Prețuri BMW Seria 7 în România: limuzina germană pornește de la 90.700 de euro

Publicat marţi, 21.07.2015 16:39 de Bogdan Mirică

BMW a publicat prețurile noii generații Seria 7 pentru piața din România. Nava amiral a bavarezilor vine cu trei versiuni de motorizare și cu o variantă de caroserie cu ampatament lung.

Lansat la începutul lunii iunie, a șasea generație a modelului BMW Seria 7 are deja prețuri pentru piața din România. Nava amiral a bavarezilor a fost prezentată alături de patru motorizări, dintre care una hibridă. Din păcate, aceasta nu va fi momentan disponibilă pe piața de la noi, debutul său urmând să se facă mai târziu.

Cum era și normal, intrarea în gamă va fi asigurată de un propulsor cu șase cilindri în linie, de 265 de cai putere. Ea va fi disponibilă atât pe varianta cu ampatament normal, cât și pe cea cu ampatament lung și va beneficia, pe lista de opționale, de tracțiunea integrală xDrive. De remarcat faptul că varianta 730d are emisii mixte de 119 grame CO2 pe kilometru, cât avea un BMW 118d în 2008, când era premiat în clasa sa pentru emisii scăzute.

450 de cai putere pentru cel mai puternic Seria 7

Varianta de motorizare de vârf în gama Seria 7 la momentul lansării se numește 750i xDrive, este disponibilă și cu ampatament mărit și are un V8 TwinPower Turbo de 4.395 centimetri cubi și 450 CP.

Cealaltă motorizare pe benzină va fi versiunea bi-turbo a motorului de 3.0 litri benzină, care va oferi 326 de cai putere și va fi regăsită sub indicativul 740i.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL BMW Seria 7
PREŢ
(€ cu TVA)
Ampatament scurt
730d 265 CP
620 Nm
90.706
730d xDrive 265 CP
620 Nm
94.302
740i 326 CP
450 Nm
96.472
750i xDrive 450 CP
650 Nm
121.824
Ampatament lung
730d 265 CP
620 Nm
99.510
730d xDrive 265 CP
620 Nm
103.044
740i 326 CP
450 Nm
105.462
750i xDrive 450 CP
650 Nm
131.372

Lista de dotări standard a limuzinei germane este cea mai generoasă de până acum. Bavarezii se laudă cu cea mai bogată echipare standard din segment, una atât de generoasă încât lista de opționale devine un moft. Un moft pe care toți și-l vor dori cu siguranță.

Cea mai generoasă echipare standard din toate timpurile

Așadar, fiecare client de BMW Seria 7 va fi răsfățat încă de la început cu Head-up Display color, faruri complete cu tehnologie LED, suspensie penumatica pe toate puntile, amortizoare reglabile, sistem de navigatie Profesional (prima dată când el este oferit în standard), hayon electric, Driving Assistant cu tot felul de funcții care te mențin pe drum și ne apropie tot mai mult de o mașină autonomă, asistent fază lungă standard, sistem de spălare al farurilor, scaune încălzite pentru șofer și pasager, sistem de difuzoare Hi-Fi, cameră video pentru marșarier și monitorizare a presiunii în anvelope.

Tot în standard va fi oferit și Driving Experience Control, modulul prin care cel de la volan poate opta între diferite moduri de rulare, de la EcoPro până la Sport+. El vine însă acum și cu modul complet nou, denumit Adaptive, care reglează toate funcțiile mașinii.

Tehnologii oferite în premieră mondială

BMW Seria 7 este cel mai tehnologizat model oferit până acum de BMW, ceea ce însemană că pe modelul bavarez vom găsi multe sisteme oferite în premieră pe un automobil.

Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială

Seria 7 are acum un sistem de încărcare inductivă în cotiera frontală, capabil să încarce atât cheia mașinii, cât și un telefon mobil care suportă această funcție. Cheia în sine este complet nouă, bifarea unei dotări opționale aducând un ecran color pe aceasta pentru a controla anumite funcții ale mașinii, iar anumite variante ale lui Seria 7 pot fi conduse într-un spațiu din parcare îngust doar prin cheie, cu șoferul stând în afara vehiculului, dotare fără precedent în segment.

Sistemul multimedia este capabil de mirroring (afișarea conținutului de pe ecranul telefonului pe ecranul multimedia) cu smartphone-urile compatibile cu această funcție.

BMW Seria 7 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW Seria 7
730d
265 4.9 6.1 90.706
Mercedes S-Klasse
S350d
258 5.9 6.8 86.254
Audi A8
3.0 TDI quattro
258 5.9 5.9 86.409
Porsche Panamera
3.0 V6 
300 6.4 6 94.565
Jaguar XJ
3.0d V6
275 7 6.4 83.700
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • lorinczi.thomas, marţi, 21.07.2015 17:18

    cam scumpa versiunea cheala, nu credeti? adica la 90.000 de euro o gasesti cu faruri cu halogen presupun, ca nu am intrat in configurator inca

  • tzenu_bmw, marţi, 21.07.2015 17:35

    cam mari preturile...... 92k euro pret de pornire pt. un 730d...... oare la anu cand va iesi modelul V12(760i/Li)....ce pret de pornire va avea 120k euro????si daca mai si optezi pt multe optiuni si pt. gama Individual si pt. versiunea'Long' ajungem la un pret de minim 160k euro...foaarte scump.....

