Președintele Ford: “China va conduce lumea în ceea ce privește dezvoltarea mașinilor electrice”

Publicat miercuri, 06.12.2017 12:52 de Petre Barac

Președintele Ford a anunțat că producătorul auto american va lansa 15 modele electrificate în China, până în 2025, spunând că piața chineză va fi liderul global al dezvoltării mașinilor electrice.

Tot mai mulți producători auto ai lumii investesc din ce în ce mai mult în mașinile electrice, iar Ford susține că viitorul va fi modelat de China.

“Când mă gândesc la direcţia în care se îndreaptă vehiculele electrice, este clar că China va conduce lumea în ceea ce priveşte dezvoltarea maşinilor electrice”,

a declarat președintele Ford, William C. Ford Jr.

Pe lângă Ford, și alți producători precum General Motors, Daimler și Volkswagen au anunțat investiții masive în China pentru următoarea perioadă.

Guvernul chinez vrea să rezolve problema poluării prin oferirea de subvenții producătorilor auto care să stimuleze dezvoltarea mașinillor electrice.

Volkswagen a anunţat că, împreună cu partenerii săi chinezi, va investi aproape 12 miliarde de dolari pentru a lansa 25 de vehicule electrice pe piaţa din China în perioada 2020 - 2025.

Potrivit celor de la Ford, clienții chinezi sunt mai puțin preocupați de autonomia vehiculelor electrice, întrucât ei conduc mașinile mai degrabă în interiorul orașelor.

Via Carcoops

  • LR, miercuri, 06.12.2017 14:12

    Ca și cum Henry Ford ar fi recunoscut că sistemul socialist e mai bun decât sistemul capitalist.

  • ignis, miercuri, 06.12.2017 14:50

    Aberează. Cum se poate? Doar China este ciuma roșie!

  • Andy, miercuri, 06.12.2017 18:38

    @LR Henry Ford era fanul sistemului fascist, deci tot cam aia. In mare, diferenta notabila intre fascism si comunism e modul in care e tratata proprietatea privata: in primul exista, insa la nevoie e la dispozitia statului, in al doilea nu exista. De la proprietatea privata rezulta si celelalte elemente: concurenta, piata libera etc. Si stati calmi, China e un experiment in care vestul a pompat, pompeaza si va mai pompa bani. Si nu, nu vorbim de teoria conspiratiei. Vorbim de faptul ca 80% din productia de bunuri la nivel mondial e realizata in China, majoritatea firmelor producatoare fiind vestice.

  • LR, miercuri, 06.12.2017 22:31

    @Andy Și Bernard Shaw era fan socialist, dar ținea la democrație și nu era de acord cu totalitarismul. Una e să citești Mein Kampf sau Das Kapital, alta e să provoci răni omenirii.

  • Andy, miercuri, 06.12.2017 23:44

    Socialismul nu e acelasi lucru cu comunismul. Vezi labour, spd, ps etc, partide care au guvernat democratic in Europa post WW2. Fascismul e insa doar totalitar. Nu exista democratie in fascism. Si da, Ford a fost un rasist notoriu si mare fan Hitler si Germania Nazista. Si Hitler era fan Ford: http://pacifism21.org/american-fascists-trump-henry-ford

  • mishazaitev, joi, 07.12.2017 10:05

    Acuzele aduse lui Henry Ford mi se par un pic cam dure.... Desigur ca il simpatiza pe Hitler, insa sa nu uitam ca in acea perioada opinia publica americana era intr-un mare procent progermana si, intr-un si mai mare procent, impotriva intrarii SUA in razboi! Henry Ford nu trebuie privit ca o exceptie ci atitudinea sa ar trebui judecata in contextul epocii. Sa nu uitam ca pentru a schimba atitudinea americanilor fata de intrarea in razboi a fost nevoie de sacrificarea flotei din pacific si ca SUA nu au declarat razboi Germaniei, ci invers. Mai trebuie spus ca dupa Paerl Harbor, uzinele Ford au contribuit cu varf si indesat la efortul de razboi al SUA asa cum de altfel, SPRE CINSTEA LOR, au facut-o toti producatorii americani de masini! E drept, un rol exceptional in ceea ce priveste implicarea Ford Motor Company in productia de armament il are si fiul sau, Edsel, insa, sa nu uitam ca acesta moare inainte de finalul razboiului iar Ford continua sa produca armament pentru US Army si aliatii sai. De aceea cred ca a comenta afirmatiile actualului presedinte al Ford cu privire la productia de masini electrice in China, in lumina asa-ziselor simpatii naziste ale lui Henry Ford, nu este tocmai corect. In primul rand, laduand China, acest Ford, dovedeste faptul ca nu este catusi de putin rasist. In al doilea rand, trebuie avuta in vedere si o eventuala sageata catre compatriotii de le Tesla carora probabil ca se intentioneaza a le fi transmis un mesaj de tipul "nu voi sunteti buricul pamantului!". In al treilea rand, si am lasat aceasta observatie la final tocmai datorita elocventei acesteia, sa nu uitam ca Ford tocmai a anuntat lansarea a peste 50 de modele in China pana in 2025 dintre care 15 vor fi (CE SA VEZI?!!!) electrice!!! Inchei printr-o remarca care stiu de pe-acum ca o sa deranjeze ... Dar, cand tara ta a sprijint Germania Nazista la modul cel mai oficial cu putinta punandu-si la dispozitia lui Hitler resursele naturale, economia si trupele, cand armata romana in CARDASIE cu iubitii sai aliati a participat la transformarea unor orase din URSS in ruine, cand in Romania ciracii lui HItler au ajuns la putere si au excecutat cu sange rece pe unii dintre cei mai importanti si luminati oameni ai acestei tari, a vrobi despre pronazismul lui Henry Ford mi se pare tot atat de deplasat cu a vorbi despre procomunismul de care este acuzat Jean Paul Sartre, tocmai de catre nepotii unora dintre cei care, calare pe tancurile sovietice, au instaurat bolsevismul in Romania!

  • LR, sâmbătă, 09.12.2017 08:50

    @misha De acord, în cea mai mare parte. Dar URSS nu trebuia să ne ia cu japca din teritorii. După ce s-au înțeles Ribbentrop cu Molotov, tu cum ai fi procedat?