Polestar 1: coupe-ul hibrid de 600 de cai putere apare în 2019 și poate fi comandat doar pe internet pe bază de abonament anual
Polestar 1 este primul model de serie lansat sub brandul Polestar. Coupe-ul cu două uși are propulsie hibridă, 600 de cai putere și poate fi comandat din 2019 doar pe internet și pe baza unui abonament pe 2 sau 3 ani.
Polestar, brandul de performanță al celor de la Volvo, a dezvăluit marți primul model de serie după separarea oficială de compania-mamă.
Botezat simplu Polestar 1, noul model va intra în producție de serie la jumătatea anului 2019 într-o uzină din China a cărui construcție va fi finalizată la jumătatea anului viitor.
Polestar 1: date esențiale:
● Polestar 1 este un coupe cu două uși și 4 locuri despre care producătorul afirmă că este un "Grand Tourer Coupe";
● Polestar 1 este construit pe platforma Scalable Platform Architecture (SPA) deținută de Volvo și întâlnită și pe modelele suedeze din seria 90, însă constructorul afirmă că 50% din model este realizat de proprii săi ingineri;
● caroseria mașinii este realizată parțial din fibră de carbon care îmbunătățește masa și permite un centru de greutate mai scăzut;
● în comunicatul de presă, Polestar nu a oferit detalii despre interior, însă imaginile atașate evidențiază că acesta este foarte asemănător cu cel al modelelor recente de la Volvo;
● Polestar 1 beneficiază de un sistem de propulsie hibrid cu motor pe benzină de 2.0 cu 4 cilindri și 343 de cai putere pe puntea față și două motoare electrice de 218 cai putere pentru puntea spate. De asemenea, Polestar menționează că sistemul de propulsie integrează și un electromotor care joacă rol de generator care furnizează în plus 39 de cai putere. În total, sistemul hibrid generează 600 de cai putere și un cuplu maxim de 1.000 Nm;
● Polestar 1 poate parcurge 150 de kilometri în regim full-electric, mai mult decât orice alt hibrid de pe piață, conform celor de la Polestar;
● printre tehnologiile de care beneficiază coupeul se numără suspensia Ohlins Continuously Controlled Electronic Suspension, care permire șoferului să schimbe setările suspensiei în funcție de condițiile de drum.
Polestar 1, disponibil doar pe internet. Urmează Polestar 2 și Polestar 3
Polestar 1 va putea fi achiziționat doar pe internet, prin intermediul unui site dedicat sau a unei aplicații mobile. Totuși, vor exista și showroom-uri pentru ca potențialii clienți să vadă mașina și să testeze anumite funcții.
În plus, mașina poate fi obținută doar pe bază de abonament pe 2 sau 3 ani, iar acesta va include și servicii suplimentare de preluare și de livrare dintr-un loc anume, dar și de închiriere a altor modele Volvo și Polestar. Plata abonamentului se va face lunar, însă Polestar nu a detaliat încă ce costuri vor suporta clienții.
O altă informație importantă dezvăluita doar în cadrul evenimentului de lansare de la Shanghai este ca Polestar 1 va avea o producție limitată la 500 de unități pe an.
De asemenea, brandul a anunțat și lansarea următoarelor două modele din gamă. Polestar 2 va fi un sedan electric care va rivaliza cu Tesla Model 3, în timp ce Polestar 3 va fi un SUV electric de mari dimensiuni.
Via Volvo
TARE ! putin din alura si calandrul batranului P1800, usoare reminescente ale interiorului mai tanarului 480s totul imbracat frumos si elegant. Despre motorizare? thumbs up!