  • BMW, marţi, 21.07.2015 17:42

    Hmmm Panamera la 94k vs Seria 7 la 92k? Oricat de fan BMW as fi, trebuie sa recunosc ca e grea decizia asta :)

  • romanian popcorn, marţi, 21.07.2015 17:59

    ...din nefericire pt. noi,muritorii de rand ,foarte mmulti si-l vor cumpara...

  • mowgli, marţi, 21.07.2015 18:09

    Eu nu as lua Panamera nici la pret de seria 5 entry level. Arata oribil. Mie nu mi se pare mare pretul, e un seria 7 si chiar vine cu multe tehnologii noi, inclusiv CFRP, toate astea costa. E greu sa-ti imaginezi cata tehnologie se afla intr-o astfel de masina, tehnologie care nu se vede si de care 99% nici nu vor fi constienti. Plus ca asa vorbiti de "varianta cheala" de parca seria 7 entry level vine cu casetofon, 2 difuzoare, geamuri electrice fata si scrumiera. Comparand cu concurenta, seria 7 sta foarte bine, fie la capitolul dinamic, fie la cel economic. Daca ne uitam la cea mai mare amenintare, adica S-Klasse, eu clar as da inca 5000 de euro pentru performantele si consumul mai bun ale BMW-ului.

  • dan_grc, marţi, 21.07.2015 18:16

    Dupa ce ca se plange lumea ca le vezi pe toate drumurile, ca nu sunt " exclusiviste", acum nu e bine ca cel mai ieftin seria 7 este 92.000 euro. Dar stie cineva cat era fostul 730d, ca pret de pornire? Aproximativ 84. 000, adica o diferenta colosala cum ar veni, iar concurenta tot pe acolo se invarte, deci nu vad care este marea problema cu preturile, in afara de faptul ca sunt putini care isi permit asa ceva, ca masina noua, nu second. @Bmw Panamera in primul rand este intre clase, chiar il vezi ca un model veritabil pt clasa de lux? Mai degraba se compara cu CLS, A7 si seria 6 GC, cu-n plus pt Porsche la performante si caracter sportiv, dar indiferent de incadrarea clasei, orice alt model arata infinit mai elegant decat Panamera, zic si eu.

  • gigi, marţi, 21.07.2015 18:18

    Preturile la masinile BMW au fost intotdeauna exagerate pentru ceea ce ofera.

  • Andrew.30, marţi, 21.07.2015 18:56

    Doar pentru a va semnala greseala, mi-am facut cont:))) Rusinica, rusinica, rusinica:))). In alta ordine de idei, atunci cand faceti drive-teste, puteti face si video? Mi-ar placea sa le si vad, nu doar sa le citesc...

  • dan_grc, marţi, 21.07.2015 19:48

    Un 760 Li cu toate opțiunile posibile merită 150 k, știi de ce? Pt că și concurență oferă aceleași prețuri, deci ori toți au prețuri exagerate, ori lăsați că doar Bmw, când un model premium compact ajunge lejer la 40 k, la cât vreți fraților să fie seria7? Unul cu motorizare V12 cât să fie? Cât două Kia K9, pentru că este normal, asemenea motorizări sunt pentru cei cu foarte mulți bani, ce vor motorizări rafinate și exclusiviste, iar mărcile care mai ofera așa ceva au rămas foarte puține, oricum nu câștigă mare lucru cu aceste versiuni de top, sunt pentru prestigiu, sunt convins că peste ceva ani când probabil vor dispărea aceste motorizări, o să te vaiti pe aici că se duce naibii industria auto și " rușine Bmw".

  • S, marţi, 21.07.2015 21:01

    Am eu 3 cifre din cele 5 ale acestei sume, adica am 706 euro, cine ma ajuta cu inca 2 cifre ca sa imi pot cumpara dieselul ? :)

  • Pana, marţi, 21.07.2015 22:32

    Cei care isi vor permite asa ceva, adica cei care au in cont multe sute sau milioane de euro, vila, o afacere prospera, o matusa Tamara... o ruda prin Guvern etc., vor zambi si vor spune sec: Ok, unde semnez?

  • alex, marţi, 21.07.2015 23:38

    Pai si versiunile 740d si M750d nu mai sunt?

  • Batranu :P, marţi, 21.07.2015 23:45

    Nu-mi vine sa cred ca am ajuns la situatia asta: un seria 7 mai scump decat un S Class ?!?? Dumnezeule ! Astora chiar li s-a urcat la cap! Era ceva inimaginabil acum cel putin 10-20 de ani. Bine, intr-un fel e logic - sunt nr 1 la vanzari premium, iar acolo unde cererea depaseste oferta, creste pretul. E una din legile fundamentale dupa care functioneaza piata. Totusi...

