Presă: dezvoltarea diviziei low-cost Volkswagen întâmpină probleme
Divizia low-cost pregătită de Volkswagen pentru a rivaliza Dacia întâmpină probleme de implementare, titrează englezii de la Autocar citând surse din cadrul corporaţiei germane.
Volkswagen Group întâmpină probleme în dezvoltarea diviziei sale low-cost, susţin englezii de la Autocar. Potrivit publicaţiei britanice, care citează surse din cadrul Volkswagen, divizia low-cost are probleme de a se încadra într-o plajă accesibilă de preţ, fiind restricţionată chiar de propriile standarde interne ale Volkswagen privind calitatea fabricaţiei.
OFICIAL: Volkswagen lansează un brand low-cost, dar nu ameninţă momentan Dacia
În cel mai rău caz, proiectul low-cost de la Volkswagen ar putea fi anulat cu totul, dacă inginerii nu reuşesc să găsească o soluţie eficientă care să împace şi standardele de calitate şi siguranţă, şi cerinţele de cost. Aceleaşi surse din cadrul Volkswagen spun că inginerii mărcii sunt impresionaţi de rezultatele obţinute de competitorii lor pe această nişă.
Volkswagen va prezenta decizia privind divizia low-cost în termen de 12 luni
Eventuala gamă low-cost de la Volkswagen ar putea fi orientată atât înspre pieţele emergente, cât şi pentru piaţa din Europa, aflată în scădere. La fel ca rivalii de la PSA Peugeot-Citroen, cei de la Volkswagen sunt aşteptaţi să ofere o berlină încadrată din punct de vedere al dimensiunilor între clasa mică şi clasa compactă, iar cel mai bun exemplu în acest sens ar fi Volkswagen Santana, un sedan comercializat pe piaţa din China.
Via Autocar
-
midas, vineri, 28.02.2014 15:50
Low cost-ul nu este asa de usor de facut cum cred uni? legatura cost - profit
-
ddd, vineri, 28.02.2014 16:04
Se pare ca nu pot ghici reteta Loganului. Cum sa faci o masina fiabila in bani putini ? Si cum sa mai castigi profit la ea ? Dar Skoda Rapid, Seat Toledo sunt masini premium si nu stiu eu ? Trezirea !
-
@ddd, vineri, 28.02.2014 16:20
modelele mentionate de tine ,au preturi premium..
-
emm, vineri, 28.02.2014 16:22
implmentare....-) :-) alcool
-
Mihai, vineri, 28.02.2014 16:23
De 3 ori DA! pentru Renault: 1.motoare F1 performante-campioni mondiali 2.grupul Renault-Nissan-modele de performanta -Nissan 370 Z -Nissan GT-R 3. Dacia Logan,Sandero,Duster-low-cost PS: reteta gasita din 2004!!!! Felicitari Renault.
-
vianu, vineri, 28.02.2014 16:35
ciudat... s-au obisnuit baietii astia de la VW sa ofere modele cu un pret destul de rezonabil. Dar chele si cu optionale la pret de aur curat. dar la divizia asta, ce o tot clocesc de ceva vreme tot le da, dupa ce trag linia la sfarsit: high-price si..... low-profit back to drawing guys.....
-
@bbb, vineri, 28.02.2014 20:26
Fiabilitatea e f. buna,avand in vedere ca e compensate de multe alte calitati,in special de tinuta de drum care e cea mai importanta.Degeaba Toyota e mai fiabila daca te simti ca intr-o caruta pe drum.VW are cea mai buna tinuta de drum,in afara de masinile premium.La drum intins asta te face sa te simti rege.
-
@bbb, vineri, 28.02.2014 20:27
erata:compensata
-
bbb, vineri, 28.02.2014 20:51
Asta nu reusesc sa priceapa romanii. Or fi ele mai ieftine VW fata de alte masini dar versiunile ieftine sunt cele de baza la care ai noroc daca au AC.
