Prețuri Jeep Compass 4xe Plug-in Hybrid în România: start de la 44.500 de euro

Publicat marţi, 24.08.2021 17:17 de Alexandru Monenciu

Noul Jeep Compass 4xe Plug-in Hybrid este disponibil pentru comandă în România. La fel ca fratele mai mic, Renegade 4xe, acesta dispune de până la 240 de cai putere.

În urmă cu doi ani, americanii de la Jeep au prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva versiunile plug-in hybrid ale modelelor Renegade și Compass. Ambele pot fi comandate acum în România. Dacă primul pornește de la 39.000 de euro, cu TVA inclus, cel de-al doilea este ceva mai scump.

Clienții pot alege unul dintre cele patru niveluri de echipare și anume Limited, 80th Anniversary, S și Trailhawk. Indiferent de alegerea făcută, transmisia automată cu șase trepte și tracțiunea integrală 4xe este standard.

Noul Jeep Compass 4xe pornește în România de la 44.500 de euro, cu TVA inclus. Modelul american este eligibil pentru programul Rabla, caz în care îl poți achiziționa cu cel puțin 37.500 de euro.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Jeep Compass 4xe Plug-in Hybrid
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Limited
1.3 T
+ motor electric
190 CP
270 Nm
44.500
ECHIPARE 80th Anniversary
1.3 T
+ motor electric
190 CP
270 Nm
46.000
ECHIPARE S
1.3 T
+ motor electric
240 CP
270 Nm
48.000
ECHIPARE Trailhawk
1.3 T
+ motor electric
240 CP
270 Nm
47.500

Compass și Renegade împart același sistem de propulsie hibrid, cu încărcare la priză. Ansamblul format dintr-un motor pe benzină, cu patru cilindri, și o unitate electrică (situat pe puntea spate) este disponibil în versiuni de 190 și 240 de cai putere. Cuplul este de 270 Nm în ambele cazuri.

Din pachet mai face parte și o baterie de 11.4 kWh. Autonomia electrică declarată de producător este de până la 49 de kilometri. 

Jeep Compass 4xe Limited vine în standard cu jante din aliaj de 18 inch, faruri și proiectoare de ceață cu LED, tapițerie în combinație de stofă și piele, volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele, iluminare interioară cu LED, ventilație pentru locurile din spate, sistem multimedia Uconnect cu display central de 10.1 inch și ecran de 10.25 inch pentru ceasurile de bord.

Lista cu sisteme de siguranță include Hill Holder, Hill Descent Control, sistem de control al tracțiunii Selec - Terrain cu mod Sport, Intelligent Speed Assist, Pedestrian and Cyclist Emergency Braking, Full Speed Forward Collision Warning și cameră video pentru mersul cu spatele.

Noul Jeep Compass 4xe vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Jeep Compass 4xe
1.3 T PHEV
190 1.9 7.9 44.500
Mitsubishi Eclipse Cross
2.4 PHEV
188 2.0 10.9 39.496
Citroen C5 Aircross
1.6 PHEV
225 1.5 8.7 40.800
Ford Kuga
2.5 Duratec PHEV
225 1.4 9.2 38.950
Hyundai Tucson
1.6 T-GDI PHEV
265 - 8.6 43.982
Kia Niro
1.6 GDI PHEV
141 1.3 10.8 34.621
Opel Grandland X
1.6 PHEV
225 1.4 8.9 36.861
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Jeep

  • Kirotractor, miercuri, 25.08.2021 13:06

    Semi-uzat moral dar mi-ar place, dacă prețul care îl au ștecherele ar mai scade. :-) Ceva mai serios - adică ieșind de sub vraja agramatismului ekkko-progresist -, observ că WLTP-ul e în continuare ireal-optimist cu 53 km certificați vs. max. 40 km autonomie pur electrică după standardul EPA. Nu mai zic că versiunea scurtă cu două uși, care personifica spiritul originar Jeep, a fost exmatriculată deja din inocent-senila Europă (scuze, voiam să scriu ”senina”.) O înfuria pe Greta nefiind plug-in-izată și nu făcea profit cât casa, deși sărise calul cu cca. 60K €.

  • Kirotractor, miercuri, 25.08.2021 13:13

    p.s.-erată: Voiam să comentez la Wrangler 4xe, evident.