Prețuri Honda HR-V în România: start de la 32.540 de euro

Publicat miercuri, 01.09.2021 14:55 de Paul Cosma

Honda a publicat lista de prețuri pentru HR-V. Pe piața din România, SUV-ul hibrid pornește de la 32.540 de euro pentru versiunea de echipare Advance.

Noua generație Honda HR-V a debutat la jumătatea lunii februarie. Ulterior, niponii au transmis că SUV-ul va fi disponibil doar cu un sistem de propulsie hibrid pe Bătrânul Continent. 

Mai exact, HR-V dispune de un propulsor de 1.5 litri, un motor electric, un generator și o baterie Li-Ion de mici dimensiuni. Ansamblul dezvoltă 131 de 

cai putere și 253 Nm, suficient pentru a atinge 100 km/h în 10.6 secunde. Consumul declarat de producător este de 5.4 l/100 de kilometri, în ciclul WLTP. 

Honda a anunțat acum și prețurile lui HR-V pentru piața din România. SUV-ul este disponibil în două versiuni de echipare: Advance și Advance Style. 

Prima dintre ele are un preț de pornire de 32.540 de euro și oferă dotări precum Sistem Smart Entry and Start, tapițerie din piele și material textil, sistem de prevenire a coliziunilor (CMBS), sistem menținere bandă circulație și sistem de lumini LED. 

În plus pe lângă cele menționate, echiparea Advance Style oferă, printre altele, culoare caroserie în două tonuri, bare longitudinale plafon, iluminare activă în viraje, sistem audio Premium cu 10 difuzoare sau încărcare telefon Wireless Charging - 15W. În acest caz, prețurile pornesc de la 34.540 de euro. 

Listele de comenzi sunt deschise începând de astăzi, 1 septembrie. Primele livrări către clienți sunt programate pentru primul trimestru al anului viitor. 

Via Honda

  • consumer, miercuri, 01.09.2021 15:58

    Deci, "noul si minunatul" HR-V costa cat actualul CR-V...probabil viitorul CR-V va incepe de la 40.000 euro.... sa tot cumperi masini noi...

  • St M, miercuri, 01.09.2021 16:11

    @consumer: da, dar e hybrid ! trebuie sa cumperi masini noi, ca doar alea "e" verzi. o mizerie...

  • te-nteleg da nu prea, miercuri, 01.09.2021 16:35

    Pai avand in vedere rata inflatiei,in lume,nu doar in Romania,masinile noi s-au cam scumpit,dar nu prea.Acum costa 1500-2000 de euro un telefon mai de "top", doar nu te asteptai sa iei CR-V cu 15000 :D

  • Seriff, miercuri, 01.09.2021 17:30

    Cu 15000 nu, dar masina nu merita 32000 sa fim seriosi, e aberant pretul.

  • haha, miercuri, 01.09.2021 18:54

    Avea dreptate cineva care zicea aici de analfabetismul functional.Eu ziceam de CR-V( de care zicea consumer ca probabil o sa aiba pret de pornire 40k), nu de HR-V ul din articol(care are pret de pornire de 32k).Preturile astea sunt gandite de niste oameni destepti,nu ca voi,daca nu se merita,nu avea pretul respectiv,luati-va Tiguan 1.4 benzina chel cu 32k,ca se merita!

  • Anonim, miercuri, 01.09.2021 19:57

    Seat Tarraco dotari peste petarda asta motor 2 litrii am platit 31500 de euro

  • @anonim, miercuri, 01.09.2021 23:23

    Seat are interior de Logan... Aberatia asta bate spre clasa premium si Honda sunt renumite pentru fiabilitate. Seat e parte a grupului VAG=Minciunici din soft. VAG face in continuare profit pe seama ciumpalacilor care le cumpara panaramele pentru ca lumea inca nu se uita la fiabilitate, ei iau frumusete.

