Prețuri Mercedes C63 AMG și C63S AMG facelift în România: de la 81.500 de euro

Publicat joi, 02.08.2018 17:14 de Daniel Popescu

Mercedes C63 AMG facelift este disponibil în România de la prețuri de 81.500 de euro, în timp ce Mercedes C63S AMG facelift costă peste 90.000 de euro.

Mercedes a anunțat disponibilitatea pe piața din România a celor mai performante versiuni pentru Clasa C facelift.

Astfel, la circa 3 luni de la startul vânzărilor pe piața internă pentru Clasa C facelift, clienții interesați au posibilitatea să achiziționeze și Mercedes C63 AMG facelift și Mercedes C63S AMG facelift, care din punct de vedere estetic au primit doar îmbunătățiri minore.

Mercedes C63 AMG facelift utilizează un motor pe benzină V8 de 4.0 litri care generează 476 de cai putere și un cuplu maxim de 650 Nm, iar acesta este acompaniat de o cutie de viteze automată cu 9 trepte. Pentru o astfel de configurație, prețul de pornire este de 81.539 de euro.

În cazul lui Mercedes C63S AMG facelift, prețul de bază este de 90.345 de euro, însă în acest caz unitatea de propulsie oferă 510 cai putere și un cuplu maxim de 700 Nm.

Ambele versiuni sedan sunt disponibile și în alte 3 variante de caroserie, și anume Coupe, Cabriolet și Estate. 

Totuși, toate versiunile pot depăși cu ușurință pragul de 100.000 de euro, în funcție de opționalele dorite de clienți. De exemplu, numai Pachetul Premium care include panou de instrumente complet digital, scaune față încălzite, lumină ambientală și posibilitatea de a încărca telefonul fără cablu ajunge la peste 5.400 de euro, în timp ce Pachetul Premium Plus, care include și trapă panoramică automată pe lângă dotările menționate mai sus, ajunge la aproape 8.400 de euro.

De asemenea, pachetul pentru exterior AMG Carbon I costă peste 3.500 de euro, în timp ce sistemul de climatizare automată Thermotronic este disponibil pentru puțin peste 700 de euro. La rândul său, sistemul de sonorozare Burmester Surround achiziționat separat costă peste 1.000 de euro.

Mercedes C63 AMG și C63S AMG facelift 

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
PREȚ
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
C63 AMG 
4.0 litri 
Benzină
476 CP
Aut9 81.539
C63S AMG
4.0 litri
Benzină
510 CP
Aut9 90.345

Mercedes C63 AMG Coupe și C63S AMG Coupe facelift

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
PREȚ
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
C63 AMG 
4.0 litri 
Benzină
476 CP
Aut9 83.443
C63S AMG
4.0 litri
Benzină
510 CP
Aut9 92.249

Mercedes C63 AMG Cabrio și C63S AMG Cabrio facelift

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
PREȚ
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
C63 AMG 
4.0 litri 
Benzină
476 CP
Aut9 90.523
C63S AMG
4.0 litri
Benzină
510 CP
Aut9 97.782

Mercedes C63 AMG Estate și C63S AMG Estate facelift

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
PREȚ
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
C63 AMG 
4.0 litri 
Benzină
476 CP
Aut9 83.443
C63S AMG
4.0 litri
Benzină
510 CP
Aut9 92.249

Pe piața din România, principalii rivali pentru Mercedes C63 AMG și C63S AMG facelift sunt BMW M4, Audi RS4 și Jaguar XF. Totuși, în prezent, Audi RS4 nu este disponibil în România, în timp ce versiunea cea mai puternică a lui Jaguar XE are un motor de 3.0 litri și 340 de cai putere, astfel că este un rival potrivit mai degrabă pentru Mercedes C43 AMG

De asemenea, BMW M3 nu se mai comercializează în România, astfel că pentru o comparație directă am ales versiunile coupe Mercedes C63 AMG Coupe și BMW M4 Coupe. 

Mercedes-Benz Clasa C63 AMG facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes-Benz C63 AMG Coupe
4.0 benzină, Aut9
476 10.1 4.0 83.443
BMW M4 CS Coupe
3.0 benzină, Aut7
431 8.3 4.3 86.821
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • Corocsenie Adrian, joi, 02.08.2018 17:32

    510 CP avem...ne mai trebuie autostrazi sa ii folosim si mai putine restrictii de viteza :)

  • Lexmark, vineri, 03.08.2018 07:48

    Daca standardele inalte ale producatorilor europeni, pt o masina premium, nu include si o climatizare automata, aveti idee ce primim in pachetul de baza?

