Presa britanică: "Jucătorii lui Manchester United nu au condus maşinile din flota oferită de Chevrolet"
Englezii de la Daily Mail au descoperit că jucătorii echipei Manchester United nu s-au atins de flota de Corvette şi Camaro oferită de Chevrolet încă din aprilie în baza contractului de sponsorizare al echipei. Oficialii clubului şi responsabilii mărcii auto au confirmat informaţia anunţată de tabloidul britanic.
Chevrolet a semnat un parteneriat de sponsorizare a echipei Manchester United în 2012, sigla mărcii fiind prezentă încă de atunci pe tricourile diavolilor roşii. Între timp, englezii de la Daily Mail relatează faptul că flota de automobile din gama Chevrolet, care include şi modelele Camaro şi Corvette, nu a fost atinsă de vedetele echipei, aceştia preferând să conducă în continuare maşinile proprii.
Chevrolet dă Super Bowl pe Liga Campionilor: va susţine Manchester United
După cum relatează tabloidul britanic, jucătorii au maşini personale mai scumpe decât cele din flota oferită de Chevrolet, iar aceştia preferă să-şi conducă propriile vehicule. Niciun ”diavol roşu” nu a comentat în public articolul celor de la Daily Mail. Englezii au făcut şi o listă a maşinilor personale conduse de jucătorii lui Manchester United, iar singurul membru important al echipei care conduce un model Chevrolet este managerul, Louis van Gaal, care conduce un Chevrolet Captiva, dar şi acel vehicul este proprietate personală. Aproape toţi jucătorii echipei Manchester United au fost surprinşi de cei de la Daily Mail conducând SUV-uri premium, fiind preferate mărcile Range Rover şi Porsche.
Logo-ul Chevrolet se va regăsi pe tricourile Manchester United din 2014
Antrenorul lui Manchester United interzice Chevrolet Corvette jucătorilor sub 23 de ani
În 2012, Sir Alex Ferguson, antrenorul de la vremea respectivă al echipei Manchester United, le-a interzis jucătorilor mai tineri de 23 de ani să conducă modelul Chevrolet Corvette, chiar dacă le este oferit gratuit de sponsorul echipei. Decizia a fost motivată de faptul că jucătorii tineri ar putea să întreacă măsura la volanul lui Corvette şi trebuiau să-i ceară permisiunea antrenorului pentru a le cere americanilor de la Chevrolet un Corvette drept maşină de protocol.
Alex Ferguson, antrenorul lui Manchester United, a primit un Chevrolet Volt
Via Daily Mail
-
ioi, marţi, 04.11.2014 12:48
daca le dadeau chevy cruze sau spark mai intelegeam, dar sa refuzi un corvette, e blasfemie, chiar daca ai avea veyron
-
ingerulol, marţi, 04.11.2014 13:55
Niste fotbalisti retardati ! Atat gandesc ... asta e mentalitatea si capacitatea lor de gandire ... Un nivel foarte jos de maimuta ! Ati punctat foarte corect mai sus esentialul ! Chevy Corvette si Camaro sunt doua masini legenda si de senzatie .
-
mowgli, marţi, 04.11.2014 17:32
Fotbalul - cel mai supra-apreciat sport din lume Fotbalistii - cei mai supra-evaluati sportivi din lume Ca sa nu zic altceva...
-
mowgli, marţi, 04.11.2014 17:36
A observat cineva ca managerul conduce un Chevrolet Captiva ? Eu zic ca e admirabil.
