Prețuri Nissan Qashqai e-Power în România: start de la 38.900 de euro
Noua versiune hibrid Nissan Qashqai e-Power poate fi comandată în România. Disponibilă în 4 niveluri de echipare, aceasta pornește de la 38.890 de euro.
În luna martie, Nissan a prezentat lumii întregi versiunea electrificată a SUV-ului Qashqai. Este vorba despre Qashqai e-Power.
Sistemul de propulsie al modelului asiatic integrează un agregat termic, de 1.5 litri, cu funcție de generator, și un motor electric. Întotdeauna, roțile sunt puse în mișcare de către acesta din urmă, tocmai de aceea Nissan susține că Qashqai e-Power se conduce ca o mașină electrică.
Ansamblul dezvoltă în total 188 de cai putere și 330 Nm, puterea fiind livrată doar punții față.
MOTOR | PUTERE CUPLU |
NOUL Nissan Qashqai e-Power |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Acenta | ||
1.5 e-Power | 188 CP 330 Nm |
38.890 |
ECHIPARE N-Connecta | ||
1.5 e-Power | 188 CP 330 Nm |
41.940 |
ECHIPARE Tekna |
||
1.5 e-Power | 188 CP 330 Nm |
43.490 |
ECHIPARE Tekna Plus |
||
1.5 e-Power | 188 CP 330 Nm |
45.120 |
Acum, această versiune poate fi comandată și pe piața din România. Clienții de aici au la dispoziție 4 niveluri de echipare: Acenta, N-Connecta, Tekna și Tekna Plus.
Cel mai accesibil Nissan Qashqai e-Power pornește, la noi în țară, de la 38.890 de euro.
Vine în standard, printre altele, cu jante de 17 inch, aer condiționat automat pe două zone, ecran central de 8 inch, volan îmbrăcat în piele, senzor de ploaie și cameră video pentru mersul cu spatele.
Noul Nissan Qashqai e-Power vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Nissan Qashqai e-Power 1.5 benzină+electric |
188 | 5.3 | 7.9 | 38.890 |
Ford Kuga 2.5 Duratec FHEV |
190 | 5.1 | 9.1 | 32.650 |
Hyundai Tucson 1.6 T-GDi Hybrid |
230 | 5.5 | 8.3 | 37.080 |
Kia Niro 1.6 GDI HEV |
141 | 3.8 | 11.5 | 37.235 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Nissan
Modelele e-power non plugin au ajuns cu o întârziere de 10-15 ani... Prea târziu şi mult mult prea scumpe Azi, dacă tot pleci să dai 40.000€ în sus... te duci direct la un PHEV serios sau full EV Altfel îţi baţi joc efectiv de banii tăi. Operaţia reuşită, pacientul mort... cam aşa e cu e-power