Porsche 911 Targa, întoarcere la formele retro pentru noua decapotabilă a germanilor
Porsche a publicat primele imagini şi informaţii oficiale ale noului 911 Targa. După cum au promis săptămâna trecută, nemţii s-au întors la liniile primei generaţii a modelului.
Porsche 911 Targa, versiunea modernă a decapotabilei lansate în 1965, a debutat astăzi la Salonul Auto de la Detroit. Imaginile confirmă promisiunea celor de la Porsche, făcută odată cu publicarea unui comunicat de presă în decursul săptămânii trecute, care anunţa un design care să amintească de primul 911 Targa.
Porsche 911 Targa este disponibil în standard cu sistemul de tracţiune integrală al mărcii. Porsche va echipa modelul cu boxerul de 3.4 litri şi 350 CP pentru versiunea Carrera, respectiv unitatea de 3.8 litri şi 400 CP pentru Carrera S. Echipată cu pachetul Sport Chrono şi transmisia PDK, versiunea Carrera 4S a lui 911 Targa are nevoie de numai 4.2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Deşi "Targa" înseamnă "placă" în italiană, Porsche s-a inspirat din cursa Targa Florio (feature Automarket) din aceeaşi ţară pentru a denumi această versiune a lui 911.
Alături de noul 911 Targa, Porsche a venit la Salonul Auto de la Detroit cu o versiune nouă a lui Cayenne, numită Platinum Edition. Cele două modele sunt însoţite de SUV-ul compact premium al mărcii din Zuffenhausen, Macan. Echiparea Platinum Edition a lui Porsche Cayenne aduce în plus faţă de standard cele mai cerute opţionale din această gamă şi este oferită atât în versiune alimentată cu benzină, cât şi în versiune Diesel. Comparat cu un Cayenne standard, un Platinum Edition are o serie de elemente exterioare de decor, vopsite în nuanţa Platinum Silver Metallic şi un interior în două nuanţe: Negru cu Luxor Beige.
Via Porsche
Ce zic...o evolutie in bine. Un Targa nou, perfectionat in timp. Ma intreb pe viitor ce ar mai putea sa ii faca ? Pare sa fi atins apogeul...sau perfectiunea :))