Premiera: Audi a dezvaluit A3 Clubsport Quattro

Publicat luni, 19.05.2008 11:15 de Bogdan Mirică

Constructorul german a dezvaluit un nou concept Clubsport Quattro, bazat pe hatchback-ul A3.

Audi continua sa ofere concepte si modele noi pentru fanii sai. In cadrul Lake Worther Tour din Austria, Audi va dezvalui un nou concept Clubsport Quattro bazat pe hatchback-ul A3.

Noul prototip se vrea un hatchback de performanta, propulsat de un motor turbo diesel de 2.0 litri care dezvolta 224 de cai putere si un cuplu motor de 450 Nm. Intreaga putere este transmisa ambelor punti prin intermediul unei cutii manuale cu sase trepte si prin traditionalul sistem quattro.

Performantele sunt si ele demne de un model de performanta cei 224 de cai reusind sa propulseaza masina pana la 240 de km/h. Sprintul 0-100 km/h se face in doar 6.6 secunde.

Conceptul A3 Clubsport Quattro vine echipat si cu un nou pachet de frane, care include discuri ceramice pe fata si etriere cu sase pistoane. Sistemul dinamic de control al masinii creat de Audi se regaseste si aici, permitand soferului sa controleze acceleratia, sunetul sistemului de evacuare, servodirectia, asistenta ESP-ului dar si modul de operare al suspensiei magnetice.

Resursele de putere si tehnologia avansata au fost completate perfect de un kit exterior care include un finisaj bi-color, un eleron imprumutat din DTM si fixat pe acoperis si bosaje mai largi care adapostesc jante de 20 de inch din aliaj cu pneuri de 265/30 R20. Grila redesenata, spoilerele noi cu prize mari de aer si deflectorul spate care inglobeaza doua tevi de esapament cromate sunt accesoriile care completeaza sportivitatea hatchback-ului german.

La interior, aspectul sportiv este subliniat de scaunele de tip scoica, volanul nou si elementele din aluminiu care decoreaza pedalele, schimbatorul si portierele.

Audi a declarat ca A3 Clubsport Quattro este doar un exercitiu de design care nu va intra in productia de serie.

via | WorldCarFans

  • vali, luni, 19.05.2008 13:41
    belea

    belea masinutza :)

  • Dr. Felix, luni, 19.05.2008 14:14
    O MASINA FRUMOASA

    Pacat ca nu avem drumuri pe masura.

  • eu, luni, 19.05.2008 14:14
    superba

    mda n-are rost sa mai comentam SUPERBAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

  • dzomba, luni, 19.05.2008 14:15
    diesel???

    pai mai oameni buni...facetzi masina de masina sport si ii puneti motor diesel....

  • sunshine64sm, luni, 19.05.2008 14:27
    chiar ...

    Chiar asa dzomba, e diesel, nici n-am fost atent, ca tare m-o furat imaginile astea prelucrate in Photoshop, cica "de conceptie", adica mai bine spus TRUCATE. Si totusi la asa o masina sa bage diesel, zau asa. Parol, e ceva romanasi pe acolo ???

  • gigi, luni, 19.05.2008 14:29
    Nu cred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nu cred ca din motorul TDI pot scoate "nazistii" 224 de cai deoarece era un expert sau erau cateva milioane de experiti romani care cunosc tehnologia TDI si au zis ca e la cap de linie si o sa cumpere vw motoare DCI.Astept expertii sa comenteze???Va rog si cei cu Logan dar si cei care habar nu au ce e aia o masina sa inceapa (parca seamana cu loganu la evacuarea sport sau cu meganu)

  • dzomba, luni, 19.05.2008 14:47
    mda

    pai da...nu k as avea cv impotriva cu TDi-ul da...totusi e masina sport...un 4,5 pe suta era mai frumos:D