-
Azazel, vineri, 28.02.2014 20:59
Citind comentariile anterioare nu pot spune decat ca voi va pricepeti la masini. Skoda Rapid pret premium? Atunci Golf are pret de Bentey. Ps: logan nu e masina aia ieftina si care nu are caroseria galvarizata, care are una din cele mai slabe sigurante de pe piata, care are un confort mediu si o tinuta de drum medie? Va bateti cu pumnul in piept degeaba. Se vinde Dacia bine, nimic de reprosat. Dar nu se vinde neaparat datorita fiabilitatii si calitatii ei, ci pentru ca e f accesibila si are dotari bune. A naiba concurenta, trebuie sa vina cei de la Renault sa-i invete meserie!
-
bbc, vineri, 28.02.2014 22:31
dar vw nu este marca low cost?ca si constructie si finisari ma refer
-
kk, vineri, 28.02.2014 23:32
acestor hapsani nu le iese profitul scontat, de-asta s-au si blocat . O lacomie mai mare ca la constructorii mari de masini nu cred ca o sa mai vezi!
-
pfiu, sâmbătă, 01.03.2014 00:08
@azazel:ai avut cumva logan sa comentezi desppre fiabilitate??!!sau ai auzit si tu la coltu blocului ceva despre o marca care cica ar fi pe aci prin romania? de ce drac vb voi astia despre ceva ce nu cunoasteti??!!de aia kk-tu asta de tara e plin de specialisti care stiu de toate si ne mere la toti superbine..asa ca fost posesor de logan.pt cultura ta supervasta, e super tare la fiabilitate si costuri masina aia,daca o folosesti 50-80000 pe an si la dotari si la optiuni e o buda....stiai ca loganu are volanu patrat???...ia du-te tu de cumpara una si sa ne spui si noua cam ce puncte tari are masina aia!!
-
Azazel, sâmbătă, 01.03.2014 00:49
Defapt ce vrei tu sa spui, ca e Logan deci clar e bun? Apoi domne draga da-mi voi sa-ti spun ca in 2007 mi-am luat Logan nou si am dat pe el cam 9500... nu mai tin minte exact cat. In cei 3 ani cat l-am tinut a mers brici, in sensul ca nu m-a lasat in drum. Mi-a picat in schimb sonda lambda si pompa de servodirectie. Greierii erau zilnic la datorie. Nu erau nervosi, dar erau acolo. Si se oprea unul, incepea altul. Astfel ca am dat masina dupa 3 ani si aprox 40000. Am luat-o cu mai bine de 9000 si dupa 3 ani am luat pe ea 4500. Ce zici, e bine? Ah, ca sa nu mai spun ca aveam rugina in aripa dreapta-spate dupa nici 2 ani si evident ca cei de la dacia s-au facut ca ploua. Deci sorry, logan e bun sa-ti faci treaba cu el pana la un punct. Nu e neaparat o masina rea daca accepti niste greieri, o rugina, o piesa care mai pica prea devreme... defapt dai sub 10000 de euro.... sa zic mersi ca nu m-a lasat in drum. Da, aici am fost multumit. In rest... am avut si nu-mi mai trebuie. A urmat octavia 2 sh. Intre noi fie vorba, alta viata fata de logan. Cel putin eu sunt multumit pana acum... in cei aprox 30000 de km peste cei 70000 pe care ii avea cand am cumparat-o.
