Precomenzile pentru Ford Mustang Mach-E în România, deschise: prețuri de la 52.000 de euro
SUV-ul electric Ford Mustang Mach-E este disponibil pentru precomenzi în România, prețurile pornind de la 52.000 de euro pentru versiunea de bază, cu bateria de 75 kWh și autonomie de 440 de kilometri. Livrările primelor unități vor avea loc în luna septembrie.
Reprezentanții Ford România au prezentat astăzi, într-o conferință de presă, mai multe detalii privind lansarea comercială a modelului electric Mustang Mach-E pe piața locală.
Tot astăzi a fost dat startul pentru precomenzi în România. Distribuția noului Mustang Mach-E se realizează prin intermediul a 17 dealeri Ford specializați în distribuția de vehicule electrice, ce au implementat standardele specifice de vânzare și asistență post-vanzare.
Compania promite că, din primul trimestru al lui 2022, clienții vor putea comanda Mustang Mach-E și cu ajutorul unei platforme online.
Ford Mustang Mach-E este disponibil cu tracțiune spate sau tracțiune integrală, ambele versiuni putând fi asociate cu o baterie cu autonomie standard sau extinsă. Versiunea cu autonomie extinsă și tracțiune spate are o autonomie de până la 610 km măsurată în regim WLTP. Încărcarea bateriei de la 10% la 80% se realizează în 38 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie standard și în 45 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie extinsă.
Mustang Mach-E, echipat cu sistemul de tracțiune spate furnizează 269 CP în varianta cu baterie cu autonomie standard, respectiv 294 CP în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, un cuplu de 430 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 6,1 și 6,2 secunde.
În configurația cu tracțiune integrală, Mustang Mach-E livrează 269 CP în versiunea cu baterie cu autonomie standard, respectiv 351 CP, în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, cu un cuplu de 580 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 5,1 și 5,6 secunde.
Ford anunță o garanție de 8 ani pentru bateria și componentele high-voltage ale lui Mustang Mach-E. Componentele “standard” primesc o garanție de 2 ani, ce poate fi extinsă prin pachetele Ford Protect (+3 ani / 100.000 km = 590 euro; +3 ani / 160.000 km = 990 euro; +6 ani / 160.000 km = 1390 euro).
Pentru acest an, oficialii Ford estimează vânzări de 100 de unități Mustang Mach-E pe piața din România. Pentru 2022, vânzările ar urma să fie de 200-300 de exemplare. Compania subliniază că nu întâmpină probleme/ întârzieri în producția lui Mustang Mach-E pe fondul crizei de semiconductori.
Ford Mustang Mach-E în România | ||||
Echipare | Tracțiune | Autonomie | Putere (CP) | Preț de listă (cu TVA) |
Base | Spate | 440 km | 269 | 51.800 euro |
Base | Spate | 610 km | 294 | 59.800 euro |
Premium | Integrală | 400 km | 269 | 60.300 euro |
Premium | Integrală | 540 km | 351 | 68.300 euro |
Ford Mustang Mach-E vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (km, WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen ID.4 GTX BiMotor, baterie 77 kWh |
299 | 480 | 6.2 | 52.644 |
Ford Mustang Mach-E RWD |
269 | 440 | 6.2 | 51.800 |
Tesla Model 3 Standard Range Plus |
325 | 448 | 5.6 | 42.990 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Ford România
Cam scumpa, dar cu design mai reusit decat ID.4 sau Tesla-3. Nedumerirea mea e cum de asa-zisa criza a semiconducatorilor :-) afecteaza doar fabricatia masinilor pe suc de dinozaur, dar a BEV-urilor - nu (care, btw, au mult mai multa electronica prin matzele lor.)