Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
Noua Dacia Bigster poate fi comandată în România. Disponibil în patru niveluri de echipare, noul SUV de segment C pornește de la 23.000 de euro, cu TVA inclus.
După o lungă așteptare, Dacia a prezentat noul Bigster în luna octombrie 2024, cu ocazia Salonului Auto de la Paris. SUV-ul de segment C marchează mai multe premiere pentru constructorul de la Mioveni, inclusiv prezența unui hayon acționat electric și a unui plafon panoramic.
Acum, noul Bigster poate fi comandat în România. Primele exemplare vor ajunge în reprezentanțe în primăvara anului curent.
Clienții au la dispoziție patru niveluri de echipare: Essential, Expression, Extreme și Journey, ultimele două fiind complementare și având preț echivalent.
PLAFON PANORAMIC ȘI HAYON CU DESCHIDERE AUTOMATĂ
Așa cum bine știi de la Duster, spre exemplu, versiunea Extreme este destinată amatorilor de ieșiri în natură, tocmai de aceea are câteva dotări specifice, cum ar fi plafonul panoramic cu deschidere electrică și funcție oscilobatantă, bare de pavilion modulare, sistem Hill Descend Control și covorașe din cauciuc în echiparea de serie.
De cealaltă parte, Bigster Journey se adresează clienților interesați de confort și de călătoriile lungi. Propune, printre altele, o caroserie în două nuanțe (plafonul de culoare neagră), hayon cu acționare electrică și scaun șofer cu reglaje electrice.
Bigster mai semnează o premieră și anume o culoare exterioară nouă, denumită Albastru Indigo.
MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE CU PÂNĂ LA 155 CP
Cele mai notabile sunt, desigur, motorizările, toate electrificate. Pentru prima oară în gama Dacia, motorul TCe 140 combină un motor de 1.2 litri, pe benzină, cu 3 cilindri, cu un sistem mild hybrid la 48V.
Apoi, avem versiunea Hybrid 155 care are la bază un motor de 1.8 litri, aspirat natural. Ea vine în compania unei transmisii automate și este disponibilă începând cu nivelul de echipare Expression.
Sistemul de tracțiune integrală poate fi comandat numai alături de motorizarea TCe 130, și ea alăturată unui sistem mild-hybrid la 48V. Singura transmisie disponibilă este cea manulă cu 6 rapoarte.
Ulterior, gama va fi completată de versiunea ECO-G 140. Motorizarea combină carburația mixtă benzină/GPL cu un sistem mild-hybrid la 48V.
În România, noua Dacia Bigster pornește de la 23.000 de euro, cu TVA inclus.
MOTOR | PUTERE CUPLU |
NOUA Dacia Bigster |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
Cu Automată | cu 4x4 |
||
ECHIPARE Essential | ||||
TCe 140 | 140 CP - Nm |
23.000 | - | - |
ECHIPARE Expression | ||||
TCe 140 | 140 CP - Nm |
24.400 | - | - |
TCe 130 4x4 | 130 CP - Nm |
- | - | 26.900 |
Hybrid 155 | 155 CP - Nm |
- | 27.900 | - |
ECHIPARE Journey |
||||
TCe 140 | 140 CP - Nm |
26.000 | - | - |
Hybrid 155 | 155 CP - Nm |
- | 29.500 | - |
ECHIPARE Extreme |
||||
TCe 140 | 140 CP - Nm |
26.000 | - | - |
TCe 130 4x4 | 130 CP - Nm |
- | - | 28.500 |
Hybrid 155 | 155 CP - Nm |
- | 29.500 | - |
Echiparea de bază include, printre altele, jante din aliaj, de 17 inch, lumini de zi LED, tapițerie specifică Essential, de culoare neagră, instrumentar de bord digital, de 7 inch, ecran central de 10 inch pentru sistemul multimedia, consolă centrală joasă, fără cotieră, aer condiționat cu reglare manuală și volan îmbrăcat în piele sintetică.
Așa cum spuneam, primele exemplare vor ajunge în reprezentanțe în primăvara anului curent.
via Dacia
o ciudatenie avand in vedere ca versiunea 4x4 poate fi doar cu cutie manuala si motor benzina cu 3 cilindri. Macar o cutie automata sa fi avut. asta spune totul despre respectul pentru clienti pe care il are dacia inanul de gratie 2025. din partea mea duca-se !