-
inexorabil, marţi, 04.11.2014 17:53
Extraordinar, ce greţuri! O fi dreptul lui să piloteze orice i-ar plăcea, dar, de fapt, cine-i Rooney?! Ce isprăvi profesionale îl recomandă? Cred că doar la Euro 2004 a atras oarecum atenţia, din ipostaza de june promiţător, dar…atât. Pot să enumăr cel puţin zece atacanţi englezi legendari, mai talentaţi ca el. De exemplu, nu mi-l închipui pe Lineker refuzând Corvette. Mă surprinde plăcut atitudinea oficialilor lui Chevy; ei nu fac o dramă din reticenţa unor năzuroşi, care mai bine s-ar îngrijora în privinţa jocului sub orice critică prestat de ei în Premier League (cum este posibil ca, beneficiind de cea mai scumpă echipă din istoria campionatului englez, Man.Utd. să ocupe locul 10 după 10 etape?!). Charlton, Best, Robson, Cantona, Giggs, Beckham, Ronaldo---ăştia vedete, nu Rooney. De fapt, nu-mi plac nici Di Maria, nici Falcao, şi ei supraestimaţi de mass-media. Hm, ce ironie a sorţii. Alţii salivează râvnind măcar la o plimbare scurtă, de 5 minute, o dată în viaţă, cu asemenea bijuterii sport, însă de obicei n-au după ce să bea apă, iar alţii, ghiftuiţi, nici nu sinchisesc să se uite la ele, chiar dacă se află sub nasul lor. Cumplită neşansă…
-
vianu, marţi, 04.11.2014 18:37
Dragoste cu de'a sila.....
-
Octav72, marţi, 04.11.2014 22:35
De apreciat pentru cum gandesc oficialii care conduc Manchester United. Stiu deja ca prin acest comentariu nu impartasesc ideile multora, dar imi asum parerea si multumesc anticipat pentru voturile negative. Iata de ce am spus ca este de apreciat modul de gandire al oficialilor. In opinia mea, ei s-au gandit sa aiba jucatori apti de joc, intregi si nevatamati. Multi stiu despre Corvette si Camaro ca sunt masini puternice, insa putini sunt aceia care au si reusit sa le conduca in realitate. Atata vreme cat cel care conduce astfel de masini nu a urmat scoli speciale de pilotaj, atata vreme cat nu are prea multa experienta in conducere, din cauza varstei si din cauza faptului ca acorda jocului de fotbal mai multa importanta si deci nu pilotajului, un astfel de om se poate lasa purtat de val cand conduce un bolid precum Camaro sau Corvette. Strada nu este circuit de curse si astfel de masini se cer mai curand conduse pe circuit. Nu degeaba un anumit model Corvette a fost testat de jurnalisti cu experienta pe circuitul Paul Ricard din Franta. Deci oficialli vor sa stie ca jucatorii lor sunt in siguranta si feriti de tentatii, ca nu se expun unor pericole prin apasarea mai puternica a pedalei de acceleratie a unor masini foarte puternice, capabile de performante de top. O gandire echilibrata, orientata spre siguranta echipei pe care o conduc. Bravo pentru manager, conduce Captiva. Bravo pentru alegerile celorlalti jucatori, se simt probabil mai in siguranta cu ceea ce a ales fiecare, mai protejati fata de ceilalti participanti la trafic. Cu conditia sa depuna si acolo acelasi echilibru in a conduce masinile respective, ca a rezista in fata gandului de a conduce bolizi pentru care probabil nu au suficienta pregatire, precum Camaro sI Corvette. Nota 10 pentru obiectivitate si pentru gandirea lor. Nu invidiez pe cei ce detin masini puternice. Departe de mine acest gand, precum si acela ca nu ravnesc sa conduc bolizi pentru care nu sunt suficient de pregatit. Caut sa nu ravnesc la bunurile altora. Cand am cumparat Ford Focus cu motor pe benzina si 100 CP visam la varianta ST, de 172 CP. M-a intrebat la vremea respectiva, un pilot de raliu, pentru ce imi trebuie atata putere. Un om care are multe diplome si trofee mi-a adresat o simpla intrebare... Si avea dreptate, astazi vad diferit lucrurile. A vrut cei de la Chevrolet sa obtina o imagine mai buna prin gestul lor, insa nu prea au avut ecou. Cam tot asa si cu Simona Halep... tot respectul pentru performantele ei sportive. Alta este insa povestea cand este vorba de strunit un bolid Porsche de 350 CP. Pentru o masina cu atata putere, consider ca este nevoie de pregatire speciala. Ii doresc toate cele bune si sa-i fie de folos acel cadou de culoare rosie, insa recomand si urmarea unor cursuri speciale, care sa-i creasca abilitatile de a conduce o masina atat de puternica. Ca sa revin, cam aceasta este parerea mea. Masini precum Corvette si Camaro necesita aptitudini deosebite de conducere, care se obtin in timp si pe care nu le are orice sofer. Sunt masini care se pot conduce in voie pe circuit. Pentru ca altfel devine atat de valabila zicala care spune ca este mai distractiv sa conduci rapid o masina lenta, decat sa conduci lent o masina rapida. Cum spuneam, nu-i invidiez pe cei care au foarte mult si nici nu as vrea sa ma aflu in locul lor. Nu am vazut ca astfel de daruri precum cel primit de Halep sa mearga de exemplu catre maestrul Titi Aur, un om care stie in mod deosebit cum se conduce o masina puternica. Un expert prin excelenta, un campion ce merita cu adevarat recunoasterea talentului sau. Sa fiti sanatosi si sa aveti zambet pe fata, indiferent de ceea ce conduceti !