  • Remus, joi, 02.09.2021 00:12

    Prețul de pornire aici este egal cu prețul de top la Tucson, echiparea Luxury PHEV. Care e nava spatiala pe lângă HR-V. Ceva îmi spune că după ce au pierdut războiul electronicelor in fata coreenilor, japonezii sunt pe punctul de -al pierde și pe cel auto. Oricum nici Hyundai nu trebuie sa se culce pe o ureche, chinezii vin tare de tot din urmă.

  • Vantelegdarnuprea, joi, 02.09.2021 03:33

    Pretul nu este deloc mare, suntem noi romanii prea saraci. Nu stiu cati ati citit articolul, 32k prețul de pornire, 34k si ceva pentru "echiparea Advance Style oferă, printre altele, culoare caroserie în două tonuri, bare longitudinale plafon, iluminare activă în viraje, sistem audio Premium cu 10 difuzoare sau încărcare telefon Wireless Charging - 15W" plus alte dotari pe langa astea. Honda nu vinde masini chele, chele la care trebuie sa cumperi si rotile separat, Tiguan are acelasi pret de pornire (mai mult sau mai putin, nu sunt catalog) dar tot ce scrie mai sus, se plătește separat, si ai 1.4 benzina 122 HP care consuma ulei cat Honda benzina ca orice motor pe benzina VAG, Honda vine cu un sistem de propulsie hybrid, bateria, motorul electric si toate subansamblele respective costa bani. Plus de asta, Honda are ceva, nu stiu ce, ce doar proprietarii pot sa înțeleagă, cate persoane care au avut CR-V si-au luat apoi altceva si nu tot CR-V sau HR-V sau Honda in general. Au rata de satisfacție si de întoarcere a clienților foarte mare. In comparație cu Hyundai/Kia sau Seat, da, este prețul putin mai mare dar mergeti intr-uj showroom si urcati-va in HR-V si apoi in competitorul direct de la Seat si o sa vedeti diferența sau mergeți cu o Honda de 10 ani si un Seat de 10 ani, cu nr de kilometri, clasa, motorizare etc asemănătoare si o sa vedeți iar diferența si de ce are pretul mai mare. Legat de preturile crescute la toate mașinile noi, vedeti media creșterii economice in Europa din 2010 pana in prezent, rata inflației si media creșterii preturilor la automobile sa vedeti ca proporția intre prețul unei masini medii si salariu a ramas cam aceasi.

  • adig01, joi, 02.09.2021 08:25

    Toti posesorii de Honda se plang de slaba insonorizare. Nu stiu cum e la modelul asta dar modelele de acum 5 ani numai premium nu sunt. Sa ceri cat cere Toyota pe un SUV clasa mai mare mi se pare exagerat. Parerea mea este ca ar fi trebuit ca pretul de pornire sa fie sub 30000, ceva de genul 28500.

  • Anonim, joi, 02.09.2021 09:46

    @anonim bati campii cu gratie . Am interior din piele plus alcantara scaune sport finisari peste mizeria de Honda . Am fost sa vad un CR-V care are sistem multimedia din anii 2010 o cutie CVT de toata jena . Citeste pe forumul Honda despre dilutia ulei motor in concluzie o mizerie . Nu stiu cum se face dar in Europa grupul WV conduce la vanzari Honda este la vale pe topogan . Ma lasi cu Honda au niste preturi URIASE pentru ce ofera si fiabilitatea este doar un MIT . Cumpara tu si alti destepti Honda lasa p prostii sa cumpere din curtea WV . Pe banul meu cumpar ce vreau eu la fel fa si tu , Numai nu mai bate campii . Nu mai vorbim la revanzare cat fece o asiatica.....si la noi si in Germania sau oriunde in Europa au o devalorizare foarte mare in comparatie cu masinile germane. Toti posesorii de Honda se cred eu un grup special numai cine are Honda intelege ce piesa de masina are vai vai . Am fost am facut drive test si am zis multumesc ca cumpere altii .