-
@ bbb, sâmbătă, 01.03.2014 10:05
Clasament Top 25 marci auto in Europa in luna ianuarie 2014 : Ford 67.043 Peugeot 61.411 Renault 59.155 Opel/Vauxhall 55.279 Audi 54.394 Citroën 50.222 BMW 48.943 Mercedes 46.004 Fiat 45.725 Toyota 44.497 Skoda 42.866 Nissan 32.813 Hyundai 31.148 Dacia 28.519 Kia 24.646 SEAT 21.665 Volvo 16.741 Mazda 14.295 Suzuki 12.412 Chevrolet 11.000 Land Rover 9.563 Honda 9.373 MINI 9.221 Lancia/Chysler 6.883 Clasament Top 10 modele vandute in Europa in luna ianuarie 2014 : VW Polo 22.783 Ford Fiesta 22.389 Renault Clio 21.011 Peugeot 208 18.492 Skoda Octavia 16.967 Ford Focus 16.154 Audi A3 15.600 Opel/Vauxhall Corsa 14.187 BMW Serie3 13.967
-
pfiu, sâmbătă, 01.03.2014 10:06
@azazel:frate alea nu- s pprobleme ce ai avut tu....sa vedem :vw golf picat turbosuflanta la 45000 ,passat-ul unei cliente sau cum sa calatoresti cu 40l de ulei de motor in portbagaj pt completare ...normal ca la un moment dat saraca femeie une mai mult din greseala intr-o seara si apoi bubuie capac joja si capota,robleme injectoare(la reprezentanta vw "nu stii sa conduci d-na)...asa,golful unei prietene axu cu came iesit prin capac(drept ii ca asta avea fenomenalul rulaj de 110000km,eu am facit 135000 cu logan fara nicio problema)..astea-s 3 masini care bag mina in foc pt veridicitatea faptelor....cunosc multe povestioare despre vw ,dar nu am avut tangente cu propietarii si, am zis, hai sa nu exagerez(stii tu cum ii ,legendele se rostogolesc si devin catastrofe)...ASTEA-S PROBLEME!! crede-ma ps:poate din masinile din ex date au fost achizitionate noi
-
@ bbb, sâmbătă, 01.03.2014 10:10
Clasament Top 25 marci auto in Europa in 2014 : VW 122.649 Ford 67.043 Peugeot 61.411 Renault 59.155 Opel/Vauxhall 55.279 Audi 54.394 Citroën 50.222 BMW 48.943 Mercedes 46.004 Fiat 45.725 Toyota 44.497 Skoda 42.866 Nissan 32.813 Hyundai 31.148 Dacia 28.519 Kia 24.646 SEAT 21.665 Volvo 16.741 Mazda 14.295 Suzuki 12.412 Chevrolet 11.000 Land Rover 9.563 Honda 9.373 MINI 9.221 Lancia/Chysler 6.883 Potrivit Nikkei, Honda va anunta in acest an ca modelul Accord european nu va avea urmas . Cat crezi ca va dura pana cand Honda se va retrage total din Europa ? Din 2007, Honda nu a mai inregistrat profit in Europa iar vanzarile ..... vorbesc de la sine .
-
pfiu, sâmbătă, 01.03.2014 10:11
@kk:de acord cu tine...dar toti sint(sintem asa)...e alegerea noastra tacita!!!!
-
prea rapid,prea furios,eu merg, sâmbătă, 01.03.2014 11:43
@pfiu inca un exemplu de frustrat cu logan
-
Andrei, sâmbătă, 01.03.2014 12:37
Solutia: Sa vina in Romania sa construiasca masini. Ii asteptam.