-
Octav72, marţi, 04.11.2014 22:40
Au vrut cei de la Chevrolet... corectez.
-
mowgli, miercuri, 05.11.2014 10:34
@Octav, nu cred ca reiese din articol ca echipa le interzice sau le recomanda sa nu-si puna viata in pericol conducand "bolizii", daca asta spune in articol, atunci n-am citit calumea, dar eu cred ca e alegerea lor. Ma gandesc ca-ti dai seama ca nu au o Skoda Fabia sau un Volvo, ci Aventador, Aston Martin, Ferrari si asa mai departe, Range Rover Sport nu e nici el o masina de aruncat cand vine vorba de putere, deci nu vad logica. Doi la mana, intr-adevar vorbim de masini puternice aici, dar nu vad necesitatea unei scoli de pilotaj, pana la urma sunt masini pe care le poti conduce zi de zi in limite legale. Nu trebuie sa mergi cu pedala apasata la fund. Daca vrei sa scoti tot din ele, atunci da, clar trebuie o scoala de pilotaj, altfel nu cred ca absolut necesar. Sunt foarte multi posesori de Corvette care nu stiu nici sa schimbe vitezele la o cutie manuala si-si detin masinile de ani buni, de pe vremea cand un Corvette nu era o referinta in materie de siguranta rutiera, stabilitate si abilitatea de a lua viraje stranse la viteze ridicate. Si de cei 172 de cai ai nevoie, sau ma rog... ai ce face cu ei. Sigur ca nu in oras, dar daca ai de gand sa conduci pe autostrada sau sa faci niste depasiri, nu doar ca prind bine dar uneori iti si pot salva viata. In ziua de azi 172 de cai sunt absurzi doar pt masini low cost, in rest foarte multi producatori ofera acest nivel de putere, chiar banal in ziua de astazi.
-
inexorabil, miercuri, 05.11.2014 14:48
Octav, de ce crezi că vei stârni reacţii adverse? Eu, unul, ţi-am dat undă verde :) Sunt total de acord că se impune, în mod indiscutabil, o pregătire de specialitate. Totuşi, îmi permit o obiecţie: oare producătorii care scot bolizi îi destinează doar pistelor adecvate? De pildă, zburdă M-urile prin rromanika de parcă toată întinderea noastră de pământ ar fi un circuit. A, stai, vorbesc despre sedane de performanţă, nu despre musclecar-uri sau supercar-uri (dar nici acestea n-ar fi prea menajate la noi). Crezi că niciun Camaro sau Mustang n-a despicat vreodată vântul pe vreun drum judeţean? Pe mine m-a depăşit un Corvette pe o porţiune jalnică de şosea din Bucureşti (evident, m-am durut sufletul de "americană", dar na! --- axiomatic, fiecare face numai ceea ce crede şi/sau numai ceea ce vrea). . Sunt convins că inclusiv maşinile sport au început să fie privite, chiar de către “demiurgii” lor, ca surse de profit, cu potenţial de dezvoltare, adică---mai timid pentru început---se încearcă creşterea producţiei (altfel de ce l-a înlăturat Marchionne pe Montezemolo?) ceea ce va însemna, la un moment dat, adio exclusivism...De aceea, nu mai par “dichisite” ca pe vremuri (mă rog, desfătătoare pentru ochii multora---chiar şi neavizaţi sau nepasionaţi---tot ar mai fi, dar până când?), fiind turnate un pic mai rapid, pentru un câştig pe măsură. Cu alte cuvinte, hiperstandardizarea le cuprinde şi pe acestea, ca o molimă… În concluzie, ai tot dreptul să mă combaţi (totodată, putem progresa prin polemică strunită moral, dacă nu cumva ar fi şi…delicioasă), dar te rog să mă crezi: eu mă simt lezat în mod direct de noua mentalitate a constructorilor de abordare managerială a “sportivelor”...
