Piero Ferrari, fiul celebrului Enzo Ferrari, a vizitat Galeria Țiriac Collection

Publicat luni, 22.08.2022 12:42 de Tiberiu Safta

Piero Ferrari, fiul fondatorului Enzo Ferrari, a venit în România pentru a vizita Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din țară.

Galeria Țiriac Collection, acolo unde sunt expuse mașini de epocă și contemporane deținute de Ion Țiriac, a primit un oaspete special, cu un nume faimos. Invitatul a fost chiar Piero Ferrari, unicul fiu al fondatorului Enzo Ferrari și actualul vicepreședinte și acționar al mărcii italiene. El a venit în România alături de partenera sa de origine română, Romina Ferrari.

Fiul lui „il Commendatore” a fost impresionat de modelele expuse la Galeria Țiriac Collection. Aici, el a putut admira nu mai puțin de 16 modele Ferrari din cele 22 deținute de către Ion Țiriac.

Cu ocazia vizitei sale la cea mai mare colecție privată de automobile din România, au fost expuse mai multe modele ale celei mai faimoase mărci auto, fabricate între 1972 și 2021. Printre acestea se numără: Ferrari Dino, 458 Italia, Speciale Aperta, SF90 Stradale, Monza SP2, LaFerrari, Testarossa, Scuderia Spider, 550 Maranello, 308 GT4, California, F40, 599 GTO, 812 Superfast, 512BB și 512 Berlinetta.

Piero Ferrari, plăcut impresionat de colecția vastă de modele Ferrari, a declarat: „Sunt fascinat de măreția acestui loc unic, o colecție impresionantă de mașini istorice și modele de ultimă generație, serie limitată”.

via Țiriac Collection

  • Mike, luni, 22.08.2022 13:59

    ca de la om bătrân la om bătrân, să vadă maşinile termice la muzeu, acolo unde le este locul

  • Seriff, luni, 22.08.2022 14:56

    @Mike, masinile alea termice sunt la muzeu fiindca sunt legendare, au ramas in istorie. Cele electrice vor fi la remat unde le e locul fiindca nu o sa ramana nici una in istorie si oricum nu isi va dorea nimeni sa le vada peste cativa zeci de ani. Pana la urma de ce sa isi aduca cineva aminte de ele, ce sa zica, ia uite in asta am stat ca fraierul 3 ore sa se incarce fiindca nu am reusit sa ajung cu ea la mare.

    fanboy, marţi, 23.08.2022 10:26

    Bine ca nu tine cont sirul evolutiei de pareri ca asta ca ramaneam blocati la caruta si cal

  • Mircea Badea, marţi, 23.08.2022 02:29

    mei cheriff, la electrice ii vei putea schimba bateriile foarte usor, posibil si motoarele si o faci racheta la zi! apropo, e la moda ca astea clasice sa fie electrificate :)

  • Seriff, marţi, 23.08.2022 09:26

    Mei mircea badea adica edikk, la electrice nu vei putea schimba bateriile ca la telecomanda: https://autolatest.ro/stiri/un-sofer-de-tesla-model-s-se-plange-ca-masina-sa-este-in-service-de-4-luni-si-tesla-nu-stie-sa-o-repare/ Costurile sunt enorme, problemele sunt dese.

  • sandu, marţi, 23.08.2022 12:13

    masinile termice nu vor muri niciodata. cele electrice sunt niste esecuri. vedem peste cativa ani`

  • Seriff, miercuri, 24.08.2022 09:12

    @sandu ce sa mai vedem? Masinile electrice au aparut de mai bine de 10 ani, sunt toate la fel, autonomiile sunt mici si sunt influentate de vreme si de viteaza, preturile sunt scumpe, mult mai scumpe decat cele termice, iar cei care au avut si au avut probleme cu ele au spus ca nu isi vor mai cumpara niciodata asa ceva.