-
Azazel, sâmbătă, 01.03.2014 13:57
Inteleg ce spui. Dar crede-ma ca atunci cand cumperi o masina bazandu-te pe faptul ca e fiabila... pe principiul ca s-a vazut si dupa nici 3 ani iti pica niste piese care in mod normal pica la peste 100000 de km, plus ca mai apare si niste rugina zau ca iti vine sa-ti bagi picioarele! Practic am vrut o masina care inainte de toate sa mearga... o masina simpla care sa ma plimbe. Am vandut-o dupa 3 ani si am luat pe ea 4500 de euro. Si aici am pierdut f mult, pentru ca in general Dacia are valoare la revanzare slaba. Am simtit-o pe pielea mea. Nu zic, masina nu m-a lasat in drum. Nu ii reprosez tinuta de drum la peste 100-120 km/h cand parca esti cu barca, nu ii reprosez cutia de viteze care nu e setata nici pentru consum, nici pentru reprize mai bune... nu ii reprosez nici insonorizarea slaba, nici plasticul ala de pe bord care sa recunoastem ca pute intr-un mare fel vara cand masina sta cateva ore in soare. Nici de siguranta nu ii reprosez nimic, din fericire nu a fost nevoie sa o probez. Ii reprosez insa ca s-a stricat prea devreme. Atata tot. Iar asta m-a facut sa nu mai a incredere in ea si sa o vand. Si cam asa e treaba si cu aceasta stire. Eu cred ca oricine constructor poate sa faca un low cost. Are cunostintele necesare. Numai ca un low cost inseamna si unele compromisuri pe care nu toti vor sa le faca. Si scuza-ma, dar Octavia nu se compara cu Logan in privinta a ceea ce am spus mai sus. Plus ca nici nu am bagat vreun ban in ea, cel putin pana acum. Am uitat sa spun ca in Logan imi intra si apa in portbagaj dupa cateva luni de la cumparare. Lucru pe care cei de la Dacia nu l-au recunoscut. Mi-au spus ca mi se pare, ca s-a varsat ceva in portbagaj. :)) Iar faptul ca s-a stricat unei doamne Passat-ul... bullshit, toate se strica. Adevarul e ca numai la VW sunt astfel de probleme, nu?. Pana una alta, per total VW este mai fiabil decat multi concurenti. Asta o spun proprietarii, o spun statisticile de fiabilitate, o spune mass media care mai mereu claseaza masinile VAG sus in testele comparative. Si dupa experienta mea de acum cu Octavia, in trecut cu Logan, Renault 19 (prin '98-'99) si Passat prin 2002, cam inclin sa le dau dreptate. Poate ca tocmai de-asta cand am vandut Loganul m-am uitat la ceva de la VAG, pentru ca Passatul pe care l-am avut in 2002 si care era fabricat in '97 mi s-a parut o masina (foarte) buna. Singurul motiv real pentru care am vandut Passatul in 2007 cand am luat Loganul era ca deja avea 10 si imi doream ceva mai nou... credeam eu ca voi lua si ceva mai bun. Masina avea 265000 km cand am dat-o si eu in 2007 am luat-o in 2002 cu vreo 200000 km. Sincer sa spun mergea ceas. In afara de ulei si filtre nu am schimbat nimic. Bine, nu iti cer sa ma crezi. Eu spun parerea mea din ce am patit. drumuri bune sa aveti!
-
bbb, sâmbătă, 01.03.2014 15:00
VW nu are cum sa faca low cost pt ca masinile lor sunt low cost din punct de vedere al constructiei, fiabilitatii, calitatii materialelor, etc. sunt in gama premium doar cu preturile. Ce tot in stanga si in dreapta cu interioarele lor de lux (pt unii), ca daca ai atins din gresala cu unghia plasticul ala zici ca ti-a gheruit ursul masina. La 100000 km masina arata ca o buda. De fiabilitate nu mai zic, mai ales la motoare, turbine, axe cu came, pompe de ulei, consumul de ulei, volante, motorase frana de mana electrica si lista poate continua. Tinuta de drum, eu unul am mers cu un golf 4 al nasului meu si pe viraje trebuia sa reduc viteza foarte mult ca iti dadea impresia ca zbori de pe drum, toyota yaris a soacrei o pot numi ferarri pe langa golful ala. Sincer decat o troaca second hand mai bine un logan nou. Momentan am un clio 2, mai scimbi cate o bucsa, pivot, dar in rest nu au fost probleme cu ea, dar piesele sunt foarte ieftine. Asta dupa ce am avut timp de 9 ani la rand honda la care nu am schimbat decat o baterie si aia stricata din cauza mea.