  • vianu, vineri, 03.08.2018 08:30

    restrictiile sunt optionale, autostrazi nu ne trebuie pentru ca ne descurcam si fara ele, iar politaii si radarele lor inutile sunt presemnalizati cu 1km in avans deci....blanaa!

  • LEXMARK, vineri, 03.08.2018 08:47

    Inteleg ca in STANDARD, pt 81.500 euro modelul premium Mercedes C63 AMG facelift NU OFERA un sistem de climatizare automat??? Aveti idee de fapt ce se primeste in standard de la un producator german premium.

  • w, vineri, 03.08.2018 10:04

    In standard primesti sistemul de climatizare automata cu doua zone numit THERMATIC. Optional, poti achizitiona sistemul de climatizare automata cu trei zone THERMOTRONIC, care include printre altele si functia de utilizare a caldurii reziduale a motorului in timpul stationarii (REST).

  • w, vineri, 03.08.2018 10:46

    P.S. Sistemul de climatizare automata pe doua zone THERMATIC este disponibil standard pe toate motorizarile chiar si pe cele mai slabe C180 (benzina) si C180d (diesel). Si daca tot am scris, as vrea sa atrag atentia celor de la AM ca desi nu este un articol de prezentare a versiunilor in sine, ci a preturilor acestora, poate ar fi trebuit sa puncteze principalele doua noutati de ordin tehnic pe care le aduce facelift-ul, si anume: diferentialul cu alunecare limitata controlat electronic este acum standard si pe C63 nu doar pe C63s - inainte de facelift modelul de 476cp primea un diferential cu alunecare limitata mecanic - si, poate cea mai importanta dintre noutati, cutia AMG SpeedShift MCT cu 9 rapoarte, care inlocuieste vechiul SpeedShift cu 7 rapoarte. In fond, motorul si propulsia reprezinta principalele elemente care diferentiaza aceste versiuni de cele "civilizate" nu lista de optionale.

  • inexorabil, vineri, 03.08.2018 11:38

    Doamne, când văd toate frumuseţile şi super-calificatele astea omni-calitative ale Triadei cu ce preţuri ne surâd…Şi amărăştenii le savurează, dar preferă (fir-ar ei să fie de neiubitori ai mediului) toate jafurile. Ei, dar şi “reuşiţii în viaţă” (cei elogiaţi de aşii manelelor) mizează pe deşeurile, pardon, pe capodoperele trecutului. Şi atunci cine sunt privilegiaţii produselor noi, de j’ de mii de euro? Mă îndoiesc că persoanele juridice. Deci? Bancherii şi patronii din industria alimentară şi farmaceutică? Carieriştii care crapă birocratic prin multinaţionale? Directorii de regii autonome şi magistraţii cu ale lor salarii care “se învârt după soare” ? Nea Vasile care are şi el o tonetă după colţ? Aaa, m-am luminat: IT-iştii. Adică dumnezeii indispensabili ai lumii, din care cauză sunt scutiţi de impozite. De obicei, ăştia se satură repede de maşinile personale (excepţiile întăresc regula). Merită luate de la ei (plus că ei le asigură rodajul), fiindcă sunt bine întreţinute (inclusiv datorită faptului că le tratează cu delicateţe, fără veleităţi de raliu) şi ei n-au pretenţii exagerate la revânzare (păi, nu-i nevoie să te “fure”, că doar se scaldă în destule avantaje). Iată un element pozitiv. Dar, altfel, dacă aş fi un “barosan”, nici cu ţeava tunului în ceafă n-aş arunca atâta bănet pe o splendoare teutonă “proaspătă”. PS. Departe de a fi un admirator al lui Mafia (dimpotrivă), nu mă pot abţine să nu întreb – cred eu că pe deplin justificat: dar Lexus (sedanuri) de ce să nu fie încercat (pe scară largă) şi la noi? Hai, înţeleg situaţia lui Cadillac (adică stă mai prost cu fiabilitatea), astfel că, oricât de GM-ist aş fi, nu-l recomand, dar marca de lux nr. 1 în lume la fiabilitate nu suscită niciun interes pe aici?! Că doar reprezentanţa Lexus nu se află în România de ieri, de azi. De fapt, nu-i promovat (suficient) de mass-media, corect? Iar dacă aceasta nu te ia în calcul, atunci nu…exişti, nu? Nu zic de AM! În niciun caz nu-i vorba de AM. Oricum, mi-am planificat o vizită la sediul din Voluntari; mă voi convinge pe viu & definitiv dacă Lexus poate fi considerat cu adevărat o alternativă a hegemonicei Triade.