  • Adnopel, joi, 02.09.2021 10:28

    Locuiesc in Germania,japonezele sunt bune dar moda a cam trecut,Neamțul știe povestea lor cu fiabilitatea și le vinde la timp, nu sunt de luat la Second clar,mai ales in Romania,eu am Toyota și Mercedes in curte,Toyota nu mai este ce a fost,probleme ca la vw și scumpă tare,Mercedes are cost reduction dar sincer lucrătura beton și cutie motor best, de Honda numai jale set arbori came 2500€ cad in veselie la 1,5l.

  • pipo, joi, 02.09.2021 14:23

    Nu am avut timp sa caut ,despre care anume motor de 1,5 e vorba la modelul asta ? Cel turbo sau aspiratul ? Ca parca aveau si un aspirat de 1,5 pana de curand pe HR-V.

  • NIGGAPLS, joi, 02.09.2021 21:40

    Perfect normal. Va sosi si noul Civic la 30k si Honda va redeveni o forta in Europa.

  • Nelu.Pantofaru, vineri, 03.09.2021 10:34

    Off Topic: @Anonim, ca posesor de Honda Civic X hai sa le luam pe rand: - la interior si finisari iti dau si nu iti dau dreptate in legatura cu asta. Da, alte masini din segment se simt o idee mai bine si au anumite materiale o idee mai calitative, insa masina mea care are 3 ani jumate nu are un greier, nu scartaie nimic, totul este facut destul de trainic si solid. Am mers cu Golf 6 spre exemplu masina veche de vreo 5 ani si avea greieri cand sprijineai piciorul pe consola din fata. Am avut personal VW Polo si masina aia scartaia din toate incheieturile de trebuia sa pun hartii sau carton intre bord si parbriz. - sistem multimedia, da, este cam invechit, ruleaza pe ceva Android mai vechi, cateodata iti da un feeling ca masina nu e de anii 2017-2018, dar isi face treaba, adica pun Waze prin apple car play, e costumizabil, pot sa schimb chestii pe acolo dar sincer nu prea m-a interesat. Ma intereseaza doar setarile masinii sa le pot accesa si apple car play. Deci da, e invechita dar isi face treaba. - dilutia de ulei este foarte rara la masinile de la noi din tara, eu personal am fost intr-un grup auto timp de aproape 2 ani. In acel grup eram peste 100 de posesori de Civic X cu diferite motorizari, 1.0, 1.5, nici macar o persoana nu a avut problema cu dilutia, desi stiam toti de asta citind stirile si forumurile din SUA. Mai mult, problema cu dilutia apare doar in anumite conditii si se poate preveni. Nu mi se pare big deal, consider in continuare motorul de 1.5 de la Honda net superior altor motoare de aceeasi cilindree. - Cutia CVT, intr-adevar cam enervanta uneori, nu are acelasi feeling sportiv ca un DSG sa zicem, dar nici nu penalizeaza timpii de acceleratie, sunt filmulete pe tot yt intre 1.5 manuala si at si at accelereaza mai bine. Dar sunt increzator ca CVT-ul meu va fi mult mai fiabil decat un DSG, sunt 100% convins de asta, in plus revizia la reprezentanta pentru cutie a fost de doar 400 lei, foarte ok. - Valoarea de revanzare, aici esti total pe langa, in Europa cel putin, marcile care isi pastreaza cel mai bine valoarea sunt chiar cele japoneze urmate de cele nemtesti, te poti documenta si ai sa vezi ca asa este. Acum On Topic: Da, asa cum spuneam si comentam si la anuntul cu preturile Hondei Jazz Hybrid, spun si aici. Mi se par exagerate preturile practicate de Honda aici in Europa, de-a dreptul aberante. Din toata oferta lor doar Civic cred ca merita luat cu ceva reducere substantiala, pentru ca o sa apara noul model. Insa, cu aceste preturi, nici nu e de mirare ca nu vand, sunt absolut ridicole preturile.

  • Pavel, vineri, 26.11.2021 10:30

    Aceeași Honda pleacă de la 24150 $ in state. Europa este plină de fraieri care trebuie taxați.