-
@bbb, sâmbătă, 01.03.2014 15:15
Te pomenesti ca renault e ieftin, fiabil si excelent construit, cu piese ieftine, nu? Si la Renault sunt probleme, stai linistit, iar piesele nu sunt foarte ieftine.
-
pfiu, sâmbătă, 01.03.2014 18:45
@azazel:cine spunea??ADAC-ul??sint pe jos...no commment... @ala prea rapid:frustrat esti tu tati!!pt cultura ta generala in familie am momentan 2 masini una frantuzeasca si una nemteasca(nu vw),ambele cappabile sa mearga lejer cu este 200(nu-mi sta in fire sa ma laud ,dar trebuia sa apara si cocalaru de servici).... discutia pornise de la faptul ca eu am spus ca toti xcei care n-au avut un logan injura la el(ca-n romania)...dar se pare ca m-am inselat..@azazel:sa revenim la boii nostri..tragind linie adunind si scazind, din multele mele masini avute logan a fost pe primul loc(raport pret-calitate-spatiu)...da, nu a fost prea confortabila(din cauza scaunului soferului) ,...sa stapinesti si skoda sanatos(personal mi se pare o masina ok ,dar scumpa pt ce ofera si lasind la o parte motoarele tsi,vezi forum vw ...adica gasesti la concurenta aceleasi chestii la preturi mai rezon...in sfirsit, gusturile nu se discuta(eu penultima masina am achizitionat-o e criteriul:in care ma simt cel mai bine...n-o sa-ti spun ce-a iesit ca iar stirnesc polemici pe aici)) si multi km cu ea fara probleme(hai ca te-am ametit cu parantezele)
-
Alex, sâmbătă, 01.03.2014 19:04
De ce vinde VW mai mult ca altii? EX::: BMW, Mercedes, Audi...pentru ca e mai ieftin si pentru ca nemtii produc cel mai mult in Europa .Altfel am merge toti in FIAT si Peugeot. PS:Sigur mitul cu fiabila ,ieftina ,cea mai buna va mai rezista inca (de la golf1 la golf7) o vreme..sa nu uitam totusi deTOYOTA si de GM... In rest numa bine.
-
nelson mondialul, sâmbătă, 01.03.2014 19:09
@pfiu si dacile merg cu 200km/h pe tren de la Nadlac in drum spre Germania
-
Azazel, sâmbătă, 01.03.2014 19:29
Octavia mea are motor de 1.6 benzina. Nu este o masina de viteza, insa mie imi este suficient ce imi ofera. La o viteza medie de croaziera cu 100-120 km/h imi place cum merge. Comparativ cu Logan e altceva. bine, pana la urma nu este un low cost, e si asta adevarat. Iar acele motoare tsi din cate stiu au problemele in mare parte cam rezolvate. totusi, daca erau chiar atat de pref nu cred ca si ceilalti copiau acea tehnologie, gen motoare mici supraalimentate.
-
bbb, sâmbătă, 01.03.2014 20:47
Nu mai plangeti voi la poarta Honda ca nu stau ei in masinile cumparate de romani, germani sau alti europeni. Problema este ca romanii nu au inteles ideea. Honda pana inainte de criza a vandut foarte bine si in europa si inca mai vinde in tari precum Olanda, Anglia unde VW este floare rara. Ideea este ca dupa criza nemtii, francezii si alte popoare care au cetateni nationalisti au inceput sa cumpere masini din productia interna pentru a-si scoate tara din ca..t. In schimb romanii continua sa-i faca pe altii cu bani. La noi inca mai exista mentalitatea sa moara si capra vecinului. Noi niciodata nu am stiut sa tinem la tara noastra si la noi, ne-am vandut pe o galeata, mici minciuni. Din pacate in tara asta mai mult de 80 % sunt doar inculti, bizoni, si alte specii.
