PREMIERĂ: Aceasta este noua generație Suzuki Swift
Constructorul asiatic prezintă noua generație Swift. Modelul a primit un design revizuit, dar și o motorizare nouă: propulsor de 1.2 litri mild-hybrid la 12V.
Din 2004 și până în prezent, Suzuki Swift a fost comercializat în peste 9 milioane de exemplare și a ajuns la clienți din 169 de țări. Acum a primit o nouă generație, a patra.
În ceea ce privește departamentul estetic, noul Swift propune o grilă vopsită în negru lucios, semnături luminoase sub forma literei L, aripi evazate și stopuri cu design 3D. Paleta de culori include 9 nuanțe, inclusiv două noi: Albastru Frontier Pearl Metallic și Galben Cool Metallic.
Habitaclul a rămas spațios și ergonomic. Consola centrală este înclinată spre șofer, iar în centrul ei regăsim un display de 9 inch pentru sistemul multimedia. Acesta este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.
Sub capota noului Suzuki Swift regăsim un motor de 1.2 litri, cu 3 cilindri. Acesta este asistat de un sistem mild-hybrid la 12V, pentru un consum mai mic de combustibil și emisii reduse. Din păcate, constructorul asiatic nu a dezvăluit mai multe detalii tehnice.
Unitatea poate fi alăturată unei transmisii manuale cu 5 trepte, dar și unei cutii de viteze CVT. De asemenea, este disponibil sistemul AllGrip Auto.
Lista cu sisteme de siguranță include tehnologii ca Dual Sensor Brake Support II, Lane Keep Assist, Driver Monitoring System, Lane Departure Prevention, Adaptive Cruise Control, Traffic Sign Recognition, Blind Spot Monitor, Rear Cross Traffic Alert și eCall.
Noua generație Suzuki Swift va fi comercializată întâi pe piața din Japonia, acolo unde va ajunge în decembrie 2023-ianuarie 2024. Apoi, modelul asiatic va fi disponibil și pe piețele internaționale.
via Suzuki
O masina pe care mi-o doresc enorm. Am un Swift din 2006 cu 320 000 km in bord. Din pacate, s[ecific japonezelor, antifonarea lasa de dorit. La cat costa o masina in prezent, ce mai conta 1000 euro investiti in antifonare? Oricum masinile se cumpara majoritatea in rate si 1000 in plus nu s-ar simti. Ca e 20 000 ca e 21 000, tot pe acolo dar ai avea alt confort. Dar na, probabil ca nu s-ar mai vande restul masinilor daca s-ar apuca japonezii de antifonare. :)