Pneul fără aer Hankook iFlex se apropie de producția de serie
Producătorul de pneuri coreean Hankook a prezentat cel mai nou concept de anvelopă fără aer. Este o cincea evoluție a anvelopei fără aer dezvoltată de producătorul coreean, care spune că varianta de serie este aproape.
Anvelopele care nu necesită presiune sunt promisiunea producătorilor de pneuri pentru automobilele viitorului. Mai mulți producători lucrează la dezvoltarea acestui tip de anvelopă revoluționară, iar francezii de la Michelin sunt cei mai avansați. Pneul lor numit Tweel este în producție, dar deocamdată este dedicat doar vehiculelor utilitare. Cei de la
Hankook, producătorul sud-coreean de anvelope, cochetează de ceva vreme cu ideea unui astfel de pneu și a prezentat un prim concept la Salonul Auto de la Frankfurt din 2013. De la acel concept futurist, anvelopa Hankook iFlex a evoluat și astăzi se află aproape de producția de serie. Cel mai recent comunicat publicat de către compania Hankook spune că a efectuat o gamă variată de teste de stradă cu noua anvelopă fără aer, dar nu dă detalii specifice. Testele s-au concentrat în cinci zone: anduranță, durabilitate, stabilitate, slalom și viteză. Hankook spune că un automobil cu propulsie electrică echipat cu anvelope iFlex a atins o viteză maximă de 130 km/oră, iar rezultatele tuturor testelor sunt impresionante.
De asemenea, cel mai nou concept Hankook iFlex folosește un nou material care este mai prietenos cu mediul înconjurător. Această schimbare ușurează și procesul de producție, și crește posibilitatea de reciclare a anvelopelor fără aer. Procesul de producție a fost redus la patru etape în loc de opt câte erau necesare anterior.
Via autoblog
au mai facut si altii merge la tractoare care au jantele din segmente.la turisme nu e cazul .roata per ansamblu devine de doua ori mai grea , si afecteaza comfortul si trebuie consolidata suspensia si directia,si creste pretul masinii si consumul emisiile si taxa de mediu .