-
@bbb, sâmbătă, 01.03.2014 21:06
Baiatu, si din vanzarile Dacia unde crezi ca se duc mare parte din bani? La noi sau in Franta? La noi s-au creat locuri de munca, ajuta economia la export, dar mare parte din profit se duce la firma mama, e normal, deci mai terminati cu dacia marca nationala ca doar numele e romanesc.
-
bbb, sâmbătă, 01.03.2014 21:29
si daca se hotarasc sa o inchida din cauza vanzarilor slabe cati oameni raman fara loc de munca mai contabilul lui peste?
-
LauCalin, sâmbătă, 01.03.2014 21:29
@bbb, VW in Anglia e floare rara? Prietene, fii serios. Oricum aceasta stire este o confirmare a ceea ce spuneam in urma cu aproximativ o jumatate de an aici. Cum ca VW e posibil sa nu aiba un concurent low cost pentru Dacia pentru ca asta inseamna multe compromisuri impuse de preturi. E vorba de niste compromisuri pe care foarte putini au curajul sa si le asume. VW nu este singurul constructor care s egandeste la asa ceva si ori amana, ori spune "pas". Sa nu uitam ca totusi Dacia are unele slabiciuni vizibile tocmai pentru ca pretul sa ramana jos. Nu vreau sa deschid o noua polemica... inutila, daca asta e bine sau nu. Deci eu cred ca nu este explus ca VW sa renunte la aceasta idee. Si poate ca mai jos de Skoda, in aceste conditii impuse de preturi si implicit calitate, VW considera ca nu are rost. Pana la urma cu sau fara un model low cost VW vinde foarte bine cam orice. Vanzarile sunt destul de bune incat sa se gandeasca realist la un loc 1 mondial in mai putin de 5 ani. Si poate ca mai jos de Skoda ei considera ca nu are rost.
-
@bbb, sâmbătă, 01.03.2014 21:50
Esti caraghios, stii ca peste 90% din productia dacia este pentru export, asa a fost gandita de la inceput, deci lasa nationalismele de 2 lei deoparte, si ce-au facut nemtii, au cumparat fortat marci germane sa scoata tara din rahat pe timp de criza? Esti amuzant, Germania n-a fost in criza nici macar un an, poate in Franta sa se fi intamplat asta, ce nemernici sunt romanii ca nu cumpara dacia si nu scot tara din criza, nu?:).
-
bbb, sâmbătă, 01.03.2014 22:42
Datorita oamenilor cu mentalitatea voastra ne aflam unde ne aflam si ne facem de cacao peste tot.
-
@bbb, sâmbătă, 01.03.2014 22:47
In afara de asta, poate poti sa si argumentezi cum anume pot romanii sa scoata tara din criza cumparand mai mule dacii, in conditiile in care salariile sunt cum sunt, nu mai compara cu ce castiga vesticii, aia isi cumpara dacia ca a doua sau ca a treia masina, la noi s-a dezvoltat sh-ul in ultimii ani din cauza banilor, deci despre ce vorbesti anume? Sa se dea toti peste cap sa cumpere dacii noi de 10-12 mii? Nu se poate.
-
LauCalin, sâmbătă, 01.03.2014 23:07
Pe langa cele spuse de cel de mai sus mai trebuie precizat si faptul ca unui neamt sau francez ii este mult mai usor sa cumpere o Dacie, pentru ca da pe ea cel mult 10 salarii. Ori un roman da cel putin 15. E o diferenta. In tarile din vest chiar si un student care lucreaza part time cu putin efort isi poate cumpara un Sandero.
-
bbb, sâmbătă, 01.03.2014 23:10
Ce sa-i faci e greu de inteles ideea. Bafta si succes cu VW-urile voastre.