  • Net Cracker, luni, 19.05.2008 14:50
    TDI = cuplu

    cu torbo diesel se poate scoate cuplu mult mai mare decat aceeasi cilindree pe benzina, de asta au mers nemtzii de motorina. daca ar mai avea si compresor ar scoate cuplul maxim pe o plaja mai mare de turatii, ceea ce ar face-o foarte sprintena. "parerea mea" :)

  • fbfh, luni, 19.05.2008 15:30
    fdhfh

    cand va aud pe toti diesel egal cuplu diesel egal cuplu parca sunteti copii daia mici(altceva mai stiti?)...mai lasa cu dieselu ca pana la urma tot benzina te baga mai bine in scaun si te tine mai mult pana ajunge turometrul in zona rosie .diesel sa-ti iei tu sa mergi ieftin si mult benzina sa puna ei pe o masina sportiva sa aibe performante ca si condus si ca si placere

  • tavione, luni, 19.05.2008 16:06
    @net cracker

    imbecilitatea e la cote maxime pe site'ul asta, bai baiatule, tu stii la ce'ti foloseste cuplul in viata de zi cu zi? sa o urci pe borduri si sa depasesti relaxat! iar asta nu e masina de comfort, cat despre cuplu, stai linistit ca o turbosuflanta pe benzina iti rupe capul la aceeasi cilindree cu dieselul; a, si unde dracu' ai mai vazut tu compresor mecanic pe diesel?daca pana acum aveam dubii, acum sunt convins ca pe site'ul asta, 90% din "comentatori" sunt numai pustani care se murdaresc de maro pe la gura cu fiecare post aruncat aiurea! cred ca v'ati uitat plugul pe miriste!la sapa cu voi, analfabetilor!

  • zeus, luni, 19.05.2008 16:23
    dma

    " diesel??? de dzomba (19.05.2008, 14:15) pai mai oameni buni...facetzi masina de masina sport si ii puneti motor diesel.... " - uitate la lancer on topic : masina arata superb

  • bbb, luni, 19.05.2008 17:47

    La o masina de strada conteaza mai mult puterea, cuplu mare ai nevoie la camion sa urci serpentinele usor. Honda civic type R face suta tot in 6,6 s dar cu 24 de cai mai putin de cuplu nici nu mai zic, deci motoarele diesel sunt totusi pt tractoare.

  • emilian, luni, 19.05.2008 19:41

    asta sigur nu ii S3?:P

  • nyivus, luni, 19.05.2008 20:46
    Se poate si asa...

    Pentru toti desteptii care considera ca nu poti pune un motor diesel pe o masina sport: http://autospeed.com/cms/A_2823/article.html Si daca ati auzit de Le Mans, ia vedeti cine a castigat in 2006 si 2007, si cu ce masina... Si fiindca aproape la fiecare stire vine cate un 'specialist' in d'ale Photoshopului: astea sunt pozele prezentate de firme, nu create de cei de la Automarket. Poate faceti ceva verificari inainte sa incepeti sa urlati ca din gura de sarpe.

  • unu, luni, 19.05.2008 21:17
    numai prosti

    bah dar voi nu stiti altceva decat sa va contraziceti pe tot felul de subiecte idioate. dieselul este adevarat ca nu permite o schimbare rapida a vitezelor datorita plajei de turatie limitate, dar e mult mai placuta la condus (de ea se apropie decat motoarele supraalimentate pe benzina), pentru ca peste 90 % din timpul in care conduci nu folosesti mai mult de 3500 tr/min (asta e logica audi)... acum sa vb si de prostul de mai sus care critica motoarele DCI, asta vine de la direct comon rail injection si intre timp si audi a trecut la acest tip de injectie pentru motoarele sub 2000 cm3 ;) pentru ca asta permite respectarea normelor EURO5. si ca sa termin nu mai laudati atat fiabilitatea acestor masini, e adevarat sunt frumoase, corecte ca perfomante, au calitate de fabricatie foarte buna dar nu sunt fiabile- dar asta e o boala generala pentru toate masinile actuale (inclusiv japoneze) din cauza cursei pentru profituri cat mai mari, dar nu stiu cati o sa inteleaga ce am spus eu... ca deh nu pe multi ii mai duce mintea in ziua de azi

