Președintele Lexus: “Vânzările de SUV-uri vor continua să crească în următorii 5 ani, dar apoi clienții vor dori ceva nou”
Vânzările de SUV-uri vor înregistra creșteri în următorii 5 ani, însă după această perioadă clienții își vor dori “ceva nou”, susține președintele Lexus, Koji Sato. La ora actuală, SUV-urile reprezintă 65% din vânzările Lexus la nivel global, cu o cotă de 80% în Europa.
În 2019, Lexus a vândut către clienți un total de 765.330 de mașini, în creștere cu 10% față de 2018 și a înregistrat un nou record la acest capitol. Vânzările Lexus au fost puternic susținute de SUV-urile UX și RX.
Noul președinte Lexus, inginerul Koji Sato, care a preluat mandatul în luna ianuarie, susține că SUV-urile reprezintă circa 65% din vânzările constructorului la nivel global.
“Cel mai mare volum este în SUA, acolo unde SUV-urile au 60-70% din total. Cota din Europa este la 80%, iar în China jumătate dintre modelele vândute sunt SUV-uri,” a spus oficialul Lexus.
Potrivit acestuia, vânzările de SUV-uri vor continua să crească în următorii 5 ani, însă, după aceea, clienții vor dori ceva nou. “Trebuie să fim pregătiți pentru altceva în afară de SUV-uri peste 10 ani din acest moment,” a spus Sato.
Via Automotive News
“Ceva nou” (insinuat în mecanismele lor psihologice), recte să devină incapabili, din cauza experimentelor oculte de tip războiul nevăzut (cu şanse totale de succes datorită efectului “pozitiv”, ca stimul aplicat, al repetiţiei mediatice dinadins exacerbate), să mai vrea ceva anume (indiferent CE), astfel încât să admită, în mod reflex, doar “dreptul legal” (plus corect politic) al “experţilor” de a alege pentru dânşii – bineînţeles, cum nu se poate mai “potrivit”, adică “perfect adecvat în noul context economic şi tehnologic”.