-
LauCalin, duminică, 02.03.2014 00:20
Eu inteleg foarte bine ideea si unde bati. Ce nu vrei tu sa intelegi este ca Dacia este o marca scumpa pentru multi romani. Uite aici un exemplu de roman care isi doreste un Logan, insa e cam greu: http://www.automarket.ro/stiri/sindicatul-automobile-dacia-va-organiza-un-miting-pentru-sustinerea-55372.html#comments Te rog sa citesti comentariul meu. Si crede-ma ca sunt f multi in situatia lui. Pe de alta parte Dacia are concurenta serioasa si in privinta masinilor sh. Sa nu uitam ca pentru romani este un low cost scump, pentru ca asta e Romania, vs niste masini care din start nu au fost gandite ca un low cost si care noi, acum cel mult 10 ani costau cel putin dublu fata de un Logan. Si nu intamplator. Si hai sa ma fac mai bine inteles: daca un Logan Laureate ar costa 6 salarii, nu ti-ai cumpara fara nici o retinere? Asa face un german, ca pentru el un Logan inseamna vreo 6 salarii. Dar vezi tu, pentru ca acel Logan Laureate (adica cel mai scump) sa fie accesibil pentru un roman cum este si pentru un neamt, tinand cont de salariile din Romania, ar insemna sa coste 5000-6000 de euro. Iar cel mai ieftin... vreo 2000? Daca ar costa Daciile atat sa vezi cum s-ar umple Romania de ele. Dar vezi tu, aceste preturi pentru Romania sunt practic imposibile. Ai inteles ideea? Si asa cum ti s-a mai spus, sa nu crezi tu ca au venit francezii in Romania sa faca masini pentru romani. Fals! Au venit in primul rand sa faca bani. Si normal ca si Romania trebuia sa castige ceva.
-
tupi, duminică, 02.03.2014 02:09
skoda ,la care folosesc tot ce nu mai e la moda la vw ,e un low cost mai scump !!!! .... asta a " inventat" vw
-
vianu, duminică, 02.03.2014 10:21
@Azazel, daca imi permiti, ceilalti NU au copiat TEHNOLOGIA de la vw ci IDEEA de motoare mici si supraalimentate. E o maaaare diferenta. atat voiam sa spun @LauCalin....daca logan era atat de scump pentru multi romani nu era cea mai vanduta masina in Romania, nu crezi? Romanul tau din poveste isi face un calcul provizoriu, detaliile le stabileste cu banca sau compania de leasing sau creditare. Romanul tau, daca ar fi inteligent si-ar misca fundul pana la dealer sa stabileasca inclusiv pretul final..pana la urma nu iti cumperi un stick de memorie de pe net ci un automobil. Exemplul tau singular nu poate fi generalizat.
-
@ bbb, duminică, 02.03.2014 17:01
Honda vinde foarte prost in toata Europa inclusiv in Marea Britanie ( unde are o uzina ) unde este "spulberata" la vanzari de marca VW care este foarte aproape sa depaseasca la vanzari ocupantul locului 2, Vauxhall . Cand doar 1 european din 100 alege sa cumpere o Honda in Europa ( ca fapt divers 1 european din 4 cumpara o masina VW Group ), este evident ca Honda are o problema in Europa si cu doar 1.00 % cota de piata in Europa ( este depasita in Europa si de catre Porsche si Land Rover ) , prezenta Honda in Europa practic nu se va mai justifica pentru mult timp . Iar faptul ca Honda Accord ( versiunea europeana ) este 99 % o certitudine ca nu va mai avea urmas in Europa, va periclita si mai serios situatia Honda in Europa .
-
Soferu', vineri, 14.03.2014 12:02
VAG este un imperiu al raului, o sa subjuge lumea cu modelele lor, sa ne rugam ca altii sa le tina piept ! Marcile lowcost pot sa ii ingenuncheze cu o ofensiva de SUV-uri, masini sport, limuzine, si alte masini nemaivazute.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Ei saracii sunt varza cu fiabilitatea la modelele astea super scumpe, nu vreau sa ma gandesc cum or sa fie modelele low cost. La 50000 km or sa schimbe saracii romani motorul cum faceau la vechile dacii.