa din Anglia avea informatii ca pretul pentru GT de top, de serie, se va ridica pe la 37-38 K. Vorbim de piata auto din Franta (nu din Romania). Vorbim de First edition. Vorbim de faptul ca Peugeot este in plina ascensiune - a se vedea 3008 si 5008. Vorbim de marketing si de testarea pietei din punct de vedere al pretului - smântânirea pretului, frumos expusa mai sus. Mai credeti ca pretul este exagerat?