Prețuri Mercedes-AMG GLC 63 S în România: hibridul pornește de la 127.200 de euro

Publicat luni, 11.09.2023 14:08 de Alexandru Monenciu

Versiunea de performanță Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance poate fi comandată în România. SUV-ul plug-in hybrid pornește de la 127.190 de euro cu TVA inclus.

La jumătatea lunii iulie, constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Mercedes-AMG GLC. SUV-ul este disponibil în două versiune, ambele având la bază un motor de 2.0 litri hibrid.

Inclusiv versiunea de top Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance, care poate fi comandată acum în România. Așadar, clienții nu mai au la dispoziție propulsoare V6 și V8 pentru acest model.

Sistemul plug-in hybrid dezvoltă 680 de cai putere și 1.020 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.5 secunde. Viteza de top este limitată la 275 km/h, iar tracțiunea integrală AMG Performance 4Matic+ este standard.

Din pachet mai face parte o baterie de 6.1 kWh, care promite până la 12 kilometri autonomie în modul pur electric. Acumulatorul poate fi încărcat cu o putere maximă de 3.7 kW.

Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance pornește în România de la 127.190 de euro cu TVA inclus.

Echiparea standard include, printre altele, jante de 20 de inch, faruri Digital Light, tapițerie din piele artificială, scaune sport, volan AMG Performance îmbrăcat în piele Nappa și microfibră, sistem MBUX cu navigație încorporată, suspensie AMG Active Ride Control și sistem de frânare AMG Performance cu materiale compozite.

via Mercedes-Benz

  • Octavian, luni, 11.09.2023 15:05

    Da , mai bine un X3 M Competition full decât Drujba asta

  • oricine, luni, 11.09.2023 15:49

    În sensul adevărului istoric cei 680 de cai nu sunt decât pentru cel mult 3 minute până motoarele electrice mânâncă cei 80% din 6,1 kw. Pe urmă râmâi cu vreo 400 cp (buni și ăia) dar nu te mai poți lăuda decât cu eticheta stelată.

  • Trilulilu, marţi, 12.09.2023 05:22

    Piele artificială = mușama Welcome to the future

  • MarS, marţi, 12.09.2023 13:32

    Plug-in hybrid sunt maxim pt autistii de birou cu acelasi job toata viata. Dar pt o masina super sport ... super failure. Go ICE or go EV!