  • gabi, marţi, 21.07.2015 23:48

    fratele meu are la bmw 410 cai si e seria 5, nici nu simte seria 7

  • Scorpionul_negru, miercuri, 22.07.2015 00:12

    La cata tehnologie are , e normal sa fie mai scump ca cel vechi. E refacut total si cred ca isi justifica banii.

  • da, miercuri, 22.07.2015 00:41

    Un BMW intotdeauna avea avantajul de a fi mai ieftin decat Mercedes. Unde-i acum avantajul asta? S-a intors lumea cu susul in jos! No matter ! S-Klasse e in continuare superior unui seria 7.

  • mowgli, miercuri, 22.07.2015 02:08

    @da spui asta dupa ce le-ai detinut pe ambele, este ?

  • da, miercuri, 22.07.2015 03:07

    @mowgli Ce-i obsesia asta cu detinutul acestui model? Trebuie sa fie un argument? Nu prea cred! Am facut doar o observatie, o analiza a pretului istoric. Deranjeaza? Hai nu mai fii asa obtuz ! Relaxeaza-te!

  • mowgli, miercuri, 22.07.2015 04:06

    "S-klasse e in continuare superior unui seria 7". Ma intrebam si eu pe ce te bazezi cand faci afirmatia asta ? Mai ales ca modelul inca nu e disponibil in Romania, deci probabil lucrezi pe la BMW Welt, situatie in care trebuie sa te felicit. In rest sunt destul de relaxat :) Tu insa pari destul de frustrat, pe lumea care e cu susul in jos. Eu n-am astfel de frustrari, sau cel putin cred ca lumea are probleme mai mari decat pretul lui Seria 7, dar fiecare cu suferinta lui.

  • 2-10, miercuri, 22.07.2015 08:28

    "S-klasse e (in continuare) superior unui seria 7". E o chestie de perceptie, pe care, exceptand fanii BMW, cam toata lumea o are ;)

  • %or, miercuri, 22.07.2015 10:15

    Masina lu varniu are 270 Cp si e mai ieftina decat BMW seria 7 are tapiterie din piele senzori , pilot automat ,cutie hidramata , ecran , faruri xenon , airbeguri roata , incalzire scaune etc si este la 11 mi de euro =P

  • fraierul, miercuri, 22.07.2015 11:11

    Luxul are un preţ . Şi preţul este cel care face diferenţa dintre Ei şi restul pu..(şt)imii.

  • @Ivanoff, miercuri, 22.07.2015 11:45

    Lasa-ne ba cu masina ta bosorogeasca veche de 10 ani, cred ca in 2020 scot si ei o generatie noua.

  • mowgli, miercuri, 22.07.2015 11:47

    @Ivanon da stapane, scuzati-mi pornirile.

  • B&B (BMW & BOSS), miercuri, 22.07.2015 12:16

    @Ivanoff Lexus auzi la el :))))) Aia e o Toyota mai bine finisata vanduta la supra pret. Pe lumea asta sa sti si tu ca sunt trei marci de masini ! BMW , Mercedes si Audi. Restu sunt restu !

  • Japonezul, miercuri, 22.07.2015 12:24

    @B&B (BMW & BOSS) Lexus LS 600 LS Hybrid 96.148 euro model din 2015. NOU NOUT ! Un BMW 760 Li probabil o sa fie 180 de mii. Iar ca masini sunt 98% asemanatoare ca performante, confort si calitate. Chiar si stopurile le seamana. Deci.....Lexus vine la un pret infinit mai mic si face acelasi lucru. BMW umfla pretul ca e MADE IN GERMANY. Eu mi-as alege Lexus oricand in defavoarea BMW-ului si a S class-ului !

  • @japonezul, miercuri, 22.07.2015 13:01

    De acord cu tine, doar ca trebuie recorectata fraza ''Iar ca masini sunt 98% asemanatoare ca performante'' , nu uita ca LS accelereaza 0-100 in 5,5 sec , iar seria 7 nici pe departe nu scoate 6,1 sec, 7,8 sec in realitate, asta fiindca e totusi destul de grea iar 265 cai sunt insuficienti, deci submotorizata . @B&B (BMW & BOSS), exact. Iar pe lume exista o singura dama de companie excelenta ( mata ) restul, sunt doar femei !

  • Madalescu_Georgian, miercuri, 22.07.2015 14:16

    O masina slaba si stearsa din punct de vedere estetic. Ma asteptam la ceva mai spectaculos, cum ar fi mai mult crom in loc de plastic glossy. Concureta : Cadillac CT6, Lexus LS si xj Ultimate il cam bat.

  • BMW, miercuri, 22.07.2015 15:04

    @Madalescu_Georgian Eu cred ca te-a cam batut pe tine soarele in cap de debitezi asemenea ineptii.

  • edi80, miercuri, 22.07.2015 15:47

    pana cand si BMW recomanda un telefon auriu ca accesoriu la aceasta masina!!