Peugeot a lansat un nou logo, al 11-lea din istoria companiei
În cadrul unei conferințe de presă, Peugeot a dezvăluit noul său logo. Acesta are în continuare ca figură centrală un „leu”.
Unul dintre cele mai longevive brand-uri din industria auto marchează o pagină importantă din istoria sa. Peugeot a decis să restilizeze logo-ul său cu ajutorul biroului său de design. Acum e vorba de conturul unui scut, pe care este proiect capul unui leu. Este logo-ul cu numărul 11 în istoria brandului.
Logo-ul actual fusese lansat în anul 2010, însă era nevoie de modificarea lui pentru a sugera decizia Peugeot de a se repoziționa în segment. O repoziționare care s-a făcut în ultimii 10 ani cu o gamă nouă de vehicule utilitare, cu o gamă de vehicule electrice și cu o nouă filosofie de design.
Anul 2021 a debutat cu noi modele electrice în gama de vehicule comerciale și urmează să stea sub semnul unui model extrem de important pentru brandul francez: noua generație 308. Tot anul acesta, clienții vor avea la dispoziție un nou site, regândit pentru a permite comandarea mașinilor online. Și experiența din showroom ar urma să se schimbe.
Logo-ul “nou” a mai fost nou in 1960. ;)