Poți să atingi, dar nu poți să privești: filozofia Audi și isteria imaginilor teaser cu viitoarea generație A8

Publicat miercuri, 05.07.2017 12:20 de Cornel Șocariciu, Foto: der-autotester

Audi a invitat o serie de bloggeri germani să cunoască noua generație A8. Aceștia au putut să pipăie nava-amiral, dar nu au putut s-o vadă.

Așa cum vă spuneam și ieri, o nouă zi, un nou teaser Audi A8. De această dată, nemții au ales să publice o galerie foto ceva mai generoasă cu viitoarea navă-amiral.

Totodată, Audi a mai inventat o modalitate de promovare: mai mulți bloggeri din Germania au fost invitați să cunoască noul A8. Doar că aceștia nu au putut să vadă modelul german, dar l-au putut atinge. Cu toate acestea, pozele oferite de nemți vin să clarifice și mai mult identitatea lui A8. 

După cum deja știți, viitoarea generație Audi A8 va fi lansată pe 11 iulie în cadrul unui eveniment desfășurat în Barcelona. Și tot pe 11 iulie vom scăpa de campania agresivă de teasing inițiată de nemți.

Până atunci vă reamintim că noul A8 va folosi platforma MLB Evo și va dispune și de un sistem micro-hibrid. Totodată, nemții vor face din A8 un vehicul autonom de nivel 3, însă legislația în vigoare nu permite utilizarea tuturor funcțiilor oferite de nava-amiral.

Via | Motor1 

  • S, miercuri, 05.07.2017 12:59

    Sigur se inspira din conceptul Audi a9 coupe.

  • Eu, miercuri, 05.07.2017 13:04

    M-am saturat de astfel de poze. Vreau sa vad poze cu toata masina.

  • mircea, miercuri, 05.07.2017 13:07

    @Eu Mai ai de așteptat mai puțin de o săptămână și se vede :)

  • S, miercuri, 05.07.2017 13:22

    @automarket: Mie imi place aceasta masina, poate faceti un gest caritabil si ma trezesc cu vreo 150k euro (ca nu vreau un model stock) in cont. Va las aici nr de cont ? :))))))))))

  • G, miercuri, 05.07.2017 14:01

    Dacă o companie germană face un pârț de marketing, AM se și grăbește plină de entuziasm să scrie un articol. Intrarea în producție a Loganului MCV Stepway nu a meritat niciun rând scris. Cei de la AM nu s-au sinchisit să publice nici măcar prețurile acestei mașini românești la capitolul „Mașini noi”.

  • G, miercuri, 05.07.2017 14:06

    Uite aici știre mișto despre piața germană: vânzările Dacia au crescut cu 27% în primele 6 luni ale anului 2017. Și în că una: Volkswagen şi BMW au raportat scăderi ale vânzărilor de 3,8% şi, respectiv, 2,8% în primele şase luni din acest an, în timp ce livrările Renault şi Ford au urcat cu 16,2% şi, respectiv, 4,3%.

  • dan_grc, miercuri, 05.07.2017 20:29

    @G Daca tot suntem la capitolul asta, am gasit si eu ceva interesant despre piata din Franta, pe luna iunie: -- Registrations of new cars in France rose 1.6 percent to 230,940 vehicles in June, with Daimler, Toyota, Fiat Chrysler and Ford recording the strongest gains. There were 22 selling days in June compared with 21 last year, industry association CCFA said in a statement. Adjusted passenger-car sales were up 6.4 percent. First-half registrations increased 3 percent to 1.13 million vehicles, or 3.8 percent based on an equal number of selling days, CCFA said. Following those results, the association has revised its annual sales prediction upward to 3 percent to 4 percent, versus flat to 2 percent earlier this year. Among domestic automakers, PSA Group sales rose 4.9 percent, with Peugeot's gain of 13 percent offsetting a 2.1 percent decline at Citroen and a 36 percent fall at DS. Overall Renault Group sales fell 5.4 percent, with the Renault brand down 7.3 percent and Dacia up 3.1 percent. Daimler sales increased 23 percent, including 32 percent for the Mercedes brand, though Smart sales fell 24 percent. Toyota recorded a gain of 9.2 percent and Fiat Chrysler 6.8 percent, led by a rise of 18 percent for the Alfa Romeo brand. Ford sales rose 6.3 percent. Cum ar veni, la ei acasa, Renault a scazut, Citroen s-a prabusit, iar Mercedes a crescut cu doua cifre, marci de volum vs una premium, de trei ori mai scumpa. Pe o parte castigi, pe alta pierzi. Este misto si stirea asta, doar ca eu nu vad nimic iesit din comun, sunt perioade si perioade.

  • dan_grc, miercuri, 05.07.2017 20:31

    Pardon, nu Citroen s-a prabusit, ci DS.

  • G, joi, 06.07.2017 10:24

    @dan_grc Alea sunt statistici doar pe o lună. Dar sunt dispus să admit că ai dreptate: sunt perioade și perioade, pe de o parte câștigi, pe de altă parte, pierzi. Totuși, dacă vânzările Renault au scăzut în Franța, s-au compensat prin creșteri masive în Germania și alte state. Vw a scăzut în Germania, Italia, China, Brazilia...cam peste tot (poate prin România să fi crescut, că noi suntem bolnavi de nemțeală). Toate mărcile auto cresc și scad în vânzări de-a lungul timpului. Numai că unele scad mai mult decât altele, iar vw a mințit și la capitolul ăsta: http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-prinsa-din-nou-cu-mata-in-sac-divizia-din-franta-a-raportat-78197.html