-
Octav72, miercuri, 05.11.2014 21:30
@mowgli, logica este aceea de a nu se expune prea mult tentatiei de a apasa prea puternic pedala de acceleratie, daca ar conduce numai masini foarte puternice. Nici nu am sustinut ca ar conduce numai cu pedala de acceleratie in podea si am subliniat acest aspect, atunci cand am scris ca strada nu este circuit de curse. De asemenea, nu cred ca oamenii privesc cu dispret modelele Chevrolet primite, prefera sa conduca pur si simplu ceea ce a ales fiecare. Am scris si despre siguranta, in sensul ca un Range Rover este ceva mai sigur decat un Camaro sau Corvette, avand aproximativ o tona in plus fata de acestea. Probabil si Captiva este superior la acest capitol al sigurantei, are lonjeroanele si structura de rezistenta intr-un plan mai bun decat masinile puternice primite. Exista situatii in care la o apasare mai energica a pedalei de acceleratie, masini precum Corvette sau Camaro, in general cele foarte sportive, sa puna in dificultate pe cel care le conduce. Sunt necesare cursuri speciale, pentru imbunatatirea aptitudinilor de a conduce. Vorbim totusi de masini cu peste 400 CP. Masini cu un raport CP/kg foarte bun. Pilotul de raliu de care spuneam in comentariul anterior mi-a dat in urma cu ceva ani un raspuns uimitor, atunci cand l-am intrebat de la ce viteza o masina nu mai este controlabila, pentru un sofer obisnuit. Mi-a spus sincer si serios ca de la 30 km/h, iar multimea competitiilor in care a participat m-au determinat sa-i dau crezare instantaneu. Deci, din nou, macar sa cautam sa urmam un curs de conducere defensiva. Personal chiar as vrea si sper sa urmez un astfel de curs anul viitor. Acel pilot de raliu conducea un Autobianchi de cilindree mica si iti inchipui ca stia cum sa exploateze la maxim masina. Acum sunt convins ca nu trebuie atata putere cum vroiam in trecut. Depasirile se fac in siguranta si fara riscuri inutile, iar cat despre a efectua cursuri speciale, cred ca au nevoie inclusiv cei care opteaza pentru un Clio RS... Asa cum am mai scris despre ceea ce a spus cineva, este mai distractiv sa conduci rapid o masina lenta, decat sa conduci lent o masina rapida. In cazul masinilor foarte puternice, nu vad de ce sa fie folosite doar la o treime din puterea lor. Ori cine cumpara asa ceva merge pe circuit, ori efectiv vrea un exces de putere doar asa ca sa fie, ca in drumurile de zi cu zi nu are unde si cum sa foloseasca masina. Nu are unde si cum, pentru ca altfel ar face pagube in fata sau in jurul sau. Tocmai, a devenit banal ca multi producatori sa ofere multa putere chiar si pe masini ceva mai accesibile, dar nu a devenit o obisnuinta ca oamenii sa invete sa stapaneasca mai bine masinile pe care le conduc. Uite un articol despre un accident (bine ca nu s-a intamplat nimic grav...) ce a avut loc acum cativa ani. Am gasit relatarea pe ziare.com. Pentru astfel de situatii, parca niciodata nu sunt suficiente masuri de precautie... ''Mijlocasul brazilian al lui Manchester United, Anderson Luis de Abreu Oliveira, a fost la un pas sa moara, dupa un accident rutier. Autovehiculul lui Anderson, un Audi R8, a lovit un parapet si a luat foc, anunta editia tiparita a cotidianului The Sun. Din fericire, Anderson, care era inconstient, a fost scos din masina de cativa martori si dus la spital, unde s-a constatat ca are doar rani minore.'' Scrie si la finalul articolului de aici despre Alex Ferguson si ceea ce a impus jucatorilor mai tineri de 23 de ani, in ceea ce priveste conducerea masinilor puternice. Cred ca se poate extinde si la