Porsche 911 clasic, modificat de Singer: 710 CP și cutie manuală cu 6 trepte
Compania de tuning Singer a dezvăluit cea mai nouă creație a sa. Botezată DLS Turbo, aceasta este bazată pe un Porsche 911 de generație veche și primește, printre altele, un pachet aerodinamic extrem și un motor care dezvoltă 710 cai putere.
Americanii de la Singer ne fac o surpriză de proporții cu lansarea unui nou model care este garantat să atragă priviri. De această dată, tuner-ul cu sediul în California ne prezintă noul DLS Turbo, un nou model bazat pe Porsche 911 din generația 964, produsă între 1989 și 1994. Noua mașină a companiei, care se ocupă și de restaurarea exemplarelor clasice ale legendarului model de performanță, este inspirată de exemplarele de curse 934/5, care au concurat în cursele de anduranță din anii '70.
Noul DLS Turbo este disponibil în două versiuni: Road și Track. Ambele versiuni primesc o caroserie extrem de agresivă, cu aripi laterale puternic evazate și confecționate din fibră de carbon, precum și geamuri laterale speciale care dublează ca prize de aer pentru răcirea motorului. Versiunea Road primește doar un eleron simplu, în forma unei cozi de rață, în timp ce versiunea Track primește un eleron masiv, precum și un spoiler frontal mai mare.
Cele două versiuni mai pot fi distinse și cu ajutorul culorilor. Astfel, versiunea Road este vopsită într-o nuanță de crem Moet Blanc, în timp ce versiunea Track este vopsită într-o nuanță de portocaliu Blood. Mai mult, chiar dacă nu poți să alegi între cele două versiuni, Singer îți oferă separat ambele eleroane și spoilere frontale, care sunt interschimbabile.
Interiorul lui DLS Turbo este dominat de accente vopsite în culoarea caroseriei, iar aici avem scaune sport speciale, alături de un volan îmbrăcat în alcantara și un instrumentar care aduce aminte de perioada anilor '70 și '80 ale lui 911.
Cea mai fascinantă piesă a lui DLS Turbo este motorul în sine. Vorbim aici despre un propulsor boxer cu 6 cilindri, de 3.8 litri, biturbo și care dezvoltă 710 cai putere. Față de modelul 911 din generația 964, motorul este răcit cu apă, iar motorul poate să tureze până la 9000 rpm. Puterea este transmisă către roțile din spate cu ajutorul unei cutii de viteze manuale cu 6 trepte. Așadar, noul model este un vis devenit realitate pentru puriști.
La final, jantele de 19 inch în partea din față, respectiv de 20 de inch în partea din spate sunt încălțate în anvelope Michelin Cup 2 sau Cup 2R, în funcție de versiunea aleasă. Singer ar urma să construiască doar 99 de exemplare ale acestui model, iar prețul ar urma să fie cuprins undeva în jur de două milioane de euro.
via Singer
My God! Arata ca o bestie desenata de AI dar care are totusi suflet. O aparitie superba!