  • tavione, luni, 19.05.2008 22:15
    @nyivus

    poate ca inainte de te murdari si tu de maro, ar fi bine sa intri pe site'ul oficial le mans sa vezi reglementarile tehnice; ai sa ramai surprins cum motorului diesel i s'a permis o cilindree mai mare, o presiune aproape dubla in turbina la care se adauga autonomia de invidiat, si crede'ma, la le mans nu se sta 10-20 sec pt o realimentare ca in f1! mai scutiti'ma cu dieselul si "performantele" lui

  • audist, luni, 19.05.2008 23:32
    specialisti

    Este o masina superba.dar ceea ce se spune despre motor este si mai interesant. cui nu ii convine sa isi ia dci, hdi sau un nou procesor pt creier. excelenta masina

  • razvan, luni, 19.05.2008 23:40
    pt diesel..

    ce motor avea masina cu care au castigat 24 Hours of Le Mans ?? ;)

  • R, marţi, 20.05.2008 05:29
    24 Hours of Le Mans

    Mai e ceva, uitati-va ce motorina folosesc la cursa "24 Hours of Le Mans" care nu are nici un fel de legatura cu motorina de la pompa.trece prin inca 4 procesari pana sa ajunga la necesitatea moroarelor de pe masinile de la Le Mans.

  • R, marţi, 20.05.2008 05:30
    24 Hours of Le Mans

    Si peste 220 de CP au deja cateva Dieseluri de 2000 cmc de la noi.

  • p, marţi, 20.05.2008 15:11
    daaaaa............

    Grila din fata aduce cu loganul clar.

  • no one, marţi, 20.05.2008 16:12
    pt. "R"

    Sa imi spui si mie modele ce se comercializeaza in tara noastra care au "peste" 220cp la motoare de 2.0l diesel, caci tare curios sunt!

  • R, marţi, 20.05.2008 22:40
    pt. no one

    am specificat eu ca sunt stock? eu am zis "Si peste 220 de CP au deja cateva Dieseluri de 2000 cmc de la noi"

  • Warden, miercuri, 21.05.2008 11:27
    Motorul diesel poate sa fie sport

    Motorul diesel nu mai este ceea ce a fost pana acum catziva ani, eu am un golf 4 putzin lucrat (marita presiunea in turbina, un reglaj suplimentar in pompele duse, un filtru si o evacuare sport, si softul modificat) si am scos pe dino 228CP dintr-un motor de 1.9 DIESEL, motoarele aste sunt foarte bine construite, atunci cand un producator ca Audi promite o masina sport chiar trebuie sa-i credem. Va spun am batut multe masini pe benzina cu puteri apropiate, motorul diesel poate fi si un motor sport. Pentru toti copii care scriu aici mai studiati si apoi dati-va cu parerea, nu zic mai conduceti ca mai aveti pana va luati carnete.

  • dzomba, miercuri, 21.05.2008 15:02
    mama ce dezastru

    mai frate ce discutii au mai iesit de la simpla mea parere...si domnu cu le mans...hai sa nu o dam in porno sa comparam un motor TDi cu unu de la masinile alea...k dak vrei sa faci asemenea comparatii compara-l cu unul de pe F1..chiar aia cred k sunt prosti de folosesc benzina???? din cate stiu eu la f1 cel mai mult conteaza acceleratia,iar dieselu nu e cel mai bun la asa cv....deci?? ciocul mic va rog

  • tavione, miercuri, 21.05.2008 15:18
    @dzomba

    pai a iesit dezastru....din cauza terminatilor atotcunoscatori, cred ca in ultima vreme a devenit un trend, o moda, sa vorbesti despre masini, nicidecum o pasiune, si nu pot sa nu observ ca la fiecare stire se gaseste un copiloi sa zica ceva de logan; frateeeee, ce dracului! ce treaba are masina aia cu toate stirile? e o masina, si atat, cu pacatele ei cu tot...