jucatorii mai mari ca varsta, am explicat in comentariu de ce. @inexorabil, vot verde si de la mine pentru tine :) Lumea nu o putem schimba. In plimbarile din afara tarii, am constatat ca una este acolo mentalitatea celor ce conduc masini sportive, supercar si SUV-uri, iar alta este mentalitatea celor ce-si cumpara astfel de masini pentru ca sa le foloseasca in Romania. Sper sa reusesc anul viitor sa urmez cursurile de conducere defensiva. Le consider necesare pentru fiecare. De ceva vreme, am ajuns la parerea pilotului de raliu de care am scris, aceea de a nu avea o masina care sa fie peste necesar... Si cum am scris in alte comentarii, este bine sa cautam sa nu consumam peste masura, sa nu poluam peste masura. Sa-si cumpere fiecare ce doreste, dar sa conduca in mod responsabil. Caut sa nu ma leg de ce este trecator, ca nu luam nimic cu noi in viata cealalta. Si cred ca este bine sa fie atenti si la poluare, ma refer la cei care isi doresc masini de cilindree mare. Sa fie responsabili si de acest aspect, nu sa gandeasca numai la capriciul de moment, fara sa tina cont de repercursiunile asupra mediului. Imi plac masinile mai vechi, au personalitate. Am admirat mereu Renault Alpine, primele modele de Ford Mustang si multe altele. Cei care produc automobile sunt in goana dupa profit. Idolii lumii moderne sunt banii si implicit, ceea ce se poate cumpara cu ei. Mai bine sa fim ponderati, moderati cu achizitiile materiale trecatoare si sa pastram bucuria de a conduce automobile. Care este o bucurie simpla, putem invata despre ea de la marii campioni, care au investit talent in arta lor. Nigel Mansell spunea cu atata simplitate despre un model slab ca de fapt este o masina buna, pentru ca in personalitatea lui bucuria si arta de a conduce erau si sunt mai puternice decat automobilul condus.
-
inexorabil, joi, 06.11.2014 08:46
Octav, ştii ce sentiment cumplit te izbeşte în plin când te rupi de magia aceea indescriptibilă, frapantă, chiar hipnotizantă, care guvernează expoziţiile terminate cu teste la care sunt invitaţi chiar privitorii (de exemplu, evenimente din ciclul celor organizate de Retromobil Club România), şi te întorci brusc în lumea concretă a prezentului? O singură dată mi-am permis să asist, deoarece intuiam ce voi simţi apoi…în rest, mă abţin din răsputeri. Este o măsură neplăcută, dar necesară, de autoprotecţie, fiindcă cele mai sensibile celule din corp sunt cele neuronale, care sunt destul de vulnerabile la nevroze…
Citeste si
-
GENERAL | vineri, 22 noiembrieNorthvolt, producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice, a cerut intrarea în falimentProducătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 20 noiembrieAston Martin Valkyrie, record la Silverstone pentru cea mai rapidă mașină de serieAston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 19 noiembrieHyundai va avea un CEO nou: Jose Munoz este șeful filialei Hyundai din America de NordHyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 18 noiembrieUE și China, aproape de un acord asupra taxelor pentru mașinile electrice, potrivit presei chinezeUniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. Citeste tot
-
GENERAL | joi, 14 noiembrieRecord mondial: Bugatti W16 Mistral, cea mai rapidă decapotabilă din lumeBugatti a stabilit un nou record mondial cu modelul său decapotabil W16 Mistral. Noul model este oficial cea mai rapidă decapotabilă de serie din lume, după ce a atins o viteză maximă de 453 km/h. Citeste tot
Ce sa le faci daca nu le ajung la nasuri